דף הבית » שביל צליינים » טרקים ליד ברלין – חקור את הסביבה היפה

טרקים ליד ברלין – חקור את הסביבה היפה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים ליד ברלין – חקור את הסביבה היפה

מבוא

מחפשים להימלט מההמולה של ברלין ולטבול בטבע? אל תחפש עוד! ברלין והאזורים הסובבים אותה מציעים שפע של הזדמנויות לטרקים שישאירו אתכם ביראת כבוד. מיערות עבותים ועד אגמים ציוריים, יש משהו לכל חובב טבע. במאמר זה, נחקור כמה ממקומות הטרקים הטובים ביותר ליד ברלין.

השוואה מהירה

נקודת טרקים מרחק מברלין רמת קושי עיקרי הדברים
יער גרונוולד 10 ק"מ קַל שבילים יפים, גבעת טאופלסברג ונופים מדהימים
ספרוולד 100 ק"מ לְמַתֵן תעלות, כפרים מסורתיים וחי וצומח ייחודיים
האוולנד 70 ק"מ לְמַתֵן גבעות מתגלגלות, נופים ציוריים ונהר האוול
שמורת ביוספרית Schorfheide-Chorin 80 ק"מ מאתגר טבע בתולי, חיות בר מגוונות ואגמים מדהימים

אתרי טרקים ליד ברלין

יער גרונוולד

יער Grunewald, הממוקם רק 10 קילומטרים מערבית לברלין, הוא יעד פופולרי עבור חובבי טבע. עם רשת השבילים הנרחבת שלה, אתה יכול לחקור את היער בקצב שלך. אחת מגולות הכותרת של יער גרונוולד היא גבעת טאופלסברג, המציעה נוף פנורמי של האזור שמסביב. אל תשכחו לבקר ב-Teufelssee, אגם יפהפה המושלם לשחייה מרעננת לאחר טיול ארוך.

ספרוולד

אם אתם מתכננים מסע קצת יותר ארוך, צאו דרומה מברלין לאזור שפראוולד הקסום. שמורת ביוספרית זו של אונסק"ו, הידועה ברשת הסבוכה של תעלות, היא גן עדן לחובבי קיאקים ושיט בקאנו. חקור את הכפרים המסורתיים, דגום מעדנים מקומיים, והתפעל מהחי והצומח הייחודיים שקוראים ל-Spreewald ביתם.

האוולנד

ממוקם ממערב לברלין, האוולנד מציע נוף מגוון של גבעות מתגלגלות, נהרות מתפתלים ונופים ציוריים. נהר האוול, הזורם באזור, מספק הזדמנויות רבות לפעילויות על בסיס מים כגון שייט ודיג. אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר בעיירה המקסימה ורדר, המפורסמת בפסטיבל פריחת הדובדבן השנתי שלה.

שמורת ביוספרית Schorfheide-Chorin

אם אתם מעוניינים לטרק מאתגר, צאו מצפון מזרח לברלין אל שמורת הביוספרה Schorfheide-Chorin. האזור המוגן העצום הזה הוא ביתם של טבע בתולי, חיות בר מגוונות ואגמים מדהימים. חקור את מסלולי ההליכה הרבים וצפה במינים נדירים כגון עיט לבן זנב. גולת הכותרת של השמורה היא מנזר כורין המיסטי, מנזר מימי הביניים השוכן בלב היער.

סיכום

ברחו מהעיר וצאו להרפתקת טרקים בלתי נשכחת ליד ברלין. בין אם אתם מעדיפים שבילים קלים דרך יערות עבותים או טיולים מאתגרים יותר בטבע בתולי, האזורים שמסביב לברלין מציעים מגוון רחב של אפשרויות. מהנופים המדהימים של יער Grunewald ועד לתעלות המורכבות של Spreewald, יש משהו לכולם. אז קחו את נעלי ההליכה שלכם, ארזו את התרמיל שלכם והתכוננו לחקור את החוץ היפה ליד ברלין!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן