דף הבית » ממליצים מקומיים וטיפים » טרקים בצפון ניו זילנד – מסע של פלאי טבע

טרקים בצפון ניו זילנד – מסע של פלאי טבע

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בצפון ניו זילנד – מסע של פלאי טבע

מבוא

צאו להרפתקה בלתי נשכחת דרך הנופים הציוריים של צפון ניו זילנד. מיערות עבותים ועד הרים מחוספסים, אזור זה מציע מגוון רחב של הזדמנויות לטרקים לחובבי טבע ומחפשי הרפתקאות כאחד. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, לצפון ניו זילנד יש מה להציע לכולם.

1. מעבר האלפיני טונגרירו

אחד הטרקים הפופולריים ביותר בצפון ניו זילנד הוא מעבר האלפיני טונגרירו. שביל זה באורך 19.4 ק"מ לוקח אותך דרך הפארק הלאומי המדהים טונגרירו, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. לאורך הדרך, תפגשו נופים געשיים עוצרי נשימה, כולל מכתשים פעילים, אגמי אזמרגד ופתחי אוורור מהבילים. הטרק מציע נופים מעוררי כבוד של הר נגאורוהו, הידוע גם בשם הר האבדון מסרטי שר הטבעות. זוהי חוויה מאתגרת אך מתגמלת שאסור לפספס.

1.1. מידע עזר

לפני היציאה למעבר האלפיני טונגרירו, חשוב להיות מוכנים היטב. את הטרק מומלץ לעשות בחודשי הקיץ (נובמבר עד אפריל) כאשר מזג האוויר נוח יותר. הקפידו לארוז בגדים מתאימים, נעלי הליכה יציבות, הרבה מים וחטיפים. כמו כן, מומלץ לשכור מדריך או להצטרף לסיור מודרך לחוויה בטוחה ואינפורמטיבית יותר.

2. שביל החוף של מפרץ האיים

עבור אלה המחפשים הרפתקה על החוף, שביל החוף של מפרץ האיים הוא יעד שחובה לבקר בו. ממוקם באזור Northland, שביל זה באורך 16 קילומטרים מציע נופים מדהימים של מפרץ האיים, עם המים הצלולים והחופים המבודדים שלו. השביל לוקח אותך דרך יערות מקומיים, על פני אתרים היסטוריים ולאורך צוקי חוף ציוריים. שימו לב לדולפינים, כלבי ים וחיות בר ימיות אחרות הפוקדות את האזור.

2.1. נקודות השיא של ה-Walkingway

אחד מגולות הכותרת של שביל החוף של מפרץ האיים הוא נקודת התצפית המדהימה בקייפ ברט. מכאן תוכלו לחזות בתצורת "חור בסלע" האייקונית, קשת טבעית שנחצבה על ידי הים. אטרקציה נוספת שחובה לראות לאורך השביל היא מגרשי אמנת ווייטנגי ההיסטוריים, שם נחתם הסכם וואיטנגי בין הכתר הבריטי וראשי המאורים בשנת 1840. זהו אתר משמעותי בהיסטוריה של ניו זילנד ומציע הצצה למורשת התרבותית של המדינה .

3. מסלול החוף טה פאקי

אם אתם מחפשים חווית טרקים ייחודית, כדאי לחקור את מסלול החוף של טה פאקי. ממוקם בצפון הרחוק של ניו זילנד, שביל זה באורך 48 ק"מ לוקח אותך דרך מגוון רחב של נופים, כולל דיונות חול, יערות ונופי חוף מדהימים. גולת הכותרת של הטרק היא דיונות החול של טה פאקי, בהן תוכלו לנסות לעלות על החול במורד הדיונות המסיביות לתנופת אדרנלין שאין כמותה.

3.1. קמפינג ולינה

לאורך מסלול החוף של טה פאקי, ישנם מספר מגרשי קמפינג ובקתות זמינות ללינת לילה. חשוב להזמין מקום מראש, במיוחד בעונות השיא. אם קמפינג אינו העדפתכם, ישנם גם מקומות לינה בקרבת מקום בעיירות אחיפארה וקאיטהיה.

סיכום

צפון ניו זילנד מציע אוצר של פלאי טבע שמחכים לחקור באמצעות טרקים. מהנופים הוולקניים של הפארק הלאומי טונגרירו ועד ליופי החופי של מפרץ האיים ודיונות החול הייחודיות של טה פאקי, כל מסלול מספק חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. אז, שרוך את נעלי ההליכה, ארז את התרמיל שלך וצא למסע גילויים בצפון ניו זילנד.

למידע נוסף על הנופים המדהימים והמורשת התרבותית של ניו זילנד, בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן