דף הבית » דברי ההרפתקאות » טרקים בדרום מערב אנגליה

טרקים בדרום מערב אנגליה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בדרום מערב אנגליה

מבוא

טרקים היא פעילות חוץ פופולרית המאפשרת לך לחקור את היופי הטבעי של אזור תוך כדי מאתגר את עצמך פיזית. דרום מערב אנגליה, עם הנופים המגוונים והנוף עוצר הנשימה שלה, מציעה הזדמנות פנטסטית לחובבי טרקים. מגבעות מתגלגלות וקווי חוף טרשיים ועד ליערות עתיקות וכפרים מקסימים, באזור זה יש הכל. במאמר זה נתעמק בנפלאות הטרקים בדרום מערב אנגליה.

1. הפארק הלאומי אקסמור

אחד מיעדי הטרקים העיקריים בדרום מערב אנגליה הוא הפארק הלאומי אקסמור. ממוקם בסומרסט ודבון, פארק זה מתהדר באדמה מורממת, עמקים עמוקים וצוקי חוף דרמטיים. עם יותר מ-600 קילומטרים של שבילים ושבילי רסן, יש אינסוף הזדמנויות לחקר. נתיב החוף הדרום-מערבי, העובר דרך אקסמור, מציע נופים עוצרי נשימה של ערוץ בריסטול והזדמנות לזהות חיות בר כמו איילים אדומים וסוסי פוני בר.

1.1. טאר סטפס

מקום שחובה לבקר בו בתוך הפארק הלאומי אקסמור הוא טאר סטפס, גשר קשקשי פרהיסטורי המשתרע על נהר בארל. גשר האבן העתיק הזה מוקף ביערות ציוריות, מה שהופך אותו לנקודת מוצא מושלמת להרפתקת טרקים. האזור עשיר גם בפולקלור ואגדות, מה שמוסיף שכבה נוספת של תככים למסע שלכם.

1.2. דאנקרי ביקון

לנוף פנורמי של אקסמור, פנו אל Dunkery Beacon, הנקודה הגבוהה ביותר בפארק. הטרק אל הפסגה לוקח אותך דרך אדמה מכוסת אברש ומציע נופים מדהימים של האזור הכפרי שמסביב. ביום בהיר, אתה יכול אפילו לראות מעבר לתעלת בריסטול לוויילס.

2. חוף היורה

חוף היורה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, משתרע לאורך החוף הדרומי של אנגליה, ומקיף חלקים מדורסט ומזרח דבון. רצועת חוף זו של 95 מיילים היא גן עדן למטיילים, עם הצוקים המתנשאים, המפרצונים הנסתרים והחופים עתירי המאובנים. שביל החוף הדרום-מערבי עובר לכל אורכו של חוף היורה, ומספק חווית טרקים בלתי נשכחת.

2.1. דלת דורדל

אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר לאורך חוף היורה הוא Durdle Door, קשת אבן גיר טבעית הבולטת אל הים. הטרק לדלת דורדל מציע נופים עוצרי נשימה של קו החוף והזדמנות לחקור חופים מבודדים ומערות נסתרות. זהו חלומו של צלם וחובה לראות עבור כל חובב טרקים.

2.2. כובע זהב

לטרק מאתגר עם נופים מתגמלים, לכו לגולדן קאפ, הנקודה הגבוהה ביותר בחוף הדרומי של אנגליה. הטרק לוקח אותך דרך כרי דשא, יערות וצוקים תלולים, ומגיע לשיאו בפנורמה עוצרת נשימה של חוף היורה. ביום בהיר, אתה יכול לראות עד פורטלנד ביל והאי וייט.

3. הפארק הלאומי דארטמור

הפארק הלאומי דארטמור, הממוקם בדבון, הוא נוף מחוספס ופראי המושלם עבור מטיילים הרפתקנים. עם קוביות הגרניט, אדמת הבור הפתוחה וההריסות העתיקות שלה, דארטמור מציעה חווית טרקים ייחודית. הפארק חצה רשת של שבילים ומסלולי ריצה, המאפשרים לכם לחקור את פניני החן הנסתרות שלו.

3.1. הייטור רוקס

הייטור רוקס, מקבץ של טורקי גרניט, הוא אחד מיעדי הטרקים הפופולריים ביותר בפארק הלאומי דארטמור. הטרק אל הייטור רוקס לוקח אותך דרך אדמה מכוסת אברש ומציע נופים מדהימים של האזור הכפרי שמסביב. זהו מקום נהדר גם לפיקניקים וטיפוס צוקים.

3.2. ערוץ לידפורד

להרפתקת טרקים עם מגע של קסם, בקר ב-Lydford Gorge, הערוץ העמוק ביותר בדרום מערב. הטרק לוקח אותך לאורך הנהר, עובר דרך חורשות עתיקות ומפלים שוצפים. גולת הכותרת של הערוץ היא מפל Whitelady בגובה 30 מטר, מראה שישאיר אתכם בהשתאות.

סיכום

דרום מערב אנגליה היא אוצר עבור חובבי טרקים. בין אם אתם מעדיפים טיולי חוף, טיולים ביבשות או שבילי יער, לאזור הזה יש מה להציע. מהנופים המדהימים של הפארק הלאומי אקסמור ועד לצוקים הדרמטיים של חוף היורה והיופי הפראי של הפארק הלאומי דארטמור, יש אינסוף הזדמנויות להרפתקאות. אז נעל את נעלי ההליכה, ארז את התרמיל שלך וצא למסע טרקים בלתי נשכח דרך דרום מערב אנגליה.

למידע נוסף על טרקים בדרום מערב אנגליה, בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן