דף הבית » טיולים היסטוריים » טרקים ליד פרנקפורט

טרקים ליד פרנקפורט

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים ליד פרנקפורט

מבוא

פרנקפורט, המרכז הפיננסי של גרמניה, ידועה לא רק בחיי העיר השוקקים שלה אלא גם בזכות הקרבה לנופים טבעיים מדהימים. אם אתם חובבי טבע ונהנים מטיולים, פרנקפורט מציעה שפע של מסלולי הליכה שייקחו אתכם בין יערות ציוריים, גבעות מתגלגלות וכפרים מקסימים. שרוך את נעלי ההליכה שלך והתכונן לחקור את החוץ הגדול ליד פרנקפורט!

1. הרי הטאונוס

הרי הטאונוס, הממוקמים ממש מחוץ לפרנקפורט, הם גן עדן למטיילים. עם מספר רב של שבילים מסומנים היטב, אתה יכול לבחור את זה שמתאים לרמת הכושר ולמגבלות הזמן שלך. השבילים בהרי הטאונוס מציעים נופים עוצרי נשימה של האזור הכפרי שמסביב, יערות עבותים וכפרים מוזרים. אל תחמיצו את ההזדמנות לטייל במעלה גרוס פלדברג, הפסגה הגבוהה ביותר ברכס הטאונוס, וליהנות מנופים פנורמיים של האזור.

אם אתם מחפשים טרק ארוך יותר, קחו בחשבון את Taunus Höhenweg, שביל למרחקים ארוכים שנמתח לאורך כ-200 קילומטרים. שביל זה לוקח אותך דרך נופים מגוונים, כולל יערות, כרי דשא וכרמים, ומציע חווית טיול ייחודית.

2. פארק הטבע אודנוולד

ממוקם מזרחית לפרנקפורט, פארק הטבע אודנוולד הוא יעד פנטסטי נוסף עבור חובבי טרקים. פארק הטבע העצום הזה מאופיין בגבעות המתגלגלות, ביערות עבותים ובכפרים מקסימים. הפארק מציע מגוון מסלולים מסומנים היטב המתאימים לכל רמות המטיילים.

אחד מגולות הכותרת של פארק הטבע אודנוולד הוא ה-Nibelungensteig, שביל למרחקים ארוכים העוקב אחר עקבותיהם של הניבלונגים האגדיים. שביל זה לוקח אותך דרך נופים מדהימים, טירות מימי הביניים ועיירות ציוריות. הקפד להביא את המצלמה שלך יחד כדי ללכוד את היופי של האזור הקסום הזה.

3. ריינשטייג

אם אתם מעוניינים לטרק מאתגר יותר, הריינשטייג היא הבחירה המושלמת. שביל למרחקים ארוכים זה משתרע לאורך כ-320 קילומטרים לאורך נהר הריין, ומציע נופים עוצרי נשימה של כרמים, טירות והנהר עצמו. למרות שהמסלול כולו עשוי להיות ארוך מדי לטיול של יום אחד, אתה יכול לבחור לחקור קטעים קצרים יותר.

קטע נופי במיוחד של Rheinsteig הוא הקטע שבין רודסהיים לאסמנסהאוזן. חלק זה של השביל לוקח אותך דרך כרמים ומציע נופים מדהימים של עמק הריין. אל תשכחו לעצור באחד מהיקבים המקומיים לטעום יין ריזלינג טעים.

סיכום

פרנקפורט והאזורים הסובבים אותה מציעים מגוון רחב של הזדמנויות טרקים לחובבי הטבע. בין אם אתם מעדיפים טיולי יום קצרים יותר או טרקים ארוכים יותר של ימים, תמצאו מסלול שמתאים להעדפות ולרמת הכושר שלכם. אז, לבשו את ציוד ההליכה שלכם, קחו מפה, וצאו להרפתקת טרקים בלתי נשכחת ליד פרנקפורט!

למידע נוסף והשראה, עיין בסרטון YouTube זה.

ויקיפדיה נמצאת כאן: ויקיפדיה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן