דף הבית » כרוניקות החוף » טרקים מומלצים בפורטוגל

טרקים מומלצים בפורטוגל

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים מומלצים בפורטוגל

חקור את פלאי הטבע של פורטוגל

פורטוגל, מדינה הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, התרבות התוססת והמטבח הטעים שלה, מציעה גם כמה מהנופים הטבעיים המדהימים ביותר באירופה. מקו החוף המחוספס ועד ההרים הציוריים, פורטוגל היא גן עדן לחובבי טבע ומטיילים. אם אתם מחפשים לצאת להרפתקת טרקים בלתי נשכחת, הנה כמה טרקים מומלצים בפורטוגל שייקחו אתכם בנופים עוצרי נשימה ויטבלו אתכם ביופייה הטבעי של המדינה.

1. רוטה ויסנטינה

ה-Rota Vicentina הוא שביל למרחקים ארוכים הנמתח לאורך החוף הדרום-מערבי של פורטוגל, ומציע למטיילים הזדמנות לחקור את היופי הבלתי נגוע של אזורי אלנטחו ואלגארבה. השביל מחולק לשני מקטעים עיקריים: הדרך ההיסטורית ושביל הדייגים. הדרך ההיסטורית לוקחת אותך דרך כפרים כפריים מקסימים, גבעות מתגלגלות ויערות אלוני שעם, בעוד שביל הדייגים מציע נופים מדהימים של ראש צוק וחופים מבודדים. בין אם תבחרו לטייל בקטע קטן או להשלים את כל השביל, ה-Rota Vicentina מבטיח חוויה בלתי נשכחת.

2. הפארק הלאומי Peneda-Gerês

ממוקם בצפון פורטוגל, הפארק הלאומי Peneda-Gerês הוא הפארק הלאומי היחיד במדינה וגן עדן אמיתי לחובבי הטבע. הפארק הוא ביתם של מגוון רחב של חי וצומח, כמו גם נופים מדהימים של הרים, עמקים ומפלים. בפארק ישנם מספר שבילים מסומנים היטב, הנותנים מענה לרמות קושי שונות ומציעים נופים עוצרי נשימה לאורך הדרך. אל תחמיצו את ההזדמנות לטייל אל מפל טהיטי האייקוני, אחד מפלאי הטבע היפים בפארק.

3. פארק הטבע סינטרה-קסקאיס

רק נסיעה קצרה מליסבון, פארק הטבע סינטרה-קסקאיס הוא מקום קסום בו יערות עבותים פוגשים את האוקיינוס האטלנטי. פארק זה הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ומציע מגוון מסלולי הליכה המובילים אותך דרך חורשות קסומות, על פני טירות היסטוריות ואל תצפיות מדהימות המשקיפות על קו החוף. אחד מרגעי השיא של הפארק הוא הטיול לקאבו דה רוקה, הנקודה המערבית ביותר של יבשת אירופה, בה תוכלו ליהנות מנופים פנורמיים של האוקיינוס והצוקים הסלעים.

אלו הן רק כמה דוגמאות לטרקים המדהימים שיש לפורטוגל להציע. בין אם אתה מטייל מנוסה או מתחיל, יש מסלולים לכל רמת כושר ועניין. רק דאגו לארוז נעלי הליכה נוחות, הרבה מים ומצלמה כדי ללכוד את הנופים עוצרי הנשימה לאורך הדרך. אז, שרוך את המגפיים והתכונן לחקור את פלאי הטבע של פורטוגל ברגל!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן