דף הבית » טיולים היסטוריים » טרקים בפוקט – חקר פלאי הטבע של תאילנד

טרקים בפוקט – חקר פלאי הטבע של תאילנד

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בפוקט – חקר פלאי הטבע של תאילנד

חשיפת היופי הטבעי של פוקט

פוקט, האי הגדול בתאילנד, ידוע בזכות החופים המדהימים שלו, חיי הלילה התוססים והמורשת התרבותית העשירה שלו. עם זאת, מעבר לאזורי התיירות ההומים מסתתרת פנינה נסתרת לחובבי הטבע – טרקים בפוקט. צאו להרפתקה דרך ג'ונגלים שופעים, גלו נקודות תצפית עוצרות נשימה וטבלו את עצמכם בנפלאות הטבע של גן העדן הטרופי הזה.

1. שבילי ג'ונגל ומפלים

פוקט מציעה מגוון מסלולי ג'ונגל המתאימים לרמות כושר והעדפות שונות. בין אם אתה מטייל ותיק או מתחיל, יש מסלול טרקים לכולם. חקור את יערות הגשם העבותים, פגוש חיות בר אקזוטיות, ותראה את היופי של מפלי מים שוצפים.

אחד מיעדי הטרקים הפופולריים ביותר הוא הפארק הלאומי Khao Phra Thaeo, הממוקם בצפון מזרח פוקט. אזור מוגן זה הוא ביתם של חי וצומח מגוונים, כולל קופי הגיבון המלכותיים והצפרנית הנדירה של פוקט. עקבו אחר שביל מפל Bang Pae, טרק ברמה בינונית המוביל אתכם למפל Bang Pae המהמם, בו תוכלו לטבול מרענן בבריכות הצלולות.

להרפתקה מאתגרת יותר, לכו אל מפל טון סאי. טרק זה לוקח אותך דרך שטח טרשי ומציע נופים עוצרי נשימה של הנופים שמסביב. הפרס בסוף המסלול הוא מפל טון סאי המפואר, בו תוכלו להירגע וליהנות מהשקט של הטבע.

2. נקודות מבט פנורמיות

פוקט בורכה בנקודות תצפית רבות המציעות נופים פנורמיים של קו החוף של האי, גבעות שופעות ומי טורקיז. טרקים לנקודות תצפית אלו היא פעילות חובה עבור חובבי טבע וחובבי צילום.

אחת מנקודות התצפית המפורסמות ביותר היא הבודהה הגדול, הממוקמת בראש גבעת נאקרד. הטרק לבודהה הגדול הוא לא רק אתגר פיזי אלא גם מסע רוחני. ככל שתעלו על הגבעה, תעברו דרך יערות עבותים ותתקלו בפסלי בודהה קטנים יותר לאורך הדרך. ברגע שתגיעו לפסגה, תתוגמלו עם נוף עוצר נשימה של פוקט והאיים הסובבים אותה.

נקודת תצפית פופולרית נוספת היא Promthep Cape, הממוקמת בקצה הדרומי ביותר של פוקט. המקום האייקוני הזה מציע נוף מדהים של ים אנדמן ומפורסם במיוחד בזכות השקיעות עוצרות הנשימה שלו. טס במעלה הגבעה כדי לחזות ביצירת המופת של הטבע הנפרשת לנגד עיניך.

תכנון הרפתקאות הטרקים שלך

לפני היציאה להרפתקת הטרקים שלך בפוקט, חשוב להיות מוכנים היטב. להלן מספר טיפים שיבטיחו חוויה בטוחה ומהנה:

1. בחר את העונה המתאימה

הזמן הטוב ביותר לטרקים בפוקט הוא במהלך העונה היבשה, הנמשכת בדרך כלל מנובמבר עד אפריל. מזג האוויר קריר יותר, והשבילים פחות בוציים, מה שמקל על הניווט בין הג'ונגלים. הימנע מטיולים במהלך העונה הגשומה מכיוון שהמסלולים עלולים להפוך לחלקלקים ומסוכנים.

2. ללבוש ביגוד והנעלה מתאימים

לבשו בגדים קלים ונושמים המספקים הגנה מפני השמש וחרקים. בחר בנעלי טיולים יציבות או סנדלי טרקים כדי להבטיח נוחות ויציבות בשבילים. אל תשכח להביא כובע, משקפי שמש וקרם הגנה כדי להגן על עצמך מפני השמש הטרופית.

3. הישארו לחות וארוז חטיפים

האקלים הטרופי של פוקט יכול להיות לא סלחן, אז זה חיוני להישאר לחות לאורך כל הטרק שלך. נשא כמות נאותה של מים וארוז חטיפים מעודדי אנרגיה כגון חטיפי גרנולה או פירות. כמו כן, רצוי להביא ערכת עזרה ראשונה קטנה וחומר דוחה חרקים.

יציאה להרפתקה של טרקים בפוקט מאפשרת לך להתחבר לטבע, לאתגר את עצמך פיזית ולגלות פנינים נסתרות מחוץ לשבילים. אז, ארזו מזוודות, נעלו את נעלי ההליכה, והתכוננו לחקור את פלאי הטבע של גן העדן הטרופי הזה.

להשראה נוספת ומדריכים חזותיים על טרקים בפוקט, עיין ברשימת ההשמעה הזו של YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן