דף הבית » כרוניקות החוף » טיולים קלים בניו זילנד

טיולים קלים בניו זילנד

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טיולים קלים בניו זילנד

מבוא

ניו זילנד, עם הנופים עוצרי הנשימה והיופי הטבעי המגוון שלה, היא גן עדן לחובבי חוצות ומחפשי הרפתקאות. בעוד שהמדינה מציעה טרקים מאתגרים רבים למטיילים מנוסים, ישנם גם שפע של טרקים קלים המאפשרים למתחילים ולטיילים מזדמנים ליהנות מהנוף המדהים מבלי לפרוץ את גבולותיהם. במאמר זה, נחקור כמה מהטרקים הקלים הטובים ביותר בניו זילנד, המושלמים למי שמחפש חווית טיול רגועה יותר.

1. מעבר אלפיני טונגרירו

מעבר האלפיני טונגרירו נחשב לרוב כאחד מטיולי היום הטובים בעולם. למרות שזה יכול להיות מאתגר עבור חלק, זה עדיין נחשב לטרק קל למטיילים מנוסים. השביל באורך 19.4 ק"מ לוקח אותך דרך נוף וולקני, המציע נופים פנורמיים של הר נגאורוהו, הר טונגרירו ואגמי האזמרגד. הטרק לוקח בדרך כלל כ-6-8 שעות להשלמתו, ומומלץ להתחיל מוקדם בבוקר כדי למנוע עומס וליהנות מהיופי השליו של הסביבה.

2. מסלול חוף אבל טסמן

מסלול החוף אבל טסמן הוא טרק חוף פופולרי הממוקם בפארק הלאומי אבל טסמן. הטרק הקל הזה משתרע לאורך 60 קילומטרים לאורך החופים הזהובים המדהימים, מי הטורקיז והיערות השופעים של הפארק. ניתן להשלים את המסלול תוך 3-5 ימים, תלוי בקצב שלכם ובמספר הנסיעות הצדדיות שאתם לוקחים. לאורך הדרך תוכלו ליהנות משחייה, קיאקים וקמפינג במפרצים ובמפרצונים היפים. מסלול החוף אבל טסמן מושלם למי שרוצה לשלב טיול רגלי עם רגיעה על החוף.

3. מסלול עמק הוקר

מסלול הוקר ואלי הוא טרק קל יחסית שמציע נופים עוצרי נשימה של הפסגה הגבוהה ביותר של ניו זילנד, הר קוק. השביל של 10 קילומטר לוקח אותך דרך עמק הוקר, חוצה גשרים מתנדנדים ועובר ליד אגמים קרחונים וכרי דשא אלפיניים. גולת הכותרת של הטרק היא קרחון הוקר (Hooker Glacier), בו תוכלו לחזות בתצורות הקרח המרהיבות וברכסי ההרים שמסביב. מסלול הוקר ואלי מתאים לכל רמות הכושר וניתן להשלים אותו תוך 3-4 שעות.

סיכום

ניו זילנד היא גן עדן למטיילים, וגם אם אינכם טרקים מנוסים, ישנם שפע של טרקים קלים המאפשרים לכם לחקור את הנופים המדהימים של המדינה ולהתעמק בנפלאות הטבע. מהמעבר האלפיני של טונגרירו עם הנוף הוולקני שלו ועד למסלול החוף של אבל טסמן עם החופים הזהובים שלו, ומסלול עמק הוקר עם נופי הר קוק, יש משהו לכולם. אז, נעלו את נעלי ההליכה, ארזו את התרמיל והתכוננו לצאת להרפתקה בלתי נשכחת בארץ הענן הלבן הארוך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן