דף הבית » כפרי כפרי » טרקים מומלצים בגרמניה

טרקים מומלצים בגרמניה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים מומלצים בגרמניה

1. שביל היער השחור

שביל היער השחור הוא ביקור חובה עבור חובבי טבע ומטיילים. ממוקם בדרום מערב גרמניה, אזור ציורי זה מציע מגוון מסלולים המתאימים לכל רמות המטיילים. היערות הצפופים, הכפרים המקסימים והמפלים המדהימים הופכים אותו ליעד מושלם להרפתקה לטרקים.

אחד המסלולים הפופולריים ביותר הוא ה-Westweg, שביל למרחקים ארוכים הנמתח לאורך כ-285 קילומטרים. הוא לוקח אותך דרך לב היער השחור, ומציע נופים עוצרי נשימה של הנופים שמסביב. לאורך הדרך, תפגשו בבתי חווה מסורתיים של היער השחור, אגמים שלווים ונופים פנורמיים.

לטרק קצר יותר, שקול לחקור את שביל Schluchtensteig. מסלול זה באורך 119 ק"מ לוקח אותך דרך נקיקים עמוקים, עמקים שופעים ומפלים שוצפים. זוהי חוויה מאתגרת אך מתגמלת המאפשרת לך לטבול את עצמך ביופי הטבעי של היער השחור.

2. האלפים הבוואריים

האלפים הבוואריים, הממוקמים בדרום גרמניה, מציעים כמה מהטרקים עוצרי הנשימה במדינה. עם הפסגות המתנשאות, האגמים הצלולים וכרי הדשא הציוריים שלו, אזור זה הוא גן עדן לחובבי שטח.

אחד הטרקים המפורסמים ביותר באלפים הבוואריים הוא Circuit Zugspitze. שביל מאתגר זה לוקח אתכם סביב הפסגה הגבוהה ביותר של גרמניה, ומציע נופים מדהימים של ההרים והעמקים שמסביב. המסלול משתרע על פני כ-100 קילומטרים וניתן לסיים אותו תוך כשבוע.

אם אתם מחפשים טרק קצר יותר, שקול לחקור את ערוץ Partnach שליד Garmisch-Partenkirchen. הערוץ הצר הזה הוא פלא טבע, עם צוקים נישאים ונהר שוצף. שביל מטופח מאפשר לטייל בערוץ ולחוות את יופיו מקרוב.

3. הפארק הלאומי הסקסון שווייץ

הפארק הלאומי סקסון שוויץ, הממוקם במזרח גרמניה, הוא פנינה נסתרת למטיילים. נוף ייחודי זה מאופיין בתצורות אבן חול דרמטיות, קניונים עמוקים ויערות שופעים.

אחד הטרקים הפופולריים ביותר בפארק הוא Malerweg, או "דרך הציירים". שביל זה באורך 112 קילומטר לוקח אותך דרך נופים עוצרי נשימה שהיוו השראה לאמנים רבים לאורך ההיסטוריה. מצוקים סלעיים ועד עמקי נהר שלווים, ה-Malerweg מציע מגוון רחב של נופים.

טרק בולט נוסף בפארק הלאומי של שוויץ סכסון הוא שביל גשר Bastei. הגשר האייקוני הזה מציע נוף פנורמי של נהר האלבה ושל צוקי אבן החול שמסביב. השביל לוקח אותך דרך האזורים הנופיים ביותר של הפארק, ומאפשר לך להעריך במלואו את היופי הטבעי שלו.

סיכום

גרמניה היא אוצר של טרקים מדהימים ומסלולי הליכה. בין אם אתה מטייל מנוסה או מתחיל, יש הרבה אפשרויות לבחירה. מהיער השחור הקסום ועד לאלפים הבוואריים המלכותיים והנופים הייחודיים של הפארק הלאומי של שוויץ סקסונית, כל אזור מציע את הקסם והיופי שלו.

אז, נעל את נעלי ההליכה, ארז את התרמיל שלך וצא להרפתקה בלתי נשכחת דרך השממה הגרמנית. חקור את פלאי הטבע, נשמו את האוויר הצח, ותטבלו ביופיים של הטרקים המומלצים הללו בגרמניה.

משאבים חיצוניים:

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן