דף הבית » טיולים היסטוריים » טרקים ליד ברצלונה – חקור את היופי הטבעי של קטלוניה

טרקים ליד ברצלונה – חקור את היופי הטבעי של קטלוניה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים ליד ברצלונה – חקור את היופי הטבעי של קטלוניה

מבוא

ברצלונה, הבירה התוססת של קטלוניה, ידועה לא רק בארכיטקטורה המדהימה ובתרבות התוססת שלה, אלא גם בזכות קרבתה לנופי טבע עוצרי נשימה. אם אתם חובבי שטח ואוהבים טרקים, ברצלונה מציעה שפע של אפשרויות לחקור. משבילי חוף ועד שבילי הרים, בקטלוניה יש הכל. במאמר זה נדריך אותך בכמה ממסלולי הטרקים הטובים ביותר ליד ברצלונה.

1. הר מונטסראט

ממוקם במרחק של שעה נסיעה בלבד מברצלונה, הר מונטסראט הוא יעד חובה עבור חובבי טבע ומטיילים. רכס ההרים מפורסם בתצורות הסלע הייחודיות שלו ובמנזר מונטסראט המדהים השוכן על מדרונותיו. ישנם מספר שבילים מסומנים היטב המתאימים לרמות קושי שונות, המאפשרים למטיילים מתחילים ומנוסים ליהנות מהיופי של פלא הטבע הזה.

אם אתם מעוניינים באתגר, תוכלו לטייל לפסגת סנט ג'רוני, הפסגה הגבוהה ביותר במונטסראט, ולהתגמל בנופים פנורמיים עוצרי נשימה של האזור הכפרי שמסביב.

2. פארק טבע גארף

ממוקם דרומית לברצלונה, פארק הטבע גאראף מציע נוף מגוון של גבעות אבן גיר, צוקים מחוספסים וצמחייה ים תיכונית יפה. הפארק הוא ביתם של מסלולי הליכה רבים המתפתלים בין יערות אורנים, כרמים ושבילי חוף.

אחד המסלולים הפופולריים ביותר הוא שביל החוף Garraf, שלוקח אתכם לאורך קו החוף המדהים, המציע נופים עוצרי נשימה של הים התיכון. המסלול קל יחסית ומתאים למטיילים בכל הרמות. אל תשכחו להביא את בגד הים שלכם מכיוון שיש כמה מפרצונים וחופים נסתרים לאורך הדרך בהם תוכלו לטבול מרענן.

3. פארק טבע קולסרולה

פארק הטבע קולסרולה, הממוקם במרחק קצר מברצלונה, הוא נווה מדבר ירוק המציע מפלט שליו מהעיר השוקקת. הפארק הוא ביתם של רשת שבילים מסומנים היטב המתפתלים בין יערות עבותים, גבעות מתגלגלות ועמקים ציוריים.

אחד משיאי קולסרולה הוא ה-Carretera de les Aigües, שביל פופולרי שמציע נופים מדהימים של ברצלונה והסביבה. המסלול מתאים לכל רמות הכושר ומושלם להליכה נינוחה או לריצת שבילים. זהו מקום נהדר להתחבר לטבע וליהנות מהשלווה הרחק מהמולת העיר.

סיכום

ברצלונה והאזורים שמסביב לה מציעים מגוון רחב של הזדמנויות טרקים לחובבי הטבע. בין אם אתם מעדיפים שבילי חוף, שבילי הרים או פארקים שלווים, בקטלוניה יש משהו לכולם. אז, נעל את נעלי ההליכה, תפוס את התרמיל שלך, וצא להרפתקה בלתי נשכחת ולחקור את היופי הטבעי ליד ברצלונה.

הפניות:

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן