דף הבית » שביל צליינים » טרקים באי הדרומי של ניו זילנד – גן עדן לחובבי שטח

טרקים באי הדרומי של ניו זילנד – גן עדן לחובבי שטח

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים באי הדרומי של ניו זילנד – גן עדן לחובבי שטח

מבוא

האי הדרומי של ניו זילנד ידוע ביופיו הטבעי מעורר ההשתאות, והוא מציע כמה מחוויות הטרקים הטובות בעולם. מהרים מושלגים ועד אגמים בתוליים, יערות גשם עבותים ועד קווי חוף טרשיים, גן העדן של האי הזה כולל הכל. בין אם אתה מטייל מנוסה או הרפתקן מתחיל, באי הדרומי יש שביל לכולם.

1. הפארק הלאומי פיורדלנד

הפארק הלאומי פיורדלנד, הממוקם בפינה הדרום-מערבית של האי הדרומי, הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ויעד חובה עבור מטיילים. הפארק הוא ביתו של מסלול מילפורד המפורסם, הידוע כ"טיול הטוב ביותר בעולם". שביל זה באורך 53.5 ק"מ לוקח אותך דרך נופים עוצרי נשימה, כולל יערות גשם עתיקים, מפלים שוצפים ופיורדים מלכותיים. מסלול מילפורד הוא טרק בן מספר ימים הדורש הזמנה מראש, אך החוויה היא באמת בלתי נשכחת.

1.1 מסלול Routeburn

אם אתם מחפשים טרק קצר יותר בפארק הלאומי פיורדלנד, מסלול Routeburn הוא בחירה מצוינת. מסלול זה באורך 32 ק"מ מציע נוף אלפיני מדהים, נהרות צלולים כבדולח ונופים פנורמיים של ההרים שמסביב. ניתן להשלים את המסלול תוך 2-4 ימים, תלוי בקצב וברמת הכושר שלך. אל תשכח לארוז את המצלמה כדי ללכוד את הנופים עוצרי הנשימה לאורך הדרך.

2. הפארק הלאומי אבל טסמן

ממוקם בקצה הצפוני של האי הדרומי, הפארק הלאומי אבל טסמן מפורסם בזכות החופים החוליים הזהובים, מי הטורקיז ויערות החוף השופעים שלו. הפארק מציע מגוון אפשרויות לטרקים, החל מטיולים קצרים ועד טיולים יומיים. מסלול החוף הבל טסמן הוא השביל הפופולרי ביותר, הנמתח לאורך 60 קילומטרים לאורך קו החוף המדהים. אתה יכול לבחור לטייל בכל המסלול או לבחור בקטעים קצרים יותר ולקחת מוניות מים כדי לחקור חלקים שונים של הפארק.

2.1 קווין שרלוט מסלול

לחוויית טרקים ייחודית על החוף, לכו למסלול קווין שרלוט ב-Marlborough Sounds. מסלול זה באורך 71 קילומטרים מציע נופים עוצרי נשימה של הצלילים, השיח המקומי והמפרצים המבודדים. ניתן לסיים את המסלול תוך 3-5 ימים, ובדרך יש אפשרויות לינה שונות, כולל אתרי קמפינג ולדג'ים. אל תשכח לטבול במים הצלולים ולראות את החיים הימיים השופעים.

3. הפארק הלאומי הר קוק

ביתו של הפסגה הגבוהה ביותר בניו זילנד, אאורקי/הר קוק, הפארק הלאומי הזה הוא גן עדן למטפסי הרים ומטיילים כאחד. הפארק מציע מגוון מסלולים המתאימים לרמות כושר שונות, מטיולים קצרים ועד לטיולים אלפיניים מאתגרים. מסלול עמק הוקר הוא בחירה פופולרית, המציעה נופים מדהימים של קרחונים, קרחונים והר קוק האייקוני. ניתן להשלים את המסלול באורך 10 ק"מ תוך כ-3 שעות והוא מתאים לכל הגילאים.

3.1 מסלול בקתת מולר

למטיילים מנוסים המחפשים אתגר, מסלול הצריף של מולר הוא חובה לעשות. מסלול תובעני זה באורך 5.2 ק"מ לוקח אותך לבקתת מולר, השוכנת בגובה של 1,800 מטר. המסלול מציע נופים עוצרי נשימה של ההרים מסביב, הקרחונים והנופים האלפיניים. היו מוכנים לעליות תלולות ולתנאי מזג אוויר משתנים, והקפידו לבדוק את התחזית ולשאת ציוד מתאים.

סיכום

טרקים באי הדרומי של ניו זילנד הם הגשמת חלום עבור חובבי טבע. הנופים המגוונים, השממה הבתולית והשבילים המתוחזקים היטב הופכים אותו ליעד אידיאלי למטיילים בכל הרמות. בין אם תבחרו לחקור את הפיורדים המלכותיים של הפארק הלאומי פיורדלנד, להירגע על החופים הזהובים של הפארק הלאומי אבל טסמן, או לכבוש את פסגות הר קוק, מובטחת לכם הרפתקה בלתי נשכחת. אז ארזו את נעלי ההליכה, תפסו את התרמיל והתכוננו לצאת למסע אפי דרך הנופים המדהימים של האי הדרומי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן