דף הבית » ממליצים מקומיים וטיפים » טרקים מומלצים בצפון תאילנד

טרקים מומלצים בצפון תאילנד

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים מומלצים בצפון תאילנד

מבוא

תאילנד היא מדינה הידועה בנופיה המדהימים, בתרבות העשירה ובאירוח החמים שלה. באזור הצפוני של המדינה, ישנן הזדמנויות טרקים רבות המאפשרות למבקרים לחקור את היופי הטבעי של האזור. בין אם אתם מטיילים מנוסים או מתחילים, צפון תאילנד מציעה מגוון טרקים המתאימים לכל רמות הכושר והניסיון.

השוואה מהירה

מַסָע מֶשֶׁך קושי עיקרי הדברים
הפארק הלאומי דוי אינתנון 2-3 ימים לְמַתֵן הפסגה הגבוהה ביותר בתאילנד, מפלים מדהימים, כפרי שבט גבעות
טרק הג'ונגל בצ'אנג מאי 1-2 ימים קל למתן יער גשם שופע, רפטינג במבוק, מפגשי פילים
הפארק הלאומי דוי סוטפ-פוי יום 1 קַל מקדשים יפים, נוף פנורמי של צ'אנג מאי
לולאה של מיי הונג סון 3-5 ימים מאתגר כבישים הרריים יפים, כפרים נידחים, מעיינות חמים

הפארק הלאומי דוי אינתנון

ממוקם ליד צ'אנג מאי, הפארק הלאומי דוי אינתאנון הוא ביתם של הפסגה הגבוהה ביותר בתאילנד. מסלולי הטרקים בפארק זה משתנים במשך ובקושי, מה שהופך אותו מתאים למטיילים מתחילים ומנוסים כאחד. לאורך הדרך, תתכבדו בנופים עוצרי נשימה של יערות עבותים, מפלים מדהימים, והזדמנות לבקר בכפרים מסורתיים של שבט הגבעות. הפארק ידוע גם בזכות החי והצומח המגוונים שלו, מה שהופך אותו לגן עדן לחובבי הטבע.

טרק הג'ונגל בצ'אנג מאי

אם אתם מחפשים חווית טרקים קצרה יותר, טרק הג'ונגל בצ'אנג מאי הוא אופציה מצוינת. הטרק הזה לוקח אתכם דרך יערות הגשם השופעים המקיפים את צ'אנג מאי, שם תוכלו לטבול את עצמכם ביופיו של הטבע. לאורך הדרך, תוכלו ליהנות מפעילויות כמו רפטינג במבוק ואפילו לקבל הזדמנות לתקשר עם פילים בצורה אתית ואחראית. טרק הג'ונגל בצ'אנג מאי מתאים לכל רמות הכושר ומציע הזדמנות ייחודית לחקור את פלאי הטבע של האזור.

הפארק הלאומי דוי סוטפ-פוי

למי שמעדיף טיול יום, הפארק הלאומי Doi Suthep-Pui הוא בחירה מצוינת. ממוקם ממש מחוץ לצ'אנג מאי, פארק זה מציע מגוון של שבילים המובילים למקדשים יפים ומספקים נוף פנורמי של העיר. הטרק הפופולרי ביותר באזור זה הוא העלייה לוואט פרה תאט דוי סותפ, מקדש מדהים השוכן על ראש הר. הטרק קל יחסית וניתן לסיים אותו תוך מספר שעות, מה שהופך אותו למושלם לטיול יום מצ'אנג מאי.

לולאה של מיי הונג סון

אם אתם מעוניינים להרפתקת טרקים מאתגרת יותר, לולאת Mae Hong Son היא חובה לנסות. טרק מרובה ימים זה לוקח אותך דרך ההרים הציוריים של צפון תאילנד, המציע נופים עוצרי נשימה והזדמנות לבקר בכפרים מרוחקים של שבטי הגבעות. אורך הלולאה כ-600 קילומטרים וניתן להשלים אותו תוך 3 עד 5 ימים, תלוי בקצב שלכם. לאורך הדרך תוכלו לטבול במעיינות חמים טבעיים, לחקור מערות ולחוות את התרבות הייחודית של האזור.

סיכום

צפון תאילנד הוא אוצר של יופי טבעי וחוויות תרבותיות, וטרקים הם אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את האזור הזה. בין אם תבחרו בטרק יום קצר או הרפתקה מרובת ימים, בטוח שתהיו מרותקים לנופים המדהימים, המקומיים הידידותיים והמורשת התרבותית הייחודית שיש לצפון תאילנד להציע. אז ארזו את נעלי ההליכה, תפסו את התרמיל והתכוננו לחווית טרקים בלתי נשכחת בחלק הקסום הזה של העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן