דף הבית » סיפורי טרקים » טרקים באי הצפוני של ניו זילנד

טרקים באי הצפוני של ניו זילנד

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים באי הצפוני של ניו זילנד

מבוא

האי הצפוני של ניו זילנד הוא גן עדן לחובבי טבע וחובבי טבע. עם הנופים המגוונים, ההרים המדהימים, האגמים הבתוליים והיערות השופעים, הוא מציע הזדמנויות אינסופיות להרפתקאות טרקים וטיולים. בין אם אתה מטייל מנוסה או מתחיל, לאי הצפוני יש מה להציע לכולם. מהמעבר האלפיני המפורסם טונגרירו ועד לשבילים היפים בחצי האי קורומנדל, לא חסרים מסלולים עוצרי נשימה לחקור.

סיור באי הצפוני

1. מעבר אלפיני טונגרירו

מעבר האלפיני טונגרירו הוא אחד הטרקים הפופולריים והמאתגרים בניו זילנד. זה לוקח אותך דרך נוף וולקני עם נופים מדהימים של הר נגאורוהו, הר טונגרירו ואגמי האזמרגד. השביל באורך 19.4 קילומטרים ידוע בשטח המגוון שלו, כולל מכתשים געשיים, כרי דשא אלפיניים וזרמי לבה עתיקים. זה חובה לעשות עבור כל מחפש הרפתקאות המבקר באי הצפוני.

2. חצי האי קורומנדל

חצי האי קורומנדל מציע מגוון של טרקים ציוריים, החל מטיולי חוף ועד שבילי יער. מסלול הפסגות הוא גולת הכותרת, לוקח אותך דרך שיח מקומי ומציע נופים פנורמיים מהפסגה. שביל החוף של קורומנדל הוא אפשרות פופולרית נוספת, המאפשרת לכם לחקור את החופים המדהימים והצוקים הסלעיים של האזור. אל תפספסו את ההזדמנות לבקר בקתדרל קוב, חוף ציורי הנגיש ברגל.

3. מסע Whanganui

מסע Whanganui הוא טרק ייחודי המשלב טיולים רגליים ושיט בקאנו. הוא עוקב אחר נהר Whanganui, הנהר הניתן לשייט הארוך ביותר בניו זילנד, ולוקח אתכם בנופים מרוחקים ובלי נגיעה. אתה יכול לבחור לטייל בכל השביל של 145 קילומטרים או לחתור במורד הזרם בקאנו. לאורך הדרך, תפגשו מפלים יפים, יערות מקומיים ואתרים היסטוריים, המספקים חוויה סוחפת באמת בטבע.

מתכוננים לטרק שלך

לפני שתצאו להרפתקת הטרקים שלכם באי הצפוני, חשוב להיות מוכנים היטב. הנה כמה עצות חיוניות:

1. בדוק את מזג האוויר

מזג האוויר של ניו זילנד יכול להיות בלתי צפוי, אז הקפד לבדוק את התחזית לפני היציאה. ארוז בגדים וציוד מתאימים לתנאי מזג אוויר שונים.

2. הישארו לחות

קחו אתכם מספיק מים, במיוחד במהלך טרקים ארוכים יותר. חיוני לשמור על לחות, במיוחד בחודשים החמים יותר.

3. ארוז ציוד מתאים

השקיעו בנעלי הליכה איכותיות, בתיק גב נוח וביגוד קל משקל המתאים לטרקים. אל תשכח דברים חיוניים כמו מפה, מצפן וערכת עזרה ראשונה.

שאלות ותשובות

ש: האם קיימים טיולי טרקים מודרכים באי הצפוני?

ת: כן, ישנם מספר מפעילי טיולים המציעים סיורי טרקים מודרכים באי הצפוני. סיורים אלו מספקים מדריכים מנוסים, תחבורה, ולעתים קרובות כוללים לינה וארוחות.

ש: האם אני יכול לחנות לאורך מסלולי הטרקים?

ת: כן, ישנם אתרי קמפינג ייעודיים לאורך רבים ממסלולי הטרקים באי הצפוני. הקפידו לבדוק את התקנון ולקבל את כל האישורים הדרושים לפני הקמפינג.

ש: האם יש טרקים קצרים יותר המתאימים למתחילים?

ת: בהחלט! האי הצפוני מציע מגוון של טרקים קצרים יותר המתאימים למתחילים. ריכס הווייטאקר ליד אוקלנד ופסגת טה מאטה במפרץ הוקס הם אפשרויות נהדרות למי שמחפש טיולים פחות מאתגרים.

סיכום

האי הצפוני של ניו זילנד הוא גן עדן לטרקים, המציע מגוון רחב של שבילים ונופים עוצרי נשימה לחקור. מהמעבר האלפיני האייקוני טונגרירו ועד למסלולים הנופיים בחצי האי קורומנדל ומסע Whanganui הייחודי, יש הרפתקה שמחכה לכל מטייל. זכרו לתכנן ולהתכונן בהתאם, ולשקוע ביופי הטבעי של האזור המדהים הזה.

למידע נוסף על טרקים בניו זילנד, בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן