דף הבית » כרוניקות החוף » טרקים לזימבבואה – מסע הרפתקני | בלוג

טרקים לזימבבואה – מסע הרפתקני | בלוג

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים לזימבבואה – מסע הרפתקני | בלוג

מבוא

האם אתה חובב הרפתקאות שמחפש חווית טרקים מרגשת? אל תסתכל רחוק יותר מאשר זימבבואה! מדינה אפריקאית יפה זו מציעה שפע של הזדמנויות לחובבי טרקים לחקור את נופיה המדהימים, לפגוש חיות בר מגוונות ולהתעמק בתרבות ובהיסטוריה העשירה של האזור. הצטרפו אלינו למסע בלתי נשכח בעודנו מתעמקים בנפלאות הטרקים בזימבבואה.

1. מפלי ויקטוריה מלכותיים

שום טיול לזימבבואה אינו שלם בלי ביקור במפלי ויקטוריה מעוררי הכבוד. כאחד משבעת פלאי הטבע של העולם, המפל המפואר הזה הוא מראה לעין. צאו להרפתקת טרקים לאורך נהר הזמבזי, המוביל אתכם אל המפלים. הרגישו את הערפל על הפנים שלכם כשאתם עדים לעוצמתם וליופיים העצומים של המים הזורמים. גשר מפלי ויקטוריה מציע נקודת תצפית עוצרת נשימה, המאפשרת לך לצלם תמונות מדהימות של פלא הטבע הזה.

2. טיול בפארק הלאומי מאטובו

הפארק הלאומי Matobo הוא יעד חובה לחובבי טיולים. ממוקם בדרום מערב זימבבואה, אתר מורשת עולמי זה של אונסק"ו ידוע בתצורות הסלע הייחודיות שלו ובציורי המערות העתיקים. שרוך את נעלי ההליכה וחקור את שבילי הפארק המגוונים, המובילים אותך דרך נופי גרניט עוצרי נשימה ומציעים נוף פנורמי של השממה שמסביב. שימו לב לחיות הבר השופעות של הפארק, כולל קרנפים, נמרים ונשרים.

3. טרקים במזרח הגבוה

הרמה המזרחית של זימבבואה היא גן עדן לחובבי טבע ומטיילים כאחד. אזור הררי זה מאופיין בצמחייה עבותה, מפלים שוצפים ועמקים ציוריים. צאו לטרק לאורך הרי ניאנגה, שם תתקלו בנקודות תצפית מדהימות כמו הר ניאנגאני, הפסגה הגבוהה ביותר בזימבבואה. טבלו את עצמכם בשלווה של האזור כשאתם מטיילים ביערות העבותים ונתקלים בצמחייה ובעלי חיים ייחודיים לאורך הדרך.

4. סיור בפארק הלאומי בריכות מאנה

לחוויית טרקים סוחפת באמת, לכו לפארק הלאומי מאנה בריכות. ממוקם לאורך גדות נהר הזמבזי האדיר, אתר מורשת עולמי זה של אונסק"ו מציע מגוון מגוון של חיות בר ונופים עוצרי נשימה. טרק דרך המישורים הפתוחים של הפארק, חורשות וגדות הנהר, ותראה פילים, אריות, תאואים ומינים שונים של ציפורים בסביבתם הטבעית. הפארק מציע גם הזדמנות לשיט בקאנו ולקמפינג, ומאפשר לכם לטבול במלואו בשממה.

סיכום

זימבבואה היא אוצר עבור מחפשי הרפתקאות וחובבי טבע. ממפלי ויקטוריה המלכותיים לתצורות הסלע העתיקות של הפארק הלאומי מאטובו, והרי המזרח השליו ועד לפארק הלאומי מאנה בריכות הבר העשיר בטבע, מדינה זו מציעה מגוון מגוון של חוויות טרקים. צאו למסע בלתי נשכח, חקרו את הנופים המדהימים, ותראו את חיות הבר העשירות שיש לזימבבואה להציע. אז, ארזו מזוודות, נעלו את נעלי ההליכה והתכוננו לצאת למסע טרקים הרפתקני בזימבבואה!

למידע נוסף על זימבבואה, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן