דף הבית » כרוניקות החוף » טיולים ליום אחד בניו זילנד

טיולים ליום אחד בניו זילנד

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טיולים ליום אחד בניו זילנד

מבוא

ניו זילנד, הידועה בנופים המדהימים וביופי הטבעי שלה, היא גן עדן לחובבי שטח. עם השטח המגוון שלה, מהרים מושלגים ועד לחופים בתוליים, המדינה מציעה מגוון רחב של טרקים של יום אחד המאפשרים למבקרים לחקור את נופיה עוצרי הנשימה. בין אם אתם מטיילים מנוסים או מתחילים, בניו זילנד יש מסלול לכולם.

השוואה מהירה

מַסָע קושי מֶשֶׁך עיקרי הדברים
מעבר אלפיני טונגרירו בינוני עד קשה 6-8 שעות נופים געשיים, אגמי אזמרגד
מסלול עמק הוקר קַל 3-4 שעות נופים של הר קוק, קרחונים
מסלול השיא של רוי לְמַתֵן 5-6 שעות נוף פנורמי של אגם וואנאקה
מסלול חוף הבל טסמן קַל 4-5 שעות חופים זהובים, מי טורקיז

טיולי יום אחד המובילים בניו זילנד

מעבר אלפיני טונגרירו

מעבר האלפיני טונגרירו הוא אחד מטיולי היום הפופולריים ביותר בניו זילנד. ממוקם בפארק הלאומי טונגרירו, שביל זה באורך 19.4 ק"מ לוקח אותך דרך נוף וולקני עם נופים מדהימים של הר נגאורוהו, הידוע גם כהר האבדון מסרטי שר הטבעות. הטרק הוא בדרגת קושי בינונית עד קשה ואורך כ-6-8 שעות. לאורך הדרך, תעברו ליד אגמי אזמרגד, פתחי אוורור מהבילים וזרמי לבה עתיקים, מה שהופך אותה לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת באמת.

מסלול עמק הוקר

אם אתם מחפשים טיול קל יחסית עם נופים עוצרי נשימה, מסלול הוקר ואלי הוא בחירה מושלמת. ממוקם בפארק הלאומי אאורקי/מאונט קוק, שביל זה באורך 10 קילומטרים מציע נופים מדהימים של הר קוק, הפסגה הגבוהה ביותר של ניו זילנד, והקרחונים שמסביב. המסלול לוקח כ-3-4 שעות להשלמתו והוא מתאים למטיילים בכל רמות הכושר. תוך כדי הליכה לאורך המסלול, תחצה גשרים מתנדנדים, תתפתל בין כרי דשא אלפיניים ותיהנה מהשלווה של עמק הוקר.

מסלול השיא של רוי

עבור נופים פנורמיים של אגם וואנאקה וההרים שמסביב, ה-Roy's Peak Track הוא חובה לעשות. מסלול זה באורך 16 קילומטרים ממוקם ליד העיירה וואנאקה ולוקח כ-5-6 שעות להשלים. הטיול הוא בדרגת קושי בינונית, בעלייה מתמדת עד לפסגה. ברגע שתגיעו לפסגה, יתוגמלו בנופים עוצרי נשימה שנמתחים עד כמה שהעין יכולה לראות. נקודת המבט האיקונית הפכה למקום פופולרי לצילום, אז הקפידו להביא את המצלמה שלכם!

מסלול חוף הבל טסמן

אם אתם מעדיפים נוף חוף, מסלול החוף אבל טסמן הוא הבחירה המושלמת. ממוקם בפארק הלאומי אבל טסמן, שביל זה באורך 12.4 קילומטרים מציע נופים מדהימים של חופים זהובים, מי טורקיז ויערות שופעים. המסלול קל יחסית ולוקח בערך 4-5 שעות להשלים. לאורך הדרך, תוכלו לטבול במים הצלולים, לזהות חיות בר מקומיות וליהנות מהשלווה של גן העדן החופי הזה. אל תשכחו לארוז את בגד הים שלכם!

סיכום

הטיולים החד-יומיים של ניו זילנד מציעים הזדמנות נפלאה לחקור את פלאי הטבע של המדינה. מהנופים הוולקניים של מעבר האלפין טונגרירו ועד ליופי החופי של מסלול החוף של אבל טסמן, כל מסלול מספק חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, הטרקים האלה מתאימים לכל רמות הכושר. אז, שרוך את נעלי ההליכה שלך, ארז את התרמיל שלך והתכונן לצאת להרפתקה דרך הנופים המדהימים של ניו זילנד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן