דף הבית » טיולי ארץ הפלאות בחורף » טרקים בפראג והסביבה

טרקים בפראג והסביבה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בפראג והסביבה

מבוא

פראג, עיר הבירה של צ'כיה, ידועה בזכות הארכיטקטורה המדהימה שלה, ההיסטוריה העשירה והתרבות התוססת שלה. עם זאת, מעבר לרחובותיה ההומים של העיר מסתתרת פנינה נסתרת לחובבי הטבע – ההזדמנות לצאת לטרקים בפראג ובסביבתה. מאמר זה ידריך אתכם בשבילים עוצרי נשימה ונפלאות הטבע שמחכים לכם במרחק קצר ממרכז העיר.

חקור את החגורה הירוקה של פראג

החגורה הירוקה של פראג, הידועה גם בשם Pražský zelený pás, היא אזור מוגן המקיף את העיר. הוא מציע מגוון מסלולי טרקים המתאימים לכל רמות המטיילים. בין אם אתה מטייל מתחיל או מנוסה, אתה יכול למצוא מסלול שמתאים להעדפות ולרמת הכושר שלך.

מסלול טיול פופולרי אחד בחגורה הירוקה של פראג הוא שמורת הטבע Divoka Šárka. אזור ציורי זה ממוקם בפאתי פראג וכולל עמקים עמוקים, צוקים ונהר מרענן. השבילים כאן מציעים נופים מדהימים של הנוף שמסביב, מה שהופך אותו למקום מושלם עבור חובבי טבע וחובבי צילום.

מגלה את שוויץ הבוהמית

אם אתם מחפשים חווית טרקים מאתגרת יותר, צאו הלאה מפראג אל הפארק הלאומי של שוויץ הבוהמית. פארק זה, הממוקם בסמוך לגבול עם גרמניה, ידוע בתצורות אבן חול ייחודיות, קניונים עמוקים ויערות שופעים.

אחד מציוני הדרך המפורסמים ביותר בשוויץ הבוהמית הוא Pravčická brána, קשת אבן החול הטבעית הגדולה באירופה. טרקים דרך הפארק הזה ייקח אתכם למסע בנופים עוצרי נשימה, כולל גאיות, מפלים ונקודות תצפית פנורמיות.

סיור בטירת קרלשטיין

למי שמעוניין לשלב היסטוריה עם טרקים, ביקור בטירת קרלשטיין הוא חובה. טירה מימי הביניים הזו ממוקמת כ-30 קילומטרים דרומית-מערבית לפראג, בתוך האזור הכפרי היפה של צ'כיה.

צאו להרפתקה לטרק אל טירת קרלשטיין, עקבו אחר השבילים הנופיים המתפתלים בין יערות וגבעות. לאורך הדרך, תהיה לכם הזדמנות ללמוד על ההיסטוריה המרתקת של הטירה וליהנות מנופים מדהימים של הנוף שמסביב.

השוואה מהירה

יעד לטרקים מרחק מפראג אטרקציות עיקריות
חגורה ירוקה של פראג בתוך פראג שמורת טבע Divoka Šárka, נופים מדהימים
שוויץ הבוהמית בערך שעתיים Pravčická brána, תצורות אבן חול, מפלים
טירת קרלשטיין כ-30 קילומטרים טירה מימי הביניים, מסלולי נוף, משמעות היסטורית

סיכום

טרקים בפראג והסביבה מציעים הזדמנות ייחודית לחקור את היופי הטבעי של צ'כיה. בין אם תבחרו לשוטט בחגורה הירוקה של פראג, לצאת לשוויץ הבוהמית הקסומה, או לצאת למסע היסטורי לטירת קרלשטיין, תתוגמלו עם נופים עוצרי נשימה, ציוני דרך מרתקים ותחושת שלווה הרחק מהעיר ההומה.

אז, נעלו את נעלי ההליכה, ארזו את התרמיל והתכוננו לגלות את האוצרות החבויים שמחכים לכם בשבילי הטרקים של פראג.

למידע נוסף והשראה, עיין בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן