דף הבית » שביל צליינים » טרקים מומלצים בדרום אמריקה

טרקים מומלצים בדרום אמריקה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים מומלצים בדרום אמריקה

1. שביל האינקה, פרו

שביל האינקה הוא אחד הטרקים המפורסמים בעולם, המוביל אל החורבות המרהיבות של מאצ'ו פיצ'ו. שביל עתיק זה לוקח אותך דרך נופים מדהימים של האנדים, עובר ליד חורבות אינקה, יערות עננים ונופי הרים עוצרי נשימה. הטרק בן ארבעה ימים הוא חוויה מאתגרת אך מתגמלת, המאפשרת לכם לשקוע בהיסטוריה ובתרבות העשירה של האינקה.

2. מעגל טורס דל פיין, צ'ילה

מסלול טורס דל פיין באזור פטגוניה של צ'ילה הוא הרפתקה אמיתית במדבר. טרק זה בן 10 עד 11 ימים לוקח אותך דרך הנופים מעוררי ההשתאות של הפארק הלאומי טורס דל פיינה, כולל מגדלי הגרניט האייקוניים, הקרחונים, אגמי הטורקיז והמישורים הפתוחים העצומים. המעגל מציע מגוון מסלולים, המאפשר לך להתאים אישית את המסע שלך על סמך רמת הכושר שלך ומגבלות הזמן.

3. טרק סלקנטאי, פרו

טרק סלקנטאי הוא מסלול אלטרנטיבי למאצ'ו פיצ'ו, המציע חוויה יותר מחוץ לשבילים. טרק זה בן חמישה ימים לוקח אותך דרך מערכות אקולוגיות מגוונות, מהרים מושלגים ועד יערות גשם עבותים. לאורך הדרך, תפגשו נופים מדהימים, כפרים מרוחקים של האנדים, והר סלקנטיי המלכותי. גולת הכותרת של הטרק היא להגיע לשער השמש ולראות את הזריחה מעל מאצ'ו פיצ'ו.

4. טרק סנטה קרוז, פרו

טרק סנטה קרוז ברכס הרי Cordillera Blanca הוא בחירה פופולרית עבור חובבי טבע וחובבי הרפתקאות. טרק בן ארבעה ימים זה מציג את היופי של האנדים הפרואניים, עם הפסגות המתנשאות, האגמים הצלולים והצמחייה התוססת. השביל לוקח אתכם דרך עמק סנטה קרוז המדהים, עובר ליד כפרים ציוריים ומציע נופים עוצרי נשימה של ההרים שמסביב.

5. Quilotoa Loop, אקוודור

לולאת Quilotoa הוא טרק בן מספר ימים שלוקח אתכם דרך כפרי האנדים הנידחים והנופים המדהימים של אקוודור. גולת הכותרת של הטרק היא אגם מכתש Quilotoa עוצר הנשימה, אגם מהפנט בצבע טורקיז השוכן בהר האנדים. הלולאה מציעה מגוון מסלולים, המאפשרים לכם לחקור את התרבות הילידית של האזור, השווקים המסורתיים והיופי הנופי.

6. Huayhuash Circuit, פרו

Circuit Huayhuash הוא טרק מאתגר שמתגמל את המטיילים בכמה מהנופים ההרים המרהיבים ביותר בדרום אמריקה. טרק זה בן 10 עד 12 ימים לוקח אותך דרך רכס Cordillera Huayhuash המרוחק והמחוספס בפרו. לאורך הדרך תפגשו פסגות נישאות, אגמים קרחונים וכרי דשא אלפיניים ציוריים. המעגל ידוע בבדידותו ובשמימה הבתולית שלו, מה שהופך אותו לגן עדן למטיילים מנוסים.

7. טרק פיץ רוי, ארגנטינה

טרק פיץ רוי בפארק הלאומי לוס גלסיארס הוא חובה לחובבי טבע. טרק זה בן ארבעה עד חמישה ימים לוקח אותך לבסיסו של הר פיץ רוי האייקוני, המציע נופים מדהימים של צריחי הגרניט שלו והקרחונים שמסביב. השביל מתפתל בין יערות עבותים, נהרות צלולים וכרי דשא אלפיניים, ומספק הזדמנויות רבות לאיתור חיות בר ולצילום.

8. טרק לה סיודאד פרדידה, קולומביה

טרק La Ciudad Perdida, הידוע גם כטרק העיר האבודה, הוא הרפתקה ייחודית שלוקחת אותך עמוק לתוך הג'ונגל הקולומביאני. טרק זה בן שישה ימים מוביל לחורבות העתיקות של סיודאד פרדידה, אתר ארכיאולוגי עתיק יותר ממאצ'ו פיצ'ו. לאורך הדרך, תטיילו ביערות גשם עבותים, תחצו נהרות ותפגשו קהילות ילידים, ותשקעו במורשת התרבותית העשירה של האזור.

סיכום

דרום אמריקה מציעה שפע של טרקים מדהימים, שכל אחד מהם מציג את נופיה המגוונים והמורשת התרבותית העשירה של היבשת. משביל האינקה האייקוני למעגל Huayhuash המרוחק, הטרקים הללו מספקים חוויות בלתי נשכחות למחפשי הרפתקאות ולחובבי טבע כאחד. בין אם אתם חוקרים את ההריסות העתיקות של מאצ'ו פיצ'ו, מתפעלים ממגדלי הגרניט של טורס דל פיינה, או טובלים בג'ונגלים השופעים של קולומביה, הטיולים של דרום אמריקה ישאירו אתכם בהתפעלות מהיופי הטבעי שלה.

שאלות ותשובות

ש: האם הטרקים האלה מתאימים למתחילים?

ת: בעוד שחלק מהטרקים, כמו טרק סנטה קרוז, יכולים להתאים למתחילים עם רמת כושר סבירה, אחרים, כמו מעגל Huayhuash, דורשים ניסיון קודם בטיולים ורמת כושר גבוהה יותר. חשוב לחקור ולבחור טרק שמתאים ליכולות ולרמת הכושר שלך.

ש: מהו הזמן הטוב ביותר לצאת לטרקים האלה?

ת: הזמן הטוב ביותר לצאת לטרקים הללו משתנה בהתאם לאזור ולטרק. בדרך כלל, העונה היבשה (מאי עד ספטמבר) נחשבת לתקופה הטובה ביותר לטרקים בדרום אמריקה. עם זאת, מומלץ לבדוק את דפוסי מזג האוויר ותנאי הטרק הספציפיים עבור כל יעד לפני תכנון הטיול.

ש: האם אני צריך מדריך לטרקים האלה?

ת: בעוד שחלק מהטרקים יכולים להיעשות באופן עצמאי, מומלץ לשכור מדריך מקומי, במיוחד לטרקים מאתגרים יותר כמו מסלול הואאיהואש או טרק לה סיודאד פרדידה. מדריך יכול לספק תובנות חשובות, להבטיח את ביטחונך ולשפר את החוויה הכוללת שלך על ידי שיתוף הידע שלו על התרבות והסביבה המקומית.

ש: מה עליי לארוז לטרקים האלה?

ת: פריטי האריזה החיוניים כוללים נעלי הליכה יציבות, ביגוד נוח המתאים לשכבות, ז'קט עמיד למים, כובע, קרם הגנה, דוחה חרקים, תיק גב באיכות טובה, שק שינה, בקבוק מים וחטיפים. חשוב גם לשאת את כל התרופות הנחוצות וערכת עזרה ראשונה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן