דף הבית » כפרי כפרי » טרקים 2017 – יעדי הטרקים הטובים ביותר | בלוג ישראלי

טרקים 2017 – יעדי הטרקים הטובים ביותר | בלוג ישראלי

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים 2017 – יעדי הטרקים הטובים ביותר | בלוג ישראלי

מבוא

טרקים היא פעילות חוץ פופולרית המאפשרת לכם לחקור את העולם ברגל ולחוות את הריגוש שבהרפתקה. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, ישנם יעדי טרקים רבים ברחבי העולם המציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויות תרבותיות ייחודיות. במאמר זה, נחקור כמה מיעדי הטרקים הטובים ביותר בשנת 2017.

1. ההימלאיה, נפאל

הרי ההימלאיה בנפאל הם יעד חלומי למטיילים. עם הפסגות המלכותיות שלה, כולל הר האוורסט, והעמקים המדהימים, הרי ההימלאיה מציעים מגוון רחב של אפשרויות טרקים לכל רמות החוויה. טרק מחנה הבסיס של האוורסט וטרק המעגל אנאפורנה הם שני מסלולים פופולריים המספקים נופים עוצרי נשימה והזדמנות לטבול בתרבות השרפה המקומית.

אם אתם מחפשים הרפתקה מאתגרת יותר, טרק Manaslu Circuit או טרק המוסטנג העליון יקחו אתכם לאזורים נידחים עם פחות תיירים ויופי טבעי בתולי.

לאלו המחפשים טרק קצר יותר, טרק עמק Langtang מציע נופים מדהימים של פסגות מושלגות והזדמנות לחקור את תרבות הטמאנג המקומית.

2. טורס דל פיין, צ'ילה

הפארק הלאומי טורס דל פיינה בצ'ילה הוא גן עדן לחובבי טבע ומחפשי הרפתקאות. הפארק מפורסם בפסגות הגרניט שלו, אגמי הטורקיז והקרחונים העצומים שלו. טרק W הוא המסלול הפופולרי ביותר בטורס דל פיין, ולוקח אותך דרך נקודות השיא של הפארק, כולל מגדלי טורס דל פיין האייקוניים, העמק הצרפתי והקרחון האפור.

עם השבילים המסומנים היטב ומקומות הרפיוג'ים הנוחים שלו (בקתות הרים), ה-W Trek מתאים גם למטיילים מנוסים וגם למתחילים. חיות הבר המגוונות של הפארק, כולל גואנקו, קונדורים ופומות, מוסיפות למשיכה של יעד הטרקים הזה.

3. שביל האינקה, פרו

שביל האינקה בפרו הוא טרק עם רשימת דליים עבור הרפתקנים רבים. השביל העתיק הזה לוקח אותך דרך הרי האנדים המדהימים אל מאצ'ו פיצ'ו האייקוני, העיר האבודה של האינקה. הטרק בן ארבעה ימים מציע שילוב של נוף הררי עוצר נשימה, יערות עננים עבותים וחורבות אינקה מרתקות.

בשל הפופולריות שלו, שביל האינקה מצריך אישור, ומומלץ להזמין מקום זמן רב מראש. אם אתם מחפשים אלטרנטיבה, טרק סלקנטאי או טרק לארס הם אפשרויות מתגמלות באותה מידה שמציעות הזדמנות לחקור את תרבות האנדים וליהנות מנופים מדהימים.

סיכום

טרקים ב-2017 מציעים עולם של הרפתקאות וגילויים. מהרי ההימלאיה המלכותיים בנפאל ועד לנופים עוצרי הנשימה של טורס דל פיינה בצ'ילה ושביל האינקה העתיק בפרו, יש אינסוף הזדמנויות לחקור את יופיו של הטבע ולהתעמק בתרבויות שונות.

אז, נעל את נעלי ההליכה, ארז את התרמיל שלך וצא למסע טרקים של חייך. קבל השראה מצפייה בסרטוני טרקים ב- YouTube וזכרו, העולם מחכה להיחקר ברגל!

למידע נוסף על יעדי טרקים, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה נמצא כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן