דף הבית » סיפורי טרקים » טרקים בניו זילנד – מסע דרך ארץ הפלאות של הטבע

טרקים בניו זילנד – מסע דרך ארץ הפלאות של הטבע

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בניו זילנד – מסע דרך ארץ הפלאות של הטבע

מבוא

ניו זילנד, הידועה בנופיה המדהימים וביופי הטבעי המגוון שלה, היא גן עדן לחובבי חוצות ומחפשי הרפתקאות. מהרים מושלגים ועד אגמים בתוליים, יערות עבותים ועד קווי חוף טרשיים, המדינה הזו מציעה מגוון רחב של הזדמנויות לטרקים שישאירו אתכם ביראת כבוד. במאמר זה, נבדוק את המחירים והאפשרויות לטרקים בניו זילנד, מה שיאפשר לכם לתכנן את הרפתקת החלומות שלכם.

חקירת ההליכות הגדולות

ניו זילנד מפורסמת ב-Great Walks שלה, אוסף של מסלולי הליכה מעולים שמציגים את הנוף המרהיב ביותר של המדינה. המסלולים המתוחזקים היטב מספקים הזדמנות ייחודית לטבול בטבע ולחוות את המהות האמיתית של ניו זילנד. משרד השימור (DOC) מנהל את הטיולים הללו, ומבטיח את שימורם ונגישותם למבקרים.

1. מסלול מילפורד

מסלול מילפורד הוא אחד מהטיולים המפורסמים ביותר בניו זילנד, ומציע מסע של 53.5 קילומטרים דרך הפארק הלאומי פיורדלנד. טרק זה בן ארבעה ימים לוקח אותך דרך נופים מעוררי כבוד, כולל יערות גשם עתיקים, מפלים שוצפים והרים מלכותיים. המחיר לטיול במסלול מילפורד מתחיל ב-NZD 355 לאדם, הכולל לינה בבקתות ותחבורה.

2. מעבר אלפיני טונגרירו

מעבר האלפין טונגרירו הוא טרק מרתק בן יום אחד שלוקח אותך דרך השטח הוולקני הדרמטי של הפארק הלאומי טונגרירו. טיול רגלי זה באורך 19.4 ק"מ מציע נופים עוצרי נשימה של הרי געש פעילים, אגמי אזמרגד ותצורות גיאולוגיות ייחודיות. עלות ההליכה במעבר האלפיני טונגרירו היא כ-40 NZD לאדם, המכסה את ההסעות אל וראש השביל.

3. מסלול Routeburn

מסלול רוטבורן הוא שביל באורך 32 ק"מ שחוצה את הרי האלפים הדרומיים, ומציג את היופי של הפארקים הלאומיים פיורדלנד והר שאפו. טרק זה בן שלושה ימים מציע נופים מגוונים, מכרי דשא אלפיניים ועד אגמים בתוליים ויערות אשור. המחיר לטיול במסלול Routeburn מתחיל ב-NZD 140 לאדם, כולל לינה בבקתה ותחבורה.

אפשרויות טרקים אחרות

בנוסף ל-Great Walks, ניו זילנד מציעה אפשרויות טרקים רבות אחרות המתאימות לרמות כושר והעדפות שונות. מטיולי יום ועד להרפתקאות מרובות ימים, יש משהו לכל אחד. המחירים לטרקים הללו משתנים בהתאם למשך, לקושי ולשירותים הכלולים.

1. מסלול חוף אבל טסמן

מסלול החוף אבל טסמן הוא טיול חוף מדהים הממוקם בפארק הלאומי אבל טסמן. ניתן להשלים את המסלול הזה באורך 60 קילומטרים תוך 3-5 ימים, מה שמאפשר לכם לחקור חופים זהובים, יערות שופעים ומים צלולים. מחירי הטיול במסלול החוף של Abel Tasman מתחילים ב-NZD 60 לאדם, עם אפשרויות לקמפינג או לינה בלודג'ים לאורך הדרך.

2. מסלול קפלר

מסלול קפלר הוא מסלול לולאה באורך 60 ק"מ שלוקח אותך דרך הפארק הלאומי פיורדלנד. טרק זה בן ארבעה ימים מציע נוף פנורמי של אגמים, הרים ויערות. המחיר לטיול במסלול קפלר מתחיל ב-NZD 140 לאדם, כולל לינה בבקתה ותחבורה.

3. הפארק הלאומי הר קוק

למי שמחפש הרפתקה אלפינית מאתגרת, הפארק הלאומי מאונט קוק הוא היעד המושלם. עם שבילים שונים, החל מהליכות קלות ועד טיפוסים טכניים, הפארק הזה מציע נופים חסרי תקדים של הפסגה הגבוהה ביותר של ניו זילנד, אאורקי/הר קוק. מחירי הטרקים בפארק הלאומי מאונט קוק משתנים בהתאם למסלול הנבחר ולשירותי ההדרכה.

דעה אישית

בתור מטייל מושבע, אני יכול לומר בביטחון שניו זילנד היא גן עדן לטרקים. הנופים המגוונים של המדינה, השבילים המטופחים והנוף עוצר הנשימה הופכים אותה ליעד חלומי לחובבי טבע. בין אם תבחרו לצאת לאחד מהטיולים הגדולים או לחקור מסלולים פחות מוכרים, מובטחת לכם חוויה בלתי נשכחת.

אחד הטרקים האהובים עלי בניו זילנד היה מעבר האלפיני טונגרירו. השטח הוולקני הייחודי, האגמים בצבעים תוססים והטיפוס המאתגר לפסגת המכתש האדום השאירו אותי ביראת כבוד. זה חובה לעשות עבור כל מחפש הרפתקאות המבקר במדינה.

כאשר מתכננים את הרפתקת הטרקים בניו זילנד, חיוני לקחת בחשבון את רמת הכושר, משך הטרק והציוד הדרוש. בנוסף, מומלץ להזמין מקום מראש, במיוחד עבור ה-Great Walks, מכיוון שזמינותם מוגבלת.

סיכום

ניו זילנד מציעה מגוון רחב של הזדמנויות לטרקים, מהליכות הגדולות המפורסמות ועד למסלולים פחות מוכרים. מחירי הטרקים בניו זילנד משתנים בהתאם למסלול הנבחר, משך הזמן והשירותים הכלולים. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, יש טרק לכולם בארץ הפלאות של הטבע הזה. אז, ארזו את נעלי ההליכה, חבקו את ההרפתקה, וטבלו את עצמכם בנופים עוצרי הנשימה של ניו זילנד.

  • גלו את הנופים המדהימים של ניו זילנד באמצעות טרקים
  • חקור את ההליכות הגדולות המפורסמות, כגון מסלול מילפורד ומעבר האלפיני טונגרירו
  • שקול אפשרויות טרקים אחרות, כמו מסלול החוף אבל טסמן ומסלול קפלר
  • חווה את היופי האלפיני של הפארק הלאומי הר קוק
  • תכנן את הרפתקת הטרקים שלך על סמך רמת הכושר וההעדפות שלך
  • הזמינו מראש, במיוחד עבור ה-Great Walks הפופולריים
  • הכינו את הציוד הדרוש והקפידו על אמצעי זהירות
  • לטבול את עצמך בנופים עוצרי הנשימה ולאמץ את ההרפתקה

למידע נוסף והשראה, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן