דף הבית » שביל צליינים » טרקים מומלצים בסין

טרקים מומלצים בסין

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים מומלצים בסין

מבוא

סין, עם הנופים העצומים והמורשת התרבותית העשירה שלה, מציעה הזדמנויות רבות לטיולים הרפתקנים. מהרים נישאים ועד עמקים ציוריים, המדינה היא גן עדן לחובבי טבע וחובבי טיולים. במאמר זה נסקור כמה מהטרקים המומלצים ביותר בסין, ומאפשרים לכם לטבול ביופי עוצר הנשימה של מדינה מגוונת זו.

1. טרק החומה הגדולה

שום טיול לסין אינו שלם מבלי לחוות את הפאר של החומה הגדולה. בעוד שרוב התיירים מבקרים בקטעים הפופולריים ליד בייג'ין, ישנם קטעים פחות מוכרים המציעים חווית טרקים אותנטית יותר. הטרק Jiankou to Mutianyu הוא מסלול מאתגר אך מתגמל, שלוקח אתכם דרך שטח טרשי ומציע נופים מדהימים של החומה המתפתלת לאורך רכסי ההרים. טרק זה מאפשר לכם לראות קטעים משוחזרים ובלתי משוחזרים של החומה הגדולה, ומספק פרספקטיבה ייחודית על ההיסטוריה והפאר שלה.

השוואה מהירה

מַסָע קושי מֶשֶׁך עיקרי הדברים
טרק החומה הגדולה בינוני עד קשה 2-3 ימים נופים מדהימים של החומה הגדולה, קטעים משוחזרים וקטעים לא משוחזרים

2. ערוץ זינק הנמר

ערוץ הטייגר Leaping, הממוקם במחוז יונאן, הוא אחד מקניוני הנהרות העמוקים והמרהיבים בעולם. הטרק לאורך השביל הגבוה מציע נופים עוצרי נשימה של נהר ג'ינשה הגועש והפסגות המושלגות של הר השלג האבה. השביל לוקח אותך דרך כפרים נידחים, שדות מדורגים ויערות עבותים, ומספקים הצצה לחיים הכפריים של הקהילות האתניות המקומיות. טרק מאתגר זה הוא חובה עבור מחפשי הרפתקאות המעוניינים לחקור את היופי הבלתי נגוע של הנופים הטבעיים של סין.

השוואה מהירה

מַסָע קושי מֶשֶׁך עיקרי הדברים
ערוץ קופץ הנמר קָשֶׁה 2-3 ימים נופים עוצרי נשימה של נהר ג'ינשה והר השלג חבה

אלו הם רק שניים מהטרקים המדהימים הרבים שיש לסין להציע. בין אם אתם מטיילים מנוסים ובין אם אתם מתחילים, ישנם מסלולים המתאימים לכל רמות הכושר והניסיון. חשוב לתכנן את הטרק מראש, תוך התחשבות בגורמים כמו תנאי מזג האוויר, היתרים וציוד הכרחי. בנוסף, שכירת מדריך מקומי יכולה לשפר את החוויה שלך על ידי מתן תובנות חשובות לגבי התרבות, ההיסטוריה ונפלאות הטבע של האזור.

למידע נוסף והשראה, אתה יכול לבדוק סרטונים ביוטיוב המציגים את היופי של טרקים בסין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן