דף הבית » כללי » מדוע מכשיר לוויני הכרחי לטיול הקרוב שלכם בדרום אמריקה

מדוע מכשיר לוויני הכרחי לטיול הקרוב שלכם בדרום אמריקה

מדוע מכשיר לוויני הכרחי לטיול הקרוב שלכם בדרום אמריקה
השאירו פרטים ונחזור מיד:

טיול בדרום אמריקה יכול להיות הרפתקה מדהימה ובלתי נשכחת. יחד עם זאת חשוב לזכור כי מדובר בטיול למדינות מתפתחות באזורים נדחים עם מסלולים מאתגרים. לכן חשוב להגיע לטיול מוכנים לכל תרחיש. במיוחד חשוב לקחת לטיול הקרוב לדרום אמריקה מכשיר לוויני שיעניק לכם אמצעי תקשורת זמין שסייע בהבטחת ביטחונכם ויאפשר לכם לשמור על קשר עם העולם החיצון, במיוחד באזורים מרוחקים שם קליטת סלולרית אינה זמינה.

מכשיר לוויני כאמצעי בטיחות במהלך הטיול

תארו לעצמכם שאתם מטיילים בטרק באנדים, ופתאום אחד מחבריכם נופל ושובר את רגלו. באין קליטת סלולרית, מכשיר לוויני יהווה את קו החיים היחיד שלכם, עימו תוכלו להזעיק עזרה באופן מידי, גם באזור נידח שאין בו קליטה. כמו כן במקרה של תאונה קשה יותר, צוותי חילוץ יוכלו לאתר אתכם בקלות רבה יותר באמצעות אות הלוויין של המכשיר.

מעבר לכך עם מכשיר לוויני תוכלו לשתף את המיקום שלכם עם משפחה וחברים, כך שיוכלו לעקוב אחר מסלול הטיול שלכם ולדעת היכן אתם נמצאים בכל רגע נתון. בנוסף באמצעות מערכת GPS מובנית שיש במכשיר הלוויני תוכלו למצוא את דרככם בקלות באזורים נידחים. ואם לא די בכך, המכשיר גם יספק לכם מידע מקדים עדכני על תנאי מזג האוויר הצפויים באזור שבו אתם נמצאים כך שתוכל לתכנן את המשך הטיול שלכם בהתאם.

תקשורת זמינה מכל מקום

מכשיר לווייני גם יעניק לכם אמצעי תקשורת זמין ללא תלות במקורות חיצוניים. בעזרתו תוכלו לשלוח הודעות טקסט, דוא”ל וגם לבצע שיחות טלפון על ידי התממשקות לסמארטפון. כך תוכלו לשמור על קשר עם משפחה וחברים, גם באזורים ללא קליטת סלולרית, לשתף אותם בחוויות מהטיול, ולקבל מהם חדשות ועדכונים מהבית. בנוסף לכך עם מכשיר לוויני תוכלו במהלך הטיול לגלוש ברשת האינטרנט, לבדוק מפות, לקבל מידע על אטרקציות תיירותיות באזור, להזמין מקומות לינה וכו’.

 ניווט מעולם לא היה פשוט יותר

עם מכשיר לוויני שילווה אתכם בטיול בדרום אמריקה, ניווט מעולם לא היה יותר פשוט. במכשיר תוכלו לעשות שישמו במפות לווייניות, שיעזרו לכם במהלך הטרק למצאו את דרככם בקלות באזורים נידחים, בעזרתן תוכלו לתכנן את מסלול הטיול שלכם בצורה נכונה ויעילה יותר. מעבר לכך מכשיר לוויני יכול לספק לכם עוד תכונות ניווט נוספות, לרבות מצפן דיגיטלי, מד גובה ומד מרחק שמודד את המרחק שעברתם עד כה ומאפשר להבין את המרחק שנשאר לכם בטרק.

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן