דף הבית » טיולי ארץ הפלאות בחורף » שבוע של טרקים בג'ורג'יה ללא רכב

שבוע של טרקים בג'ורג'יה ללא רכב

השאירו פרטים ונחזור מיד:

שבוע של טרקים בג'ורג'יה ללא רכב

מבוא

גאורגיה, מדינה יפהפיה השוכנת בצומת הדרכים של אירופה ואסיה, מציעה נופים עוצרי נשימה ומורשת תרבותית עשירה. עבור חובבי הרפתקאות וחובבי טבע, טרקים בג'ורג'יה הם חוויה שאין כמותה. במאמר זה נסקור מסלול טיול בן שבוע בג'ורג'יה, שתוכנן במיוחד עבור אלה המעדיפים לחקור את המדינה ללא רכב.

יום 1: טביליסי

המסע שלך מתחיל בעיר הבירה התוססת טביליסי. חקור את העיר העתיקה המקסימה, בקרו במבצר נריקלה, והתפנקו עם המטבח המקומי. צאו לטייל לאורך נהר Mtkvari וטבלו את עצמכם בתערובת הייחודית של ארכיטקטורה גאורגית מודרנית ומסורתית.

יום 2: מצחתה

ביום השני, צאו לטיול קצר מטביליסי למצחטה, הבירה העתיקה של גאורגיה. בקרו במנזר ג'ווארי, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, ובקתדרלת סווטיצקוולי, אחד המקומות הקדושים ביותר במדינה. תיהנו מהאווירה השלווה ותלמדו על ההיסטוריה העשירה של גאורגיה.

יום 3: קזבגי

לאחר מכן, לכו לכיוון אזור ההרים המדהים של קזבגי. קחו מונית משותפת או אוטובוס מקומי לסטפנצמינדה, העיירה המרכזית באזור. משם, צאו למסע מאתגר אך מתגמל אל כנסיית השילוש גרגטי, השוכנת על ראש גבעה עם נוף עוצר נשימה של הר קזבק. תבלו את הלילה בבית הארחה ותיהנו מהאירוח החם של המקומיים.

יום 4: Uplistsikhe

לאחר ארוחת הבוקר, עשו את דרככם לעיירת המערות העתיקה Uplistsikhe. חקור את המבנים החצובים המרתקים ולמד על הציוויליזציה הגיאורגית העתיקה. תיהנו מהנוף הפנורמי של האזור הכפרי שמסביב ותתפעלו מכושר ההמצאה של האנשים שחצבו את המערות הללו לפני אלפי שנים.

יום 5: סוונטי

סעו לאזור הציורי של סוואנטי, הידוע בנופי ההרים המדהימים ובמגדלי ימי הביניים שלו. קחו מונית משותפת למסטיה, העיירה המרכזית בסוואנטי, והתחילו את הטרק שלכם לכפר אושגולי, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. התפעלו ממגדלי סוואן המסורתיים וטבלו את עצמכם בתרבות הייחודית של אזור הררי נידח זה.

יום 6: אושגולי

בלו את היום בחקר אושגולי וסביבתה. בקרו בכנסיית למריה, טיילו אל קרחון שקרה, ותיהנו מהנופים עוצרי הנשימה של הפסגות המושלגות. אינטראקציה עם המקומיים הידידותיים ולמדו על אורח חייהם המסורתי. חווה את השלווה של ההרים ותן ליופי של הטבע להצעיר את נשמתך.

יום 7: בטומי

לשלב האחרון של המסע שלך, פנה לעיר החוף התוססת באטומי. צאו לטיול מרגיע לאורך הטיילת, בקרו בגן הבוטני של באטומי, וספגו את השמש בחופים היפים של הים השחור. התענגו על המטבח המקומי ותיהנו מחיי הלילה התוססים לפני שאתם נפרדים מג'ורג'יה.

ג'ורג'יה מציעה מגוון רחב של הזדמנויות טרקים לכל רמות החוויה. בין אם אתם מטיילים ותיקים או מתחילים, נופי הארץ המגוונים והאירוח החם ישאירו אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים. אז ארזו מזוודות, השאירו את המכונית מאחור, וצאו להרפתקה בת שבוע בג'ורג'יה.

למידע נוסף והשראה, עיין בסרטון YouTube זה.

ויקיפדיה נמצאת כאן: ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן