דף הבית » ממליצים מקומיים וטיפים » טרקים בוואנאקה – חקור את פלאי הטבע | בלוג ישראלי

טרקים בוואנאקה – חקור את פלאי הטבע | בלוג ישראלי

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בוואנאקה – חקור את פלאי הטבע | בלוג ישראלי

מבוא

וואנאקה, עיירה ציורית השוכנת בלב האי הדרומי של ניו זילנד, היא גן עדן לחובבי טבע וחובבי טבע. עם הנופים המדהימים שלה, האגמים הצלולים וההרים המלכותיים שלה, וואנאקה מציעה שפע של הזדמנויות לטרקים שישאירו אתכם בהתפעלות. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, בוואנקה יש משהו לכולם.

חשיפת השבילים

וואנאקה מתגאה במגוון רחב של מסלולי טרקים, כל אחד מציע את הקסם והיופי הייחודיים שלו. מטיולים נינוחים ועד טיולים אתגריים, יש מסלול לכל רמת כושר וחוויה. אחד הטרקים הפופולריים ביותר בוואנאקה הוא מסלול פסגת רוי, שמתגמל את המטיילים בנופים פנורמיים עוצרי נשימה של אגם וואנאקה וההרים שמסביב.

Roys Peak Track

המסלול של Roys Peak הוא טרק מאתגר אך מתגמל שלוקח אתכם לפסגת Roys Peak, בגובה של 1,578 מטר. השביל מתחיל מחניון Roys Peak ומתפתל למעלה דרך מדרונות מכוסי טוסיק. ככל שתעלו, תתכבדו בנופים מדהימים של אגם וואנאקה והרי האלפים הדרומיים. הטיול נמשך בדרך כלל כ-5-6 שעות הלוך ושוב, אז הקפידו לארוז מספיק מים, חטיפים ובגדים מתאימים.

מסלול אגם דיימונד

אם אתם מחפשים טרק קצר וקל יותר, מסלול אגם היהלומים הוא אופציה מצוינת. שביל לולאה זה בן 1.5 שעות לוקח אותך דרך יער אשור מקומי ומציע נופים מדהימים של אגם דיימונד וההרים שמסביב. בדרך תוכלו להיתקל במיני ציפורים מקומיים וליהנות מהשקט של הטבע.

פלאי טבע

וואנאקה בורכה בשפע של פלאי טבע שישאירו אתכם מרותקים. אחת האטרקציות שחובה לבקר בהן היא הבריכות הכחולות, הממוקמות בפארק הלאומי הר שאפתן. הליכה קצרה ביער שופע תוביל אתכם אל הבריכות הצלולות הללו, שבהן תוכלו לחזות בגוונים הכחולים המהפנטים של המים. זהו מקום מושלם לטבילה מרעננת ביום קיץ חם.

רוב רוי גליישר

למי שמחפש טרק הרפתקני יותר, מסלול הקרחון רוב רוי הוא פנינה מוחלטת. טיול של יום שלם זה לוקח אותך דרך כרי דשא אלפיניים, חציית נהרות ויער אשור עבות לפני הגעה לקרחון רוב רוי המעורר כבוד. התפעלו מקירות הקרח הנישאים, מפלי המים השוצפים ומהיופי המחוספס של הקרחון. זו חוויה בלתי נשכחת באמת.

הר ברזל

אם אתה קצר בזמן אבל עדיין רוצה ליהנות מנופים פנורמיים של וואנאקה, טרק במעלה הר איירון הוא חובה. מסלול לולאה זה בן שעה מציע נופים של 360 מעלות של העיר, אגם וואנאקה וההרים שמסביב. זהו מקום פופולרי לטיולי זריחה או שקיעה, המספק רקע עוצר נשימה לתמונות שלך.

הרפתקאות חוצות

מלבד טרקים, וואנאקה מציעה מגוון רחב של הרפתקאות בחוץ כדי לספק את תשוקת האדרנלין שלך. מצניחה חופשית ומצנחי רחיפה ועד שייט בסירות סילון וקיאקים, לא חסרות פעילויות מרגשות לבחירה. קח קפיצה של אמונה וצניחה חופשית מעל אגם וואנאקה, או צאו למסע קיאקים ציורי כדי לחקור את הפינות הנסתרות של האגם.

השוואה מהירה

מַסָע קושי מֶשֶׁך
Roys Peak Track מאתגר 5-6 שעות
מסלול אגם דיימונד קַל 1.5 שעות
מסלול קרחון רוב רוי לְמַתֵן יום שלם
הר ברזל קַל 1 שעה

סיכום

וואנאקה היא גן עדן אמיתי לחובבי טרקים. עם מגוון המסלולים המגוון, פלאי הטבע המדהימים וההרפתקאות המרגשות בחוץ, הוא מציע חוויה בלתי נשכחת למבקרים בכל הגילאים ובכל רמות הכושר. בין אם אתם מחפשים נופים עוצרי נשימה, טיולים שלווים או פעילויות שואבות אדרנלין, לוואנקה יש הכל. אז ארזו את נעלי ההליכה, תפסו את המצלמה וצאו להרפתקה של פעם בחיים בוואנקה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן