דף הבית » טיולים היסטוריים » טרקים על האי הדרומי של ניו זילנד – חקור את היופי עוצר הנשימה

טרקים על האי הדרומי של ניו זילנד – חקור את היופי עוצר הנשימה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים על האי הדרומי של ניו זילנד – חקור את היופי עוצר הנשימה

מבוא

האי הדרומי של ניו זילנד הוא גן עדן לחובבי טבע וחובבי טבע. עם הנופים המדהימים, ההרים המלכותיים והשממה הבתולית, הוא מציע הזדמנויות אינסופיות להרפתקאות טרקים. בין אם אתה מטייל מנוסה או מתחיל, לאי הדרומי יש מה להציע לכולם. במאמר זה, נחקור כמה מיעדי הטרקים הטובים ביותר באי הדרומי ונגלה את היופי עוצר הנשימה שמחכה.

יעדי טרקים

1. הפארק הלאומי פיורדלנד

הפארק הלאומי פיורדלנד הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואחד המקומות המרהיבים ביותר לצאת לטרקים בניו זילנד. הפארק הוא ביתו של מסלול מילפורד המפורסם, המכונה לעתים קרובות "הטיול הטוב ביותר בעולם". השביל הזה באורך 53.5 קילומטר לוקח אותך דרך נופים מעוררי כבוד, כולל יערות גשם עתיקים, אגמים צלולים ומפלי מים מלכותיים. מסלול מילפורד הוא טיול בן מספר ימים הדורש הזמנה מראש, אך החוויה היא באמת בלתי נשכחת.

אם אתם מעדיפים טרק קצר יותר, מסלול Routeburn הוא אפשרות פופולרית נוספת בפארק הלאומי פיורדלנד. מסלול זה באורך 32 קילומטרים מציע נופים עוצרי נשימה של הרים מושלגים, כרי דשא אלפיניים ואגמים בתוליים. ניתן להשלים תוך 2-3 ימים ומתאים למטיילים בכל הרמות.

2. הפארק הלאומי הר קוק

הפארק הלאומי הר קוק הוא ביתם של הפסגה הגבוהה ביותר בניו זילנד, הר קוק, הידוע גם בשם אאורקי. הפארק מציע מגוון אפשרויות לטרקים, מהליכות קלות ועד לטיולים אלפיניים מאתגרים. מסלול ה-Hooker Valley הוא מסלול חובה לכל מבקר בפארק. שביל זה באורך 10 ק"מ לוקח אותך דרך עמק הוקר הציורי, המציע נופים מדהימים של קרחונים, קרחונים והר קוק האייקוני. זוהי הליכה קלה יחסית שניתן להשלים תוך כ-3 שעות.

למטיילים מנוסים יותר, דרך Mueller Hut היא טרק מאתגר שמתגמל אתכם בנופים פנורמיים עוצרי נשימה של הרי האלפים הדרומיים. השביל הזה באורך 5.2 ק"מ לוקח אותך לבקתת מולר, מקלט הררי השוכן בגובה של 1,800 מטר. הטיול כרוך בעליות תלולות ודורש כושר טוב וציוד מתאים.

3. הפארק הלאומי אבל טסמן

הפארק הלאומי אבל טסמן ידוע בזכות החופים החוליים הזהובים, מי הטורקיז ויערות החוף השופעים שלו. מסלול החוף הבל טסמן הוא שביל באורך 60 קילומטרים המתפתל לאורך קו החוף המדהים, ומציע נופים עוצרי נשימה בכל פנייה. ניתן לסיים את המסלול תוך 3-5 ימים ובדרך יש אפשרויות לינה מגוונות, לרבות אתרי קמפינג ובקתות.

אחד משיאי מסלול החוף אבל טסמן הוא ההזדמנות לשיט קיאקים לאורך קו החוף ולחקור מפרצונים נסתרים וחופים מבודדים. סיורי קיאקים זמינים למי שרוצה להוסיף הרפתקה נוספת לחוויית הטרקים שלהם.

סיכום

האי הדרומי של ניו זילנד הוא גן עדן לטרקים, המציע כמה מהנופים עוצרי הנשימה בעולם. מהפיורדים המלכותיים של הפארק הלאומי פיורדלנד ועד לפסגות המתנשאות של הפארק הלאומי הר קוק והחופים הבתוליים של הפארק הלאומי אבל טסמן, יש משהו לכולם ליהנות. אז, נעל את נעלי ההליכה, ארז את התרמיל שלך וצא להרפתקה בלתי נשכחת דרך האי הדרומי המדהים של ניו זילנד.

למידע נוסף והשראה, בדוק את סרטון YouTube זה המציג את היופי של הטרקים באי הדרומי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן