דף הבית » טיולים היסטוריים » טרקים ברומניה: חקר אזור קראיובה

טרקים ברומניה: חקר אזור קראיובה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים ברומניה: חקר אזור קראיובה

מבוא

האם אתה חובב הרפתקאות שמחפש יעד חדש ומרגש לטרקים? אל תחפש רחוק יותר מאזור קראיובה ברומניה. אזור זה, השוכן בחלקה הדרומי של המדינה, מציע נופים עוצרי נשימה, חיות בר מגוונות ושפע של מסלולי טיול שישביעו גם את המטיילים הנלהבים ביותר.

גילוי אזור קריובה

אזור קראיובה ממוקם באזור ההיסטורי של אולטניה וידוע ביופיו הטבעי. מגבעות מתגלגלות ועד יערות עבותים, אזור זה הוא גן עדן לחובבי טבע וחובבי טבע. האזור הוא גם ביתו של נהר Jiu, מה שמוסיף לקסם הנוף.

חקירת מסלולי ההליכה

אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את היופי של אזור קראיובה היא על ידי חקר שבילי ההליכה שלו. בין אם אתה מטייל מתחיל או מנוסה, ישנם מסלולים המתאימים לכל רמות המומחיות. השבילים מציעים מגוון שטחים, כולל מדרונות מתונים, שבילים סלעיים ועליות אתגריות.

1. הפארק הלאומי קוזיה

הפארק הלאומי קוזיה הוא יעד חובה לחובבי הטבע. ממוקם בסמוך לעיר קריובה, פארק זה הוא ביתם של החי והצומח המגוונים. מסלולי ההליכה בפארק הלאומי קוזיה יקחו אתכם דרך יערות עבותים, על פני נחלים צלולים, ועד לנקודות תצפית מדהימות. אל תשכח להביא את המצלמה שלך כדי ללכוד את הנוף עוצר הנשימה.

2. הפארק הלאומי Buila-Vânturarița

פנינה נוספת באזור Craiova היא הפארק הלאומי Buila-Vânturarița. פארק זה ידוע בתצורות הסלע הייחודיות שלו ובנופים המדהימים. מסלולי ההליכה כאן מציעים שילוב של טיפוסים מאתגרים ונופים פנורמיים מתגמלים. כשאתם מטיילים בפארק, שימו עין על חיות הבר המגוונות שקוראות לאזור הזה בית.

3. דרך טרנסאלפינה

אם אתם מעוניינים להרפתקה, אל תפספסו את ההזדמנות לנהוג או לרכוב על אופניים לאורך כביש Transalpina. המסלול הנופי הזה, הידוע כ"דרך המלך", מציע נופים עוצרי נשימה של הרי הקרפטים. לאורך הדרך תמצאו מספר מסלולי הליכה המאפשרים לחקור את הטבע שמסביב ברגל.

4. פארק הטבע שערי ברזל

ממוקם לאורך נהר הדנובה, פארק הטבע שערי הברזל הוא גן עדן לחובבי הטבע. הפארק הוא ביתם של גאיות, מערות ומפלים מדהימים. טיול רגלי בפארק זה ייתן לכם את ההזדמנות לחזות ביופי הגולמי של הנוף מקרוב. הקפידו לבקר באנדרטה המפורסמת "טבולה טראיאנה", כתובת רומית עתיקה, במהלך הטרק שלכם.

סיכום

אזור קראיובה ברומניה מציע שפע של הזדמנויות לחובבי טרקים. מהפארק הלאומי קוזיה הציורי ועד לתצורות הסלע הייחודיות של הפארק הלאומי Buila-Vânturarița, יש משהו לכל אחד. אז, ארזו את ציוד ההליכה, שרכו את המגפיים וצאו להרפתקה בלתי נשכחת באזור קריובה. לחוות את היופי של הטבע של רומניה וליצור זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

למידע נוסף על רומניה והאטרקציות שלה, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן