דף הבית » ממליצים מקומיים וטיפים » טרקים מומלצים בדרום הודו

טרקים מומלצים בדרום הודו

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים מומלצים בדרום הודו

חקור את היופי הטבעי של דרום הודו

דרום הודו היא אוצר של פלאי טבע, המציעה מגוון מגוון של נופים המושלמים עבור חובבי טרקים. מהרים נישאים ועד יערות עבותים, בדרום הודו יש הכל. אם אתה מחפש הרפתקאות שמעוניין לחקור את היופי של האזור הזה, הנה כמה טרקים מומלצים שצריכים להיות ברשימת הדליים שלך:

1. טרק בשיא Chembra

ממוקם ברובע Wayanad של קראלה, Chembra Peak היא הפסגה הגבוהה ביותר באזור. הטרק אל הפסגה לוקח אותך דרך כרי דשא ירוקים, יערות עבותים ונופים ציוריים. גולת הכותרת של טרק זה היא האגם בצורת לב, המכונה "Hridaya Saras" או אגם האהבה, שנמצא בסמוך לפסגה. הנוף עוצר הנשימה מלמעלה הופך את הטרק האתגרי לשווה כל צעד.

2. טרק קומרה פרוואטה

Kumara Parvatha, הידוע גם בשם Pushpagiri, היא הפסגה השנייה בגובהה בקרנטקה. טרק זה מציע חוויה מרגשת כשאתה מנווט דרך יערות עבותים, שבילים תלולים ושטחים סלעיים. השביל מעוטר בצמחייה ובעלי חיים יפהפיים, כולל סחלבים נדירים וציפורים אקזוטיות. הפסגה מתגמלת מטיילים עם נוף פנורמי של הגאטס המערבי והעמקים שמסביב.

3. טרק גבעות נילגירי

גבעות הנילגירי, הממוקמות בטמיל נאדו, הן גן עדן לאוהבי טבע ומטיילים כאחד. הטרק לוקח אותך דרך מטעי תה, יערות עבותים וגבעות מתגלגלות. גולת הכותרת של הטרק הזה היא הנוף המדהים של הזריחה מפסגת הדודבטה, הפסגה הגבוהה ביותר בגבעות נילגירי. האקלים הקריר והסביבה השלווה הופכים את הטרק הזה לחוויה בלתי נשכחת.

4. טרק Agasthyakoodam

Agasthyakoodam, הידוע גם בשם Agastya Mala, הוא פסגה בולטת בגאטים המערביים של קראלה. טרק זה ידוע במגוון הביולוגי העשיר שלו והוא ביתם של כמה מינים נדירים של חי וצומח. השביל לוקח אותך דרך יערות עבותים, שטחי עשב ושטחים סלעיים. גולת הכותרת של טרק זה היא ההזדמנות לחזות בפרחי Neelakurinji המפורסמים, הפורחים אחת ל-12 שנים.

אלו הם רק חלק מהטרקים הרבים שיש לדרום הודו להציע. כל טרק מספק חוויה ייחודית, המאפשרת לכם להתחבר לטבע ולחקור את פניני החן הנסתרות של האזור. אז, נעל את נעלי ההליכה, ארז את התרמיל שלך וצא להרפתקה בלתי נשכחת בדרום הודו!

למידע נוסף והשראה ויזואלית, אתה יכול לבדוק אתרשימת ההשמעה הזו של YouTube הכוללת סרטונים של הטרקים המדהימים האלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן