דף הבית » תאוות חיות בר » טיולי יום באיסלנד – חקור את הנופים המדהימים

טיולי יום באיסלנד – חקור את הנופים המדהימים

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טיולי יום באיסלנד – חקור את הנופים המדהימים

מבוא

איסלנד, המכונה ארץ האש והקרח, היא מדינה מלאה בנופים עוצרי נשימה ונפלאות טבע. ממפלים זורמים ועד קרחונים נישאים, איסלנד מציעה חוויה חיצונית ייחודית לחובבי הרפתקאות וחובבי טבע כאחד. אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את היופי המדהים של המדינה הנורדית הזו היא באמצעות טיולי יום. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, באיסלנד יש מגוון מסלולים המתאימים לכל רמות המיומנות.

1. מעיינות חמים רייקאדאלור

ממוקם ממש מחוץ לרייקיאוויק, עיר הבירה של איסלנד, מעיינות חמים Reykjadalur הוא יעד פופולרי לטיולי יום. השביל לוקח אותך דרך אזור גיאותרמי, שבו אתה יכול לראות סירי בוץ מבעבעים ופתחי קיטור. לאחר טיול מתון, תזכו בטבילה מרגיעה במעיינות חמים טבעיים. המים החמים המוקפים בנופים מדהימים יוצרים חוויה מרעננת באמת.

איך להגיע לשם

כדי להגיע למעיינות החמים של Reykjadalur, אתה יכול לקחת נסיעה קצרה מרייקיאוויק לעיירה Hveragerði. משם עקבו אחר השביל המסומן היטב המוביל אל המעיינות החמים. הטיול לוקח בערך 1.5 עד 2 שעות לכל כיוון, תלוי בקצב שלך.

2. Fimmvörðuháls

Fimmvörðuháls הוא טיול יום מאתגר אך מתגמל שלוקח אותך דרך כמה מהנופים הדרמטיים ביותר של איסלנד. מסלול זה מתחיל במפל סקוגפוס המפורסם ומסתיים בעמק תורסמורק המדהים. בדרך תפגשו קרחונים, מכתשים געשיים ותצפיות פנורמיות על ההרים שמסביב. הטיול הזה אינו לבעלי לב חלש, אבל הנוף עוצר הנשימה עושה את הכל כדאי.

קושי במסלול

שביל Fimmvörðuháls נחשב לקשה בינוני ודורש רמת כושר טובה. זה מכסה מרחק של כ-25 קילומטרים ולוקח בערך 10-12 שעות להשלים. ציוד והכנה מתאימים לטיולים חיוניים להרפתקה מאתגרת זו.

3. הפארק הלאומי סקפטאפל

הפארק הלאומי סקפטאפל, הממוקם בחלק הדרום מזרחי של איסלנד, מציע מגוון טיולי יום המתאימים לכל רמות המיומנות. מטיולים קלים ועד טרקים מאתגרים יותר, בפארק הזה יש משהו לכולם. אחד הטיולים הפופולריים ביותר הוא שביל מפל Svartifoss, אשר לוקח אותך דרך נוף נופי של עמודי בזלת שחורה ומוביל למפל ציורי.

אפשרויות טיול אחרות

בנוסף לשביל מפל Svartifoss, הפארק הלאומי סקפטאפל מציע עוד מספר אפשרויות טיול. שביל קרחון Skaftafellsjökull מאפשר לכם לחקור את נפלאותיו הקפואות של קרחון, בעוד שביל עמק Morsárdalur מציע נופים מדהימים של ההרים והקרחונים שמסביב. טיולים אלו מספקים הזדמנות ייחודית לחזות ביופי הטבעי של איסלנד מקרוב.

סיכום

איסלנד היא גן עדן לחובבי שטח, וטיולי יום מציעים דרך נפלאה לחקור את הנופים המדהימים של המדינה. בין אם תבחרו לטבול במעיינות חמים טבעיים, לכבוש שבילים מאתגרים, או להתפעל ממפלים ציוריים, מסלולי ההליכה של איסלנד ישאירו אתכם ביראת כבוד. אז ארזו את נעלי ההליכה, תפסו את המצלמה, וצאו להרפתקה בלתי נשכחת בארץ האש והקרח.

למידע נוסף על מסלולי ההליכה של איסלנד, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן