דף הבית » שביל צליינים » טרקים בבוליביה במרץ

טרקים בבוליביה במרץ

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בבוליביה במרץ

מבוא

מרץ הוא זמן אידיאלי לצאת להרפתקת טרקים בבוליביה. עם מזג אוויר נעים ונופים עוצרי נשימה, פנינה דרום אמריקאית זו מציעה מגוון רחב של שבילים הנותנים מענה למטיילים מתחילים ומנוסים כאחד. מהרים מושלגים ועד עמקים עבותים וחורבות עתיקות, בבוליביה יש הכל. במאמר זה, נחקור כמה מיעדי הטרקים הטובים ביותר בבוליביה במהלך חודש מרץ.

1. הקורדיירה ריאל

1.1. סקירה כללית

Cordillera Real, הממוקם ליד לה פאס, הוא רכס הרים הידוע ביופיו המדהים ובטרקים המאתגרים. מרץ הוא זמן מצוין לחקור את האזור הזה מכיוון שמזג האוויר בדרך כלל יבש וברור. המטווח מציע מגוון מסלולים, החל מטיולי יום ועד משלחות ארוכות. אחד הטרקים הפופולריים ביותר הוא טרק צ'ורו, שלוקח אתכם בנופים מגוונים, כולל יערות עננים, מעברים בגובה ושבילי אינקה עתיקים.

להרפתקה מאתגרת יותר, שקול את טרק Huayna Potosi. הטרק הזה לוקח אתכם לפסגת Huayna Potosi, פסגה מלכותית בגובה 6,088 מטרים. זה דורש כישורי טיפוס טכניים והתאקלמות, אבל התגמול הוא נוף פנורמי שאין שני לו של ההרים והקרחונים שמסביב.

1.2. טיפים

  • ודא שיש לך ציוד טרקים מתאים, כולל מגפיים יציבות, ביגוד חם ושק שינה טוב.
  • התאקלמו כראוי לגובה לפני נסיונות כל טרקים מאתגרים.
  • שכור מדריך מקומי שיוכל לספק תובנות חשובות לגבי ההיסטוריה, התרבות והחי של האזור.

2. הסאלאר דה אויוני

2.1. סקירה כללית

סלאר דה אויוני הוא מישור המלח הגדול בעולם ויעד שחובה לבקר בו בבוליביה. בחודש מרץ, העונה הגשומה מסתיימת, ומשאירה אחריה נוף סוריאליסטי של קרומי מלח והשתקפויות דמויות מראה. טיול רגלי על פני שטחי המלח הוא חוויה ייחודית המאפשרת לכם לראות את היופי השאול של פלא הטבע הזה.

במהלך הטרק שלכם, תוכלו גם לבקר באיסלה אינקהואסי הסמוכה, אי מכוסה בקקטוסים ענקיים, ולחזות בשקיעות ובזריחות המדהימות מעל מרחב המלח העצום.

2.2. טיפים

  • הגן על עצמך מפני השמש העזה על ידי שימוש בקרם הגנה, כובע ומשקפי שמש.
  • קחו מספיק מים וחטיפים מכיוון שיש מתקנים מוגבלים באזור.
  • נצלו את שמי הלילה הבהירים לצפייה בכוכבים.

3. ה-Yungas

3.1. סקירה כללית

אזור יונגאס, המכונה גם "דרך המוות", מציע חווית טרקים מרגשת דרך ג'ונגלים שופעים וצוקים תלולים. מרץ הוא זמן מצוין לחקור את האזור הזה מכיוון שמזג האוויר מתון והמסלולים פחות צפופים. טרק דרך המוות לוקח אותך לאורך דרך צפון יונגאס הידועה לשמצה, המציעה נופים מדהימים של ההרים והעמקים שמסביב.

לאלו המחפשים הרפתקאות מנותקות יותר, טרק Chulumani הוא אופציה נהדרת. טרק זה לוקח אותך דרך כפרים נידחים, מטעי קפה ויערות עננים, ומספק הצצה ייחודית לאורח החיים המקומי.

3.2. טיפים

  • היזהר בזמן טיול לאורך דרך המוות ופעל לפי הוראות המדריך שלך.
  • לשאת דוחה חרקים כדי להגן על עצמך מפני יתושים וחרקים אחרים.
  • לטבול את עצמך בתרבות המקומית על ידי ניסיון של מנות מסורתיות ואינטראקציה עם המקומיים הידידותיים.

בסך הכל, בוליביה מציעה שפע של הזדמנויות טרקים הנותנות מענה לכל רמות הכושר והניסיון. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות מעוררות אדרנלין או טיולי טבע שלווים, בבוליביה יש משהו לכולם. אז, ארזו את המזוודות, שרכו את המגפיים, וצאו למסע טרקים בלתי נשכח בנופים המדהימים של בוליביה בחודש מרץ.

למידע נוסף והשראה, עיין בסרטון YouTube זה.

ויקיפדיה נמצאת כאן: ויקיפדיה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן