דף הבית » טיולי ארץ הפלאות בחורף » טרקים מומלצים ביותר בג'ורג'יה

טרקים מומלצים ביותר בג'ורג'יה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים מומלצים ביותר בג'ורג'יה

מבוא

גאורגיה, מדינה השוכנת בין אירופה לאסיה, היא פנינה נסתרת לחובבי טבע. עם הנופים המגוונים שלה, החל מהרים מושלגים ועד עמקים שופעים, גאורגיה מציעה שפע של הזדמנויות לטרקים. בין אם אתם מטיילים ותיקים או מתחילים, ישנם מסלולים המתאימים לכל רמות הניסיון. במאמר זה נסקור כמה מהטרקים המומלצים ביותר בגאורגיה.

1. קזבגי

קזבגי, הידועה גם בשם סטפנצמינדה, היא עיירה קטנה הממוקמת בחלקה הצפוני של ג'ורג'יה. היא מפורסמת בנופים המדהימים של הר קזבק, אחת הפסגות הגבוהות במדינה. הטרק לכנסיית השילוש גרגטי הוא בחירה פופולרית בקרב המבקרים. השביל לוקח אותך דרך נופים ציוריים, כולל כרי דשא אלפיניים ושטח סלעי. ברגע שתגיעו לכנסייה, תתוגמלו בנופים פנורמיים עוצרי נשימה של ההרים שמסביב.

2. סוונטי

Svaneti, אזור בצפון מערב ג'ורג'יה, הוא גן עדן למטיילים. האזור ידוע במגדלים מימי הביניים שלו, באתרי מורשת עולמית של אונסק"ו ובטבע בתולי. הטרק של מסטיה לאושגולי הוא חובה למי שמחפש חוויה סוחפת באזור. טרק מרובה ימים זה לוקח אותך דרך כפרים נידחים, עמקים עבותים ומעברי הרים גבוהים. לאורך הדרך, תפגשו בארכיטקטורה סוונטית מסורתית ובנופים מדהימים של הרי הקווקז.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על Svaneti, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב שמציג את היופי של האזור.

3. טושטי

טושטי, הממוקם בחלק הצפון-מזרחי של ג'ורג'יה, הוא אזור מרוחק ובתולי הידוע בנופיו הקשוחים ובאורח החיים המסורתי שלו. הטרק מאומאלו לדארטלו הוא בחירה פופולרית בקרב מטיילים. שביל זה לוקח אותך דרך מעברי הרים גבוהים, כפרים עתיקים וכרי דשא אלפיניים שופעים. לאורך הדרך, תהיה לך הזדמנות לקיים אינטראקציה עם אנשי טוש המקומיים וללמוד על התרבות והמסורות הייחודיות שלהם.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על Tusheti, בקר בוויקיפדיה נמצא כאן .

סיכום

ג'ורג'יה מציעה מגוון רחב של הזדמנויות טרקים לחובבי הטבע. מהפסגות המלכותיות של קזבגי ועד לעמקים הנידחים של סוואנטי וטושטי, יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים הרפתקה מאתגרת או טיול רגלי נינוח, הנופים המגוונים של ג'ורג'יה ישאירו אתכם ביראת כבוד. אז ארזו את נעלי ההליכה וצאו לחווית טרקים בלתי נשכחת בג'ורג'יה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן