דף הבית » טיולי ארץ הפלאות בחורף » טרקים מומלצים בלאוס

טרקים מומלצים בלאוס

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים מומלצים בלאוס

1. טרק לואנג נמטה

טרק לואנג נמטה הוא בחירה פופולרית עבור חובבי טבע המבקרים בלאוס. ממוקם בחלק הצפוני של המדינה, טרק זה מציע נופים מדהימים, כפרים אתניים, והזדמנות לשקוע בתרבות המקומית. הטרק נמשך בדרך כלל כ-3-5 ימים, ותהיה לך הזדמנות לטייל ביערות עבותים, לחצות נהרות ולחזות בנופי הרים עוצרי נשימה.

לחוות את התרבות המקומית

במהלך טרק לואנג נמטה, תהיה לך הזדמנות לקיים אינטראקציה עם קבוצות אתניות שונות, כגון האקהה, לנטן וסכר טאי. קהילות אלו ידועות במסורות הייחודיות שלהן, במלאכת יד ובאירוח החמים שלהן. תוכלו ללון בכפרים שלהם, ללמוד על אורח חייהם ואפילו להשתתף בפעילויות מסורתיות.

חקור את האזור המוגן הלאומי נאם הא

הטרק לוקח אתכם דרך האזור המוגן הלאומי נאם הא, אזור מגוון ביולוגי עשיר בחי ובצומח. תהיה לך הזדמנות לזהות חיות בר נדירות, כולל גיבונים, לנגורים ומינים שונים של ציפורים. הפארק הוא גם ביתם של כמה מינים בסכנת הכחדה, מה שהופך אותו למקלט לחובבי טבע וחובבי חיות בר.

2. טרק רמת בולאבן

טרק רמת Bolaven הוא ביקור חובה למי שמחפש הרפתקאות ויופי טבעי. ממוקם בדרום לאוס, טרק זה לוקח אותך דרך רמת בולאבן הציורית, הידועה במפלים המדהימים שלה, מטעי הקפה השופעים והכפרים המקסימים שלה. הטרק נמשך בדרך כלל 2-3 ימים, ומאפשר לכם לחקור את נקודות השיא של האזור.

גלה את מפלי מלכותי

אחת האטרקציות העיקריות של טרק רמת Bolaven היא ההזדמנות לבקר במספר מפלים עוצרי נשימה, כולל טאד פאן, טאד יואנג וטאד לו. מפלים אלה מציעים מפלט מרענן מהחום הטרופי ומספקים רקע מושלם לצילומים בלתי נשכחים. תוכלו גם לטבול בבריכות הטבעיות וליהנות מהקול המרגיע של מים גועשים.

התנסו במטעי קפה

רמת בולאבן מפורסמת במטעי הקפה שלה, והטרק מאפשר לכם לחקור את הנופים היפים הללו. תהיה לך הזדמנות ללמוד על תהליך ייצור הקפה, החל מקצירת הפולים ועד קלייה וחליטה. אל תחמיצו את ההזדמנות לטעום מהקפה המשובח שגדל במקום תוך כדי הנאה מהנוף הפנורמי של האזור הכפרי שמסביב.

3. טרק Phou Louey

אם אתם מחפשים טרק מאתגר שלוקח אתכם עמוק לתוך השממה, טרק Phou Louey הוא הבחירה המושלמת. ממוקם באזור המוגן הלאומי נאם אט-פו לואי המרוחק, הטרק הזה מציע הזדמנות ייחודית לחקור יערות בתוליים, לזהות חיות בר נדירות ולחנות מתחת לשמיים זרועי כוכבים. הטרק נמשך לרוב 4-7 ימים, תלוי במסלול הנבחר וברמת הקושי.

פגשו חיות בר נדירות

טרק Phou Louey ידוע במגוון הביולוגי המדהים שלו והוא ביתם של כמה מינים בסכנת הכחדה, כולל הנמר ההודו-כיני, דוב שחור אסייתי וגיבון לבן-לחיים. בעזרת מדריכים מנוסים, תהיה לך הזדמנות לזהות את היצורים החמקמקים האלה בסביבתם הטבעית. הטרק מספק גם הזדמנות לצפייה בציפורים, עם למעלה מ-300 מיני ציפורים שתועדו באזור.

התנסו בקמפינג מרחוק

במהלך טרק Phou Louey, תהיה לך הזדמנות לחנות בלב האזור המוגן הלאומי, מוקף בטבע בתולי. חווית הקמפינג המרוחק מאפשרת לכם להתנתק מהעולם המודרני ולשקוע בשלוות היער. תוכלו ליהנות מארוחות ערב על מדורה, צפייה בכוכבים, ולהאזין לקולות הג'ונגל בלילה.

לסיכום, לאוס מציעה מגוון רחב של הזדמנויות טרקים לאוהבי טבע ומחפשי הרפתקאות. בין אם תבחרו לחקור את אזור הצפון, הרמה הדרומית או השממה הנידחת, תתוגמלו עם נופים עוצרי נשימה, מפגשים עם קהילות מקומיות והזדמנות להתחבר לטבע ברמה עמוקה יותר. אז ארזו מזוודות, נעלו את נעלי ההליכה, וצאו להרפתקת טרקים בלתי נשכחת בלאוס!

למידע נוסף על לאוס, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן