דף הבית » טיולי ארץ הפלאות בחורף » טרקים בקוסטה ריקה – גן עדן לאוהבי הטבע

טרקים בקוסטה ריקה – גן עדן לאוהבי הטבע

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בקוסטה ריקה – גן עדן לאוהבי הטבע

מבוא

קוסטה ריקה, הממוקמת במרכז אמריקה, היא גן עדן לחובבי טבע. עם הנופים המגוונים, יערות הגשם השופעים, המפלים המדהימים וחיות הבר השופעות שלו, הוא מציע הזדמנויות אינסופיות לחובבי טרקים. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, לקוסטה ריקה יש מה להציע לכולם.

חקר יערות הגשם

אחד משיאי הטרקים בקוסטה ריקה הוא חקר יערות הגשם הנהדרים שלה. המדינה היא ביתם של מספר פארקים ושמורות לאומיות, כגון הפארק הלאומי מנואל אנטוניו, הפארק הלאומי קורקובדו ושמורת יער העננים של מונטוורדה. אזורים מוגנים אלה מציעים שבילים מתוחזקים היטב המובילים אותך דרך ג'ונגלים צפופים, ומאפשרים לך לראות את המגוון הביולוגי המדהים ממקור ראשון.

הפארק הלאומי מנואל אנטוניו

ממוקם על חוף האוקיינוס השקט, הפארק הלאומי מנואל אנטוניו ידוע בחופים המדהימים שלו, ביערות הגשם השופעים ובחיות הבר המגוונות שלו. הפארק מציע מספר מסלולי הליכה שלוקחים אתכם דרך הג'ונגל הצפוף, שם תוכלו לזהות קופים, עצלנים ומגוון מיני ציפורים. אל תשכח לטבול מרענן במימי הטורקיז הבתוליים של הפארק לאחר הטרק שלך!

הפארק הלאומי קורקובדו

לחוויית טרקים הרפתקנית יותר, פנו לפארק הלאומי קורקובדו בחצי האי אוסה. השממה הנידחת והבלתי נגועה הזו נחשבת לאחד המקומות המגוונים ביותר מבחינה ביולוגית על פני כדור הארץ. כשאתם מטיילים בפארק, אתם עלולים להיתקל ביגוארים, טפירים ו-macaws ארגמן. השבילים המאתגרים והשטח המחוספס הופכים אותו ליעד מושלם עבור מטיילים מנוסים.

רודף מפלים

קוסטה ריקה ידועה גם במפלים עוצרי הנשימה שלה, המהווים יעדי טרקים מצוינים. הארץ זרועה במפלים מכל הגדלים, המציעים הפסקה מרעננת מהחום הטרופי. כמה מהמפלים הפופולריים ביותר לטרקים כוללים את מפל לה פורטונה, מפל ריו סלסט ומפלי נאויאקה.

מפל לה פורטונה

שוכן בפארק הלאומי הר הגעש ארנל, מפל לה פורטונה הוא ביקור חובה עבור חובבי טבע. השביל המוביל אל המפל לוקח אותך דרך יער גשם צפוף, ומציע הצצה לצומח ובעלי חיים אקזוטיים לאורך הדרך. ברגע שתגיעו למפל, תוכלו לטבול בבריכה הצלולה שלו או פשוט להתפעל מיופיו המלכותי.

מפל ריו סלסט

ממוקם בפארק הלאומי הר הגעש טנוריו, מפל ריו סלסט מפורסם בצבע הכחול התוסס שלו, שהוא תוצאה של תגובה כימית טבעית. הטרק אל המפל הוא טיול מתון שלוקח אתכם דרך יער הגשם השופע של הפארק, על פני גשרים תלויים, ולצד נהר הטורקיז המדהים. המראה של המפל השוצף על רקע יער הגשם מהפנט באמת.

מפגש עם חיות בר

קוסטה ריקה היא גן עדן לחובבי חיות הבר, והטרקים מספקים הזדמנות מצוינת לפגוש כמה מבעלי החיים הייחודיים של המדינה. מקופים שמתנדנדים בין העצים לציפורים צבעוניות המתנשאות מעל, המגוון הביולוגי בקוסטה ריקה הוא באמת מדהים.

שמורת יער העננים של מונטוורדה

שמורת יער העננים של מונטוורדה היא ביקור חובה עבור צופי ציפורים וחובבי טבע. השמורה היא ביתם של למעלה מ-400 מיני ציפורים, כולל הקצאל המפואר, מה שהופך אותה לגן עדן לחובבי צפרות. כשאתם מטיילים ביער העננים הערפילי, תוכלו גם לזהות קופים, עצלנים ויצורים מרתקים אחרים.

הפארק הלאומי טורטוגרו

טרקים דרך הפארק הלאומי טורטוגרו מציע הזדמנות ייחודית לחזות בצבי ים מקננים לאורך החופים הבתוליים. הפארק הוא גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל קופים מייללים, קיימנים וטוקנים. חקר רשת התעלות של הפארק בסירה או קיאק היא עוד פעילות פופולרית לחובבי הטבע.

סיכום

טרקים בקוסטה ריקה הם חוויה בלתי נשכחת המאפשרת לכם לטבול ביופי הטבעי של המדינה. בין אם תבחרו לחקור את יערות הגשם, לרדוף אחרי מפלים או להיתקל בחיות בר, קוסטה ריקה מציעה מגוון רחב של הזדמנויות לטרקים לכל רמות המטיילים. אז ארזו את נעלי ההליכה, תפסו את המצלמה והתכוננו לצאת להרפתקה של פעם בחיים בגן העדן של חובבי הטבע הזה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן