דף הבית » ממליצים מקומיים וטיפים » טרקים מומלצים בניו זילנד

טרקים מומלצים בניו זילנד

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים מומלצים בניו זילנד

1. מסלול מילפורד

מסלול מילפורד הוא אחד הטרקים המפורסמים והאיקוניים של ניו זילנד. ממוקם בפארק הלאומי פיורדלנד, שביל זה באורך 53.5 קילומטר לוקח אותך דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה. מהרים מלכותיים ועד אגמים צלולים ומפלי מים שוצפים, מסלול מילפורד מציע חוויה בלתי נשכחת באמת.

במהלך הטרק, תעברו דרך מילפורד סאונד עוצר הנשימה, הידוע בפיורדים הדרמטיים ובצוקים הנישאים. המסלול עצמו מטופח ומציע מגוון שטחים, כולל יערות גשם עבותים, כרי דשא אלפיניים ומעברי הרים.

הקפידו לתכנן את הטיול שלכם מראש, שכן מסלול מילפורד הוא יעד פופולרי ודורש הזמנה מבעוד מועד. הזמן הטוב ביותר לביקור הוא בחודשי הקיץ (נובמבר עד אפריל) כאשר מזג האוויר מתון יותר והימים ארוכים יותר.

דגשים עיקריים:

  • נופים מדהימים של הפארק הלאומי פיורדלנד
  • הרים, אגמים ומפלים מלכותיים
  • סאונד מילפורד עוצר נשימה
  • שטחים מגוונים כולל יערות גשם וכרי דשא אלפיניים

2. מעבר אלפיני טונגרירו

מעבר האלפין טונגרירו הוא טרק מאתגר אך מתגמל הממוקם בפארק הלאומי טונגרירו. שביל זה באורך 19.4 ק"מ לוקח אותך דרך ארץ פלאות געשית, המציעה נופים עוצרי נשימה של הרי געש פעילים, אגמי אזמרגד ותצורות גיאולוגיות ייחודיות.

גולת הכותרת של הטרק היא ההזדמנות ללכת על פני השטח הוולקני של הר טונגרירו והר נגאורוהו, הידוע גם בשם הר האבדון מסרטי שר הטבעות. השביל מסומן היטב וניתן להשלים אותו תוך יום, אבל חשוב להיות מוכנים עם ציוד טיולים וביגוד מתאים, מכיוון שמזג האוויר יכול להשתנות במהירות בסביבה אלפינית זו.

האביב והסתיו הם העונות הטובות ביותר להתמודד עם מעבר האלפיני טונגרירו, מכיוון שמזג האוויר בדרך כלל יציב יותר והמסלולים פחות צפופים. עם זאת, אם אתם מעוניינים להרפתקה חורפית, הטרק מציע חוויה ייחודית עם נופים מכוסי שלג.

דגשים עיקריים:

  • ארץ הפלאות הוולקנית של הפארק הלאומי טונגרירו
  • נופים של הרי געש פעילים ותצורות גיאולוגיות ייחודיות
  • הזדמנות ללכת על פני הר טונגרירו והר נגאורוהו
  • אגמי אמרלד מרהיבים

כאשר מתכננים את הטיול לניו זילנד, הקפידו לכלול את הטרקים המומלצים הללו במסלול הטיול שלכם. הנופים המדהימים של המדינה ושטחי השטח המגוונים מציעים אינסוף הזדמנויות לחובבי טבע וחובבי טבע.

למידע נוסף והשראה, עיין ברשימת ההשמעה הזו של YouTube הכוללת קטעים מדהימים של הרפתקאות טרקים בניו זילנד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן