דף הבית » תאוות חיות בר » טרקים בגרינלנד – מסע דרך ארץ הפלאות של הטבע

טרקים בגרינלנד – מסע דרך ארץ הפלאות של הטבע

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בגרינלנד – מסע דרך ארץ הפלאות של הטבע

מבוא

גרינלנד, האי הגדול בעולם, היא ארץ של יופי טבעי והרפתקאות שאין שני לה. ממוקם בין האוקיינוס הארקטי והאטלנטי, יעד מרוחק זה מציע חווית טרקים ייחודית שבטוח תשאיר אתכם ביראת כבוד. מקרחונים נישאים ועד הרים מחוספסים ופיורדים בתוליים, גרינלנד היא גן עדן לחובבי טבע וחובבי טבע.

למה לבחור בגרינלנד לטרקים?

השממה הבלתי נגועה של גרינלנד והנופים הדרמטיים הופכים אותה ליעד אידיאלי לטרקים. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לשקול לחקור את ארץ הפלאות הארקטית הזו:

1. נופים עוצרי נשימה

גרינלנד ידועה בנופים מעוררי כבוד שיעצרו את נשימתכם. דמיינו לעצמכם טיול דרך שטחים עצומים מכוסי קרח, חוצים נהרות צלולים, וצפייה באורות הצפון המהפנטים רוקדים על פני שמי הלילה. היופי של נופי גרינלנד הוא באמת שאין שני לו.

2. קרחונים וקרחונים

גרינלנד היא ביתם של כמה מהקרחונים והקרחונים המפוארים ביותר בעולם. טרקים בגרינלנד מאפשרים לכם להכיר מקרוב את פלאי הטבע הללו. התפעלו מהגודל והיופי העצום של הקרחונים בזמן שאתם מנווטים בשבילים קפואים ועדים להרי קרח המתעקשים אל הים.

3. חיות בר ייחודיות

גרינלנד היא גן עדן לחובבי חיות הבר. במהלך הטרק שלך, אתה עלול לפגוש שועלים ארקטיים, איילי צפון, שוורי מושק ואפילו דובי קוטב. ההזדמנות לצפות ביצורים המלכותיים הללו בסביבתם הטבעית היא חוויה שאין כמותה.

הזמן הטוב ביותר לטרק בגרינלנד

הזמן הטוב ביותר לצאת להרפתקת טרקים בגרינלנד הוא בחודשי הקיץ, מיוני עד ספטמבר. בתקופה זו, מזג האוויר מתון יחסית, והימים ארוכים יותר, מה שמאפשר זמן חקר רב יותר. חודשי הקיץ מציעים גם הזדמנות לחזות בשמש חצות, שבה השמש לעולם לא שוקעת במלואה, ויוצרת אווירה קסומה.

מסלולי טרקים פופולריים

גרינלנד מציעה מגוון מסלולי טרקים המתאימים לרמות מיומנות והעדפות שונות. הנה כמה מסלולים פופולריים שכדאי לקחת בחשבון:

1. שביל המעגל הארקטי

שביל המעגל הארקטי הוא טרק באורך 160 ק"מ שלוקח אותך דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר של גרינלנד. שביל זה מציע שילוב של שטחים מאתגרים, חציית נהרות ונופים עוצרי נשימה של כיפת הקרח. מומלץ למטיילים מנוסים המחפשים הרפתקה אמיתית במדבר.

2. טרק מזרח גרינלנד

טרק מזרח גרינלנד הוא טרק מרוחק ומאתגר שמתגמל הרפתקנים ביופי שאין שני לו. מסלול זה לוקח אותך דרך הרים נישאים, פיורדים עמוקים ועמקים ציוריים. זוהי בחירה מושלמת עבור אלה המחפשים בדידות ותחושה של שממה בתוליים.

3. טרק באי דיסקו

טרק האי דיסקו הוא טרק קצר יותר המציע טעימה מפלאי הטבע של גרינלנד. מסלול זה לוקח אותך אל מפרץ דיסקו המדהים, הידוע בהרי הקרח האדירים שלו וחיות הבר הייחודיות שלו. זוהי אפשרות מצוינת עבור אלה עם זמן מוגבל או למתחילים המעוניינים לחוות את היופי של גרינלנד.

השוואה מהירה

מסלול טרקים קושי מֶשֶׁך עיקרי הדברים
שביל המעגל הארקטי מאתגר 7-10 ימים כיפת קרח, חציית נהרות, נופים מדהימים
טרק מזרח גרינלנד מאתגר 10-14 ימים הרים נישאים, פיורדים עמוקים, שממה בתוליים
טרק האי דיסקו לְמַתֵן 5-7 ימים מפרץ דיסקו, קרחונים אדירים, חיות בר ייחודיות

סיכום

טרקים בגרינלנד הם חוויה של פעם בחיים המאפשרת לך לטבול את עצמך ביופיו הגולמי של הטבע. מהנופים עוצרי הנשימה ועד לקרחונים המלכותיים וחיות הבר הייחודיות, גרינלנד מציעה הרפתקת טרקים שאין כמותה. בין אם תבחרו במסלול החוג הארקטי המאתגר, בטרק המרוחק במזרח גרינלנד או בטרק הקצר יותר באי דיסקו, מובטח לכם ליצור זיכרונות שיימשכו כל החיים. אז ארזו מזוודות, שרכו את המגפיים והתכוננו לצאת למסע בלתי נשכח דרך ארץ הפלאות של הטבע בגרינלנד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן