דף הבית » תאוות חיות בר » טרקים באי סטיוארט – חקור את היופי של האי הדרומי ביותר של ניו זילנד

טרקים באי סטיוארט – חקור את היופי של האי הדרומי ביותר של ניו זילנד

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים באי סטיוארט – חקור את היופי של האי הדרומי ביותר של ניו זילנד

מבוא

ממוקם מול החוף הדרומי של ניו זילנד, אי סטיוארט הוא פנינה נסתרת שמחכה לחקור. האי הזה המכונה רקיורה במאורית, כלומר "שמיים זוהרים", מציע יופי טבעי עוצר נשימה, חיות בר מגוונות ומורשת מאורית עשירה. אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את נפלאות האי סטיוארט היא באמצעות טרקים.

גלה את המדבר הבלתי נגוע

האי סטיוארט ידוע בשממה הבתולית שלו, מה שהופך אותו לגן עדן לחובבי טבע ומחפשי הרפתקאות. עם למעלה מ-280 קילומטרים של מסלולי הליכה, האי מציע מגוון רחב של אפשרויות טרקים המתאימות לכל רמות הכושר.

1. מסלול רקיורה

מסלול רקיורה הוא אחד מהטיולים הרב-יומיים הפופולריים ביותר באי סטיוארט. הלולאה הזו באורך 32 קילומטרים לוקחת אותך דרך נופים מגוונים, כולל יערות מקומיים, קו חוף מדהים וחופים יפים. לאורך הדרך, אתה עשוי להיתקל בציפורים מקומיות כגון קיווי, wekas ו-tuis. המסלול נמשך בדרך כלל שלושה ימים, ובקתות זמינות ללינת לילה.

2. מעגל צפון מערב

למטיילים מנוסים המחפשים הרפתקה מאתגרת יותר, מעגל הצפון מערב הוא טרק בן 10 ימים המקיף את כל האי. מסלול זה באורך 125 קילומטרים מציע נופים עוצרי נשימה, קווי חוף טרשיים והזדמנות לזהות חיות בר נדירות, כולל אריות ים ופינגווינים. מומלץ לתכנן את הטרק הזה בחודשי הקיץ כאשר מזג האוויר נוח יותר.

3. האי אולבה

אמנם מבחינה טכנית אינו חלק מהאי סטיוארט, אך האי אולבה הוא יעד חובה לחובבי טבע. במרחק שיט קצר בסירה משם, מקלט ללא טורפים זה הוא ביתם של מגוון מיני ציפורים מקומיות, כולל האוכף והצהבהב בסכנת הכחדה. צאו לטיול מודרך ביער השופע ולמדו על מאמצי השימור של האי.

לטבול את עצמך בתרבות המאורית

לאי סטיוארט יש מורשת מאורי עשירה, וטרקים מספקים הזדמנות ללמוד ולהעריך את המשמעות התרבותית של האי. בקרו במוזיאון ראקיורה באובאן, שם תוכלו לחקור תערוכות המציגות חפצים מאוריים וללמוד על ההיסטוריה של האי. צור קשר עם מדריכים מאורים מקומיים שיכולים לחלוק את הידע והסיפורים שלהם, לספק הבנה מעמיקה יותר של המורשת התרבותית של האי.

חווה מפגשים ייחודיים עם חיות בר

האי סטיוארט הוא מקלט לחיות בר, הן ביבשה והן במים שמסביב. כשאתם מטיילים בין הנופים המגוונים של האי, שימו עין על ציפורים מקומיות, כולל הקיווי האיקוני, שלעתים קרובות נצפה בשעת בין ערביים. צא לסיור מודרך כדי לזהות אריות ים, כלבי ים פרווה ואפילו את הפינגווין החמקמק צהוב העיניים. המים הבתוליים של האי מציעים גם הזדמנויות מצוינות לשיט קיאקים והפלגות חיות בר.

תכנון הרפתקאות הטרקים שלך

לפני היציאה להרפתקת הטרקים שלך באי סטיוארט, חיוני לתכנן ולהתכונן בהתאם. להלן מספר טיפים שיבטיחו חוויה בטוחה ומהנה:

  • בדוק את תחזית מזג האוויר וארוז ביגוד וציוד מתאימים.
  • קחו מספיק מזון, מים ומצרכים חיוניים למשך הטרק שלכם.
  • הודע למישהו על תוכניות הטיולים שלך ועל זמן החזרה הצפוי.
  • כבד את הסביבה ופעל לפי עקרונות השאר ללא עקבות.
  • קחו מפה ומצפן או מכשיר GPS כדי לנווט בשבילים.

שאלות ותשובות

ש: האם יש טיולי טרקים מודרכים באי סטיוארט?

ת: כן, ישנם מספר מפעילי טיולים באי המציעים סיורי טרקים מודרכים. סיורים אלה מספקים מדריכים מומחים שיכולים לשפר את החוויה שלך על ידי שיתוף הידע שלהם על הצומח, החי והמורשת התרבותית של האי.

ש: האם אני יכול לחנות לאורך שבילי הטרקים?

ת: כן, יש אתרי קמפינג ייעודיים לאורך שבילי הטרקים שבהם אתה יכול להקים את האוהל שלך. עם זאת, חיוני לבדוק את התקנות ולקבל את כל ההיתרים הדרושים לפני הקמפינג.

ש: האם יש הגבלות על טרקים בתקופות מסוימות של השנה?

ת: בעוד טרקים באי סטיוארט אפשריים כל השנה, חשוב לציין שתנאי מזג האוויר עשויים להיות בלתי צפויים, במיוחד בחודשי החורף. מומלץ לתכנן את הרפתקת הטרקים בעונת הקיץ (דצמבר עד פברואר) כאשר מזג האוויר בדרך כלל נוח יותר.

סיכום

האי סטיוארט מציע חווית טרקים ייחודית, המאפשרת לכם לטבול ביופי הטבעי של האי, בתרבות המאורית ובחיות הבר המגוונות. בין אם תבחרו לצאת למסלול רקיורה הפופולרי, להתמודד עם המסלול הצפוני-מערבי המאתגר, או לחקור את האי אולבה הקסום, מובטחת לכם הרפתקה בלתי נשכחת. תכננו את טיול הטרקים שלכם לאי סטיוארט עוד היום וגלו את נפלאות האי הדרומי ביותר של ניו זילנד.

למידע נוסף על אי סטיוארט, בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן