דף הבית » סיפורי טרקים » טרקים מומלצים בפרו

טרקים מומלצים בפרו

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים מומלצים בפרו

מבוא

פרו, מדינה בדרום אמריקה, ידועה בהיסטוריה העשירה, התרבות המגוונת והנופים המדהימים שלה. אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את היופי הטבעי של פרו היא באמצעות טרקים. עם השטח המגוון שלה, פרו מציעה מגוון רחב של אפשרויות טרקים הנותנות מענה למטיילים מתחילים ומנוסים כאחד. במאמר זה נסקור כמה מהטרקים המומלצים בפרו שיובילו אתכם בנופים עוצרי נשימה וחורבות עתיקות.

1. שביל האינקה

שביל האינקה הוא אולי הטרק המפורסם ביותר בפרו. שביל עתיק זה לוקח אותך דרך הרי האנדים, עובר דרך עמקים יפים, יערות עננים וחורבות אינקה. גולת הכותרת של הטרק היא הגעה למאצ'ו פיצ'ו, מצודת האינקה האייקונית. שביל האינקה הוא טרק מאתגר שדורש אישור ויש להזמין אותו מראש.

2. טרק סלקנטאי

טרק סלקנטאי הוא מסלול חלופי למאצ'ו פיצ'ו, המציע נופים מדהימים של הרים מושלגים, אגמים בגובה רב וכפרים מרוחקים של האנדים. הטרק הזה פחות צפוף משביל האינקה אבל מתגמל באותה מידה. טרק סלקנטאי הוא טרק מאתגר הדורש כושר גופני טוב והתאקלמות לגובה.

3. טרק Choquequirao

טרק Choquequirao הוא פנינה נסתרת בפרו. טרק זה לוקח אותך אל חורבות האינקה העתיקות של צ'וקוויראו, המכונה לעתים קרובות "העיר האחות" של מאצ'ו פיצ'ו. הטרק מציע נופים עוצרי נשימה של ההרים שמסביב והזדמנות לחקור את חורבות האינקה הפחות מוכרות. טרק Choquequirao הוא אלטרנטיבה מאתגרת ופחות צפופה לשביל האינקה.

4. טרק אוסנגייט

טרק ה-Ausangate הוא טרק בגובה רב שלוקח אתכם סביב הר אוסנגייט המלכותי, אחת הפסגות הגבוהות ביותר באזור קוסקו. טרק זה מציע נופים מדהימים של אגמי הרים צבעוניים, קרחונים וקהילות האנדים המסורתיות. טרק Ausangate הוא טרק מאתגר הדורש כושר גופני טוב והתאקלמות לגובה.

אלו רק חלק מהטרקים המומלצים בפרו. כל טרק מציע חוויה ייחודית והזדמנות לטבול ביופי הטבעי ובהיסטוריה העתיקה של פרו. בין אם תבחרו במסלול האינקה המפורסם ובין אם תבחרו בטרק פחות מוכר, מובטח לכם שתופתעו מהנופים עוצרי הנשימה והמורשת התרבותית העשירה שיש לפרו להציע.

למידע נוסף והשראה חזותית, אתה יכול לבדוק סרטונים ב- YouTube .

אם אתה רוצה ללמוד עוד על פרו וההיסטוריה שלה, אתה יכול לבקר בויקיפדיה זה כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן