דף הבית » דברי ההרפתקאות » טרקים בטנריף – חקור את היופי הטבעי | בלוג ישראלי

טרקים בטנריף – חקור את היופי הטבעי | בלוג ישראלי

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בטנריף – חקור את היופי הטבעי | בלוג ישראלי

מבוא

טנריף, הגדול באיים הקנריים, היא גן עדן אמיתי לחובבי טבע וחובבי טבע. עם הנופים המגוונים, ההרים הסלעיים והנופים המדהימים של החוף, הוא מציע הזדמנויות אינסופיות להרפתקאות טרקים וטיולים. בין אם אתם מטיילים ותיקים או מתחילים המחפשים לחקור את החוץ, בטנריף יש משהו לכולם.

1. הר טיידה המלכותי

אחד משיאי הטרקים בטנריף הוא ההזדמנות לכבוש את הר טיידה, הפסגה הגבוהה ביותר בספרד. ניצב בגובה 3,718 מטרים מרשימים מעל פני הים, הר געש זה מציע נופים עוצרי נשימה של האי והאוקיינוס שמסביב. העלייה לפסגה היא חוויה מאתגרת אך מתגמלת, עם מסלולים שונים המתאימים לרמות כושר שונות. אל תשכחו לקבל את האישורים הדרושים מראש כדי לגשת לפסגה.

2. פארק כפרי אנאגה

אם אתם מעדיפים צמחייה עבותה ויערות עבותים, פנו לפארק הכפרי אנאגה בחלק הצפון-מזרחי של האי. שמורת ביוספרית זו של אונסק"ו היא מקלט לחובבי טבע, עם יערות דפנה עתיקים, נקיקים עמוקים וצוקי חוף ציוריים. הפארק מציע רשת של שבילים מסומנים היטב המובילים אתכם בנופים הקסומים שלו. אל תפספסו את ההזדמנות לטייל בשביל המפורסם PR-TF 8, המכונה "דרך Roque Bermejo", שלוקח אתכם לחוף מבודד בו תוכלו להירגע וליהנות מהשקט של הטבע.

3. ערוץ מסקה

לחוויית טרקים הרפתקנית יותר, עשו את דרככם לערוץ מסקה המדהים. ממוקם בצפון מערב טנריף, פלא טבעי זה מכונה לעתים קרובות "העיר האבודה". הטיול מתחיל בכפר המקסים מסקה ולוקח אתכם דרך נקיק צר מוקף בצוקים נישאים. המסלול מאתגר ודורש רמת כושר טובה, אך הנופים עוצרי הנשימה ותחושת ההישג הופכים את הכל לכדאי. זכור להביא הרבה מים וללבוש ציוד טיולים מתאים.

סיכום

טרקים בטנריף הם חוויה בלתי נשכחת המאפשרת לכם לטבול ביופי הטבעי של האי. מההר טיידה המלכותי ועד ליערות השופעים של הפארק הכפרי אנאגה ולערוץ מסקה ההרפתקני, יש מסלול לכל סוג של מטיילים. אז, נעלו את נעלי ההליכה, ארזו את התרמיל והתכוננו לחקור את הנופים המדהימים שיש לטנריף להציע.

למידע נוסף על טנריף והזדמנויות הטרקים שבה, בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן