דף הבית » שביל צליינים » טרקים בעולם בפברואר

טרקים בעולם בפברואר

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בעולם בפברואר

מבוא

פברואר הוא זמן נפלא לצאת לטרקים מסביב לעולם. עם החורף בעיצומו, יעדים רבים מציעים נופים עוצרי נשימה והרפתקאות מרגשות. בין אם אתה מטייל מנוסה או מתחיל המחפש אתגר חדש, יש הרבה אפשרויות לבחירה. במאמר זה, נחקור כמה מיעדי הטרקים הטובים ביותר לשקול בפברואר.

השוואה מהירה

יַעַד קושי נוף מֶשֶׁך
פטגוניה, ארגנטינה בינוני עד קשה הרים וקרחונים מהממים 7-10 ימים
מחנה בסיס אוורסט, נפאל מאתגר פסגות ההימלאיה ותרבות השרפה 12-16 ימים
טורס דל פיינה, צ'ילה בינוני עד קשה פסגות גרניט אייקוניות ואגמי טורקיז 4-8 ימים

יעדי טרקים מובילים בפברואר

1. פטגוניה, ארגנטינה

פטגוניה היא יעד חלומי לחובבי טבע. בפברואר, מזג האוויר מתון יחסית, מה שהופך אותו לזמן אידיאלי לחקור את האזור המדהים הזה. טרק W המפורסם בפארק הלאומי טורס דל פיינה מציע נופים עוצרי נשימה של פסגות גרניט, קרחונים ואגמי טורקיז. להרפתקה מאתגרת יותר, שקול את טרק פיץ רוי בפארק הלאומי לוס גלסיארס. אל תשכחו לארוז בגדים חמים ולהיות מוכנים לתנאי מזג אוויר משתנים.

2. מחנה בסיס האוורסט, נפאל

טרקים למחנה הבסיס של האוורסט הם חוויה של פעם בחיים. פברואר הוא זמן מצוין לצאת למסע מאתגר זה, מכיוון שהמסלולים פחות צפופים. תתוגמל בנופים מעוררי כבוד של פסגות ההימלאיה, כולל הר האוורסט. לאורך הדרך, תהיה לכם גם הזדמנות לשקוע בתרבות השרפה העשירה ולבקר במנזרים. חשוב להתאקלם כראוי ולהיות בעל רמת כושר טובה לפני ניסיון הטרק הזה.

3. טורס דל פיין, צ'ילה

הפארק הלאומי טורס דל פיינה הוא גן עדן לטרקים בצ'ילה. פברואר מציע מזג אוויר נעים עם שעות אור ארוכות יותר, מה שמאפשר לכם ליהנות לחלוטין מהנוף המדהים. מסלול ה"O" המפורסם הוא טרק מאתגר שלוקח אתכם ברחבי הפארק כולו, ומציע נופים עוצרי נשימה של מגדלי גרניט, קרחונים ואגמים בתוליים. אם אתם מעדיפים טרק קצר יותר, טרק "W" הוא בחירה פופולרית. הקפידו להזמין את אתרי הקמפינג או המקלטים שלכם מראש, מכיוון שהם עלולים להיות צפופים בתקופה זו של השנה.

4. מעגל אנאפורנה, נפאל

מעגל אנאפורנה הוא אחד הטרקים המגוונים והמתגמלים ביותר בנפאל. בפברואר, השבילים פחות צפופים, מה שמאפשר לכם לשקוע במלואו בנופים המדהימים. הטרק לוקח אותך דרך עמקים שופעים, שדות מדורגים וכפרים מסורתיים, המציע הצצה לתרבות המקומית. גולת הכותרת של הטרק היא חציית מעבר Thorong La בגובה 5,416 מטר (17,769 רגל). חשוב להיות מוכנים היטב ולהצטייד בציוד טרקים מתאים להרפתקה המאתגרת הזו.

5. קילימנג'רו, טנזניה

הטיפוס על הר קילימנג'רו הוא הרפתקה עם רשימת דליים עבור מטיילים רבים. פברואר הוא זמן מצוין להתמודד עם הפסגה האיקונית הזו, שכן היא נופלת בעונה היבשה. מסלול המאצ'מה הוא אחד המסלולים הפופולריים ביותר, המציע נופים מדהימים ופרופיל התאקלמות טוב. חשוב לבחור מפעיל טיולים בעל מוניטין ולאפשר מספיק זמן להתאקלמות נכונה. פסגת הקילימנג'רו היא מאמץ מאתגר, אבל תחושת ההישג ונופי הזריחה עוצרי הנשימה מלמעלה הופכים את הכל לכדאי.

סיכום

פברואר הוא זמן מצוין לצאת להרפתקת טרקים מסביב לעולם. בין אם תבחרו לחקור את הנופים המדהימים של פטגוניה, נפאל, צ'ילה או טנזניה, מובטחת שתהיה לכם חוויה בלתי נשכחת. זכרו לתכנן ולהיערך בהתאם, בהתחשב ברמת הקושי, תנאי מזג האוויר והאישורים הדרושים. אז, ארזו את המזוודות, שרכו את נעלי ההליכה והתכוננו למסע מדהים לחיק הטבע!

להשראה וטיפים נוספים לטרקים, בדוק את ערוץ היוטיוב הזה המוקדש להרפתקאות טרקים ברחבי העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן