דף הבית » שביל צליינים » טרקים מומלצים באוסטריה

טרקים מומלצים באוסטריה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים מומלצים באוסטריה

חקור את היופי של אוסטריה באמצעות טיולים רגליים

אוסטריה, הידועה בנופיה המדהימים ובאלפים המלכותיים שלה, היא גן עדן לחובבי שטח. עם השטח המגוונים והמסלולים המתוחזקים היטב, המדינה מציעה שפע של הזדמנויות לטרקים. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, באוסטריה יש משהו לכולם. במאמר זה נסקור כמה מהטרקים המומלצים באוסטריה שיובילו אתכם בנופים עוצרי נשימה ויטבלו אתכם ביופייה הטבעי של המדינה.

1. Grossglockner High Alpine Road

הכביש האלפיני הגבוה של גרוסגלוקנר הוא יעד חובה עבור חובבי טבע וחובבי הרפתקאות. דרך אייקונית זו לוקחת אותך בלב הפארק הלאומי הוה טאורן, המציעה נופים מדהימים של הפסגה הגבוהה ביותר באוסטריה, גרוסגלוקנר. הדרך מוקפת בנופים ציוריים, כרי דשא אלפיניים וקרחונים. זה גם בית למגוון של חי וצומח, מה שהופך אותו למקום טרקים מושלם. הכביש האלפיני הגבוה של גרוסגלוקנר נגיש בקלות ומציע מסלולי הליכה קצרים וארוכים לכל רמות המטיילים.

2. אגמי זלצקמרגוט

אזור זלצקמרגוט מפורסם בזכות האגמים הצלולים והכפרים המקסימים שלו. אזור זה הוא גן עדן למטיילים, עם מסלולים רבים שלוקחים אותך סביב האגמים ודרך היערות הירוקים והמוריקים. אחד הטרקים הפופולריים ביותר באזור זה הוא שביל אגם Wolfgangsee, שמציע נופים מדהימים של האגם וההרים שמסביב. אזור אגמי זלצקמרגוט ידוע גם במורשת התרבותית שלו, עם טירות היסטוריות וארכיטקטורה אוסטרית מסורתית לאורך הדרך.

אם אתם מחפשים טרק ארוך יותר, אזור אגמי Salzkammergut הוא גם נקודת מוצא למסלול ההליכה למרחקים ארוכים, Salzkammergut BergeSeen Trail. שביל זה משתרע על פני כ-350 קילומטרים ולוקח אתכם דרך הנופים היפים של האלפים האוסטריים, עובר ליד מספר אגמים ופסגות הרים.

3. האלפים של צילרטל

האלפים של צילרטל, הממוקמים בחלק המערבי של אוסטריה, מציעים מגוון רחב של אפשרויות טרקים לחובבי שטח. רכס הרים זה ידוע בפסגות המחוספסות שלו, העמקים העמוקים וכרי הדשא האלפיניים הבתוליים. פארק הטבע האלפיני הגבוה צילרטל הוא יעד פופולרי למטיילים, עם שבילים מסומנים היטב המובילים אתכם בנוף עוצר נשימה. אחד משיאי האזור הזה הוא ה-Berliner Höhenweg, טרק רב-יומי מאתגר שלוקח אתכם בשטח אלפיני גבוה ומציע נוף פנורמי של ההרים שמסביב.

לאלו המחפשים טרק פחות מפרך, האלפים של צילרטל מציעים גם טיולי יום קצרים יותר המאפשרים לכם לחקור את היופי של האזור בקצב רגוע יותר. שביל Ahornspitze ו-Schlegeis Reservoir Trail הם שתי אפשרויות פופולריות המציגות את הנופים המדהימים של האלפים זילרטל.

סיכום

אוסטריה היא אוצר עבור אוהבי טבע וחובבי טיולים. הנופים המגוונים של המדינה, מהאלפים המלכותיים ועד האגמים הציוריים, מספקים אינסוף הזדמנויות לטרקים בלתי נשכחים. בין אם אתם מעדיפים טיולי יום קצרים או הרפתקאות מרובות ימים, לאוסטריה יש מה להציע לכולם. אז, נעלו את נעלי ההליכה, ארזו את התרמיל, וצאו למסע בלתי נשכח בשבילים המדהימים של אוסטריה.

למידע נוסף והשראה, עיין בסרטון YouTube זה.

ויקיפדיה נמצאת כאן: ויקיפדיה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן