דף הבית » טיולים היסטוריים » יעדי טרקים בספטמבר | המדריך האולטימטיבי

יעדי טרקים בספטמבר | המדריך האולטימטיבי

השאירו פרטים ונחזור מיד:

יעדי טרקים בספטמבר | המדריך האולטימטיבי

1. חקור את האלפים השוויצריים המלכותיים

ספטמבר הוא זמן אידיאלי לבקר בהרי האלפים השוויצרים, שכן המוני הקיץ התפזרו, ומזג האוויר עדיין נעים לפעילויות חוצות. האלפים השוויצרים מציעים מגוון רחב של אפשרויות טרקים, מטיולי יום קלים ועד להרפתקאות ארוכות ארוכות.

יעד פופולרי לטרקים הוא אזור יונגפראו, הידוע בפסגות ההרים המדהימות שלו ובעמקים הציוריים שלו. שביל איגר הוא טיול חובה באזור זה, המציע נופים עוצרי נשימה של החזית הצפונית המפורסמת של איגר.

1.1. שביל איגר

שביל איגר הוא טיול רגלי ברמה בינונית שלוקח אותך מאיגרגלטשר לאלפיגלן. השביל מציע נופים פנורמיים של הרי איגר, מונץ' ויונגפראו, כמו גם הקרחונים והעמקים שמסביב. זוהי חוויה בלתי נשכחת באמת לחובבי הטבע.

2. גלה את היופי של פטגוניה

ספטמבר מסמן את תחילת האביב בפטגוניה, מה שהופך אותו לזמן מצוין לחקור את האזור המדהים הזה בדרום אמריקה. עם הנופים הדרמטיים שלה, כולל הרים נישאים, קרחונים ואגמי טורקיז, פטגוניה מציעה הזדמנויות טרקים אינסופיות.

הפארק הלאומי טורס דל פיינה בצ'ילה הוא יעד חובה למטיילים. ה-W Trek הוא טרק פופולרי של מספר ימים שלוקח אתכם דרך האתרים האייקוניים ביותר של הפארק, כולל פסגות טורס דל פיין המפורסמות, הקרחון האפור והעמק הצרפתי.

2.1. טרק W

טרק W הוא טרק מאתגר אך מתגמל שניתן להשלים תוך 4-5 ימים. הוא מציע נופים עוצרי נשימה של הנוף הפטגוני, כולל הרים מושלגים, אגמים בתוליים וחיות בר ייחודיות. הקפידו לארוז ציוד מתאים ולהיות מוכנים לתנאי מזג האוויר המשתנים.

3. לחוות את הקסם של הרמה הסקוטית

ספטמבר הוא זמן מצוין לבקר בהרי הסקוטים, מכיוון שההמונים בקיץ פחתו, וצבעי הסתיו מתחילים להופיע. ההיילנדס ידועים ביופיים המחוספסים, הטירות העתיקות והלוקים המדהימים, מה שהופך אותו ליעד מושלם עבור חובבי טבע וחובבי היסטוריה.

ה-West Highland Way הוא שביל מפורסם למרחקים ארוכים המשתרע על פני 96 קילומטרים ממילנגבי לפורט וויליאם. זה לוקח אותך דרך נופים מגוונים, כולל מרחבי בור, הרים וכפרים ציוריים. השביל מציע הזדמנות ייחודית לטבול ביופי הטבעי של סקוטלנד.

3.1. West Highland Way

ה-West Highland Way הוא טרק מאתגר הדורש כושר גופני טוב ותכנון נכון. ניתן להשלים תוך 7-8 ימים, אך אפשריים גם קטעים קצרים יותר. לאורך הדרך, תפגשו נופים מדהימים של לוך לומונד, ראנוך מור, ובן נוויס האייקוני, ההר הגבוה ביותר באי הבריטי.

4. טרק בהרי ההימלאיה בנפאל

ספטמבר הוא אחד החודשים הטובים ביותר לטרק בהרי ההימלאיה, שכן עונת המונסונים הסתיימה, והשמיים בהירים. נפאל מציעה מגוון רחב של אפשרויות טרקים, החל ממסלולים פופולריים כמו הטרק של מחנה הבסיס של האוורסט ועד לשבילים מחוץ לשבילים באזור אנאפורנה.

Circuit האנאפורנה הוא טרק קלאסי שלוקח אתכם סביב כל מסיב האנאפורנה. הוא מציע נופים עוצרי נשימה של פסגות מושלגות, כפרים מקסימים ונופים מגוונים. הטרק נמשך בדרך כלל כ-15-20 ימים, אך אפשריים גם קטעים קצרים יותר.

4.1. מעגל אנאפורנה

מסלול האנאפורנה הוא טרק מאתגר הדורש כושר גופני טוב והתאקלמות לגובה רב. בדרך תעברו בערוץ העמוק ביותר בעולם, תחצו מעברי הרים גבוהים ותפגשו קהילות אתניות מגוונות. זוהי חוויה סוחפת באמת בלב ההימלאיה.

5. חקור את הגרנד קניון בארצות הברית

הפארק הלאומי גרנד קניון באריזונה הוא יעד ברשימת דליים עבור חובבי חוצות רבים. ספטמבר מציע טמפרטורות נעימות ופחות קהל, מה שהופך אותו לזמן אידיאלי לחקור את פלא הטבע הזה. הפארק מציע מגוון מסלולי הליכה, החל מהליכות קלות ועד לטרקים מאתגרים בין שפה לשפה.

שביל דרום קייבאב הוא בחירה פופולרית עבור מטיילים המעוניינים לחוות את הפאר של הגרנד קניון. הוא מציע נופים פנורמיים מדהימים של הקניון ולוקח אותך לנהר הקולורדו בתחתית.

5.1. שביל דרום קייבאב

שביל דרום קייבאב הוא מסלול תלול ומאתגר הדורש ציוד והכנה מתאימים לטיולים. מומלץ לטייל רק בחלק מהמסלול אם אינכם מטיילים מנוסים. זכרו להביא הרבה מים וחטיפים, מכיוון שיש מתקנים מוגבלים לאורך הדרך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן