דף הבית » כרוניקות החוף » טרקים מומלצים בפיליפינים

טרקים מומלצים בפיליפינים

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים מומלצים בפיליפינים

מבוא

הפיליפינים הם גן עדן טרופי הידוע בנופים המדהימים, המים הצלולים והתרבות התוססת שלו. מעבר לחופים היפים שלה, המדינה מציעה שפע של הזדמנויות טרקים לחובבי הרפתקאות. מג'ונגלים שופעים ועד הרים נישאים, הפיליפינים הם מקלט למטיילים וחובבי טבע. בכתבה זו נסקור כמה מהטרקים המומלצים בפיליפינים שיוציאו אתכם מהשביל המפורש ויאפשרו לכם לטבול ביופיה הטבעי של המדינה.

1. הר פולאג

ממוקם בלוזון, הר פולאג הוא הפסגה השלישית בגובהה בפיליפינים ומפורסם בזכות נופי הזריחה עוצרי הנשימה שלו. הטרק אל הפסגה לוקח אותך דרך יערות אזובים, אדמות עשב ושבילים סלעיים. ככל שתעלו, תהיו עדים לשינוי דרמטי בצמחייה, מעצי אורן לבמבוק ננסי. גולת הכותרת של הטרק היא ההגעה לפסגה, בה תוכלו להתפעל בים העננים ומגווני הזהב של השמש העולה.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על הר פולאג, אתה יכול לצפות בסרטונים ב- YouTube .

2. הר הגעש טאאל

הר הגעש טאאל, הממוקם בבטנגס, הוא אחד מהרי הגעש הפעילים ביותר בפיליפינים. הטרק להר הגעש טאאל כולל שייט בסירה על פני אגם טאאל וטיול עד למכתש. השביל מציע נוף פנורמי של האגם והנופים שמסביב. ברגע שתגיעו לפסגה, יתוגמלו עם נוף מדהים של אגם המכתש, שבו נמצא אי קטן בשם Vulcan Point. החוויה הייחודית של טיול רגלי להר געש פעיל הופכת את הר הגעש טאאל ליעד חובה עבור מחפשי הרפתקאות.

3. הר אפו

הר אפו, הממוקם במינדנאו, הוא הפסגה הגבוהה ביותר בפיליפינים. הטרק לפסגה מאתגר אך מתגמל, מכיוון שהוא לוקח אותך דרך מערכות אקולוגיות מגוונות, כולל יערות אזובים, שטחי עשב ושבילים זרועי סלעים. לאורך הדרך תפגשו בצמחייה ובעלי חיים ייחודיים, כולל צמח הכד המפורסם. בפסגה, תתכבדו בנופים פנורמיים של ההרים שמסביב ושל מפרץ דבאו. הר אפו הוא גן עדן לחובבי הטבע ומציע חווית טרקים בלתי נשכחת באמת.

4. טרסות אורז של בנאו

טרסות האורז של Banaue, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הן פלא של הנדסה ויופי טבעי. טרקים דרך הטרסות מאפשרים לכם לחזות בכושר ההמצאה של אנשי האיפוגאו שבנו אותן לפני למעלה מ-2,000 שנה. הטרק מציע נופים מדהימים של טרסות האורז המשתפלות, המכונה לעתים קרובות "הפלא השמיני של העולם". טבלו את עצמכם בתרבות העשירה של אנשי האיפוגאו ולמדו על שיטות החקלאות המסורתיות שלהם בזמן שאתם חוקרים את הנוף עוצר הנשימה הזה.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על טרסות האורז של Banaue, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה נמצא כאן .

סיכום

הפיליפינים הם אוצר של פלאי טבע, וטרקים הם דרך נפלאה לחקור את נופיה המגוונים. בין אם אתם מחפשים נופים פנורמיים, חי וצומח ייחודיים, או טבילה תרבותית, הטרקים המומלצים בפיליפינים מציעים משהו לכל אחד. מהר פולאג המלכותי ועד להר הגעש טאאל הפעיל וטרסות האורז מעוררות הכבוד של בנאווה, כל טרק מבטיח הרפתקה בלתי נשכחת. אז ארזו מזוודות, נעלו את נעלי ההליכה והתכוננו לצאת למסע מדהים בנופים המדהימים של הפיליפינים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן