דף הבית » סיפורי טרקים » טרקים בסלובניה וקרואטיה – מסע בנופים עוצרי נשימה

טרקים בסלובניה וקרואטיה – מסע בנופים עוצרי נשימה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בסלובניה וקרואטיה – מסע בנופים עוצרי נשימה

מבוא

צאו להרפתקה בלתי נשכחת דרך הנופים המדהימים של סלובניה וקרואטיה. מדינות שכנות אלו מציעות שפע של הזדמנויות לטרקים שישאירו אתכם בהתפעלות מהיופי הטבעי שלהן. משבילים ציוריים ועד נופים עוצרי נשימה, מאמר זה ידריך אותך דרך יעדי הטרקים הטובים ביותר בסלובניה וקרואטיה.

1. הפארק הלאומי טריגלב, סלובניה

ממוקם באלפים היוליאניים, הפארק הלאומי טריגלב הוא גן עדן לחובבי טבע וחובבי טבע. בפארק נמצא הר טריגלב, הפסגה הגבוהה ביותר בסלובניה, בגובה 2,864 מטר. טרקים באזור זה מאפשרים לכם לחקור כרי דשא אלפיניים בתוליים, אגמים צלולים וברכסי הרים דרמטיים.

1.1. טרק פסגת טריגלב

טרק פסגת טריגלב הוא הרפתקה מאתגרת אך מתגמלת שלוקחת אותך לפסגת הר טריגלב. טרק מרובה ימים זה מציע נופים עוצרי נשימה של הפסגות והעמקים שמסביב. בדרך תעברו בכפרים אלפיניים מקסימים ותתקלו בצמחייה ובעלי חיים מגוונים.

1.2. מעגל אגם בוהין

Circuit Lake Bohinj הוא טרק פופולרי שלוקח אתכם סביב אגם Bohinj המדהים. מסלול מעגלי זה מציע נופים מרהיבים של האגם, מוקף ביערות עבותים ובהרים נישאים. תהיה לך גם הזדמנות לבקר במפל Savica האייקוני ולחקור את הכפר המקסים Stara Fužina.

2. הפארק הלאומי אגמי פליטביצה, קרואטיה

הפארק הלאומי אגמי פליטביצה הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואחד מפלאי הטבע המפורסמים ביותר של קרואטיה. הפארק ידוע בזכות האגמים השוצפים שלו, מי הטורקיז התוססים והצמחייה השופעת שלו. טיול דרך הנוף הקסום הזה יגרום לך להרגיש כאילו נכנסת לאגדה.

2.1. שביל האגמים העליונים

שביל האגמים העליונים הוא מסלול נופי שלוקח אתכם דרך החלק העליון של הפארק הלאומי אגמי פליטביצה. כשאתם מטיילים לאורך שבילי העץ, תהיו מהופנטים מהמפלים השוצפים והאגמים בצבע אזמרגד. השביל מציע גם נוף פנורמי של ההרים שמסביב ויערות עבותים.

2.2. שביל מפלים נהדר

שביל המפל הגדול הוא טרק חובה לחובבי הטבע. השביל הזה מוביל אתכם אל המפל הגבוה ביותר בפארק, Veliki Slap, שצולל למטה מגובה של 78 מטרים. לאורך הדרך, תפגשו בהרבה מפלים קטנים יותר, גשרי עץ ואגמים שלווים.

3. איסטריה, קרואטיה

איסטריה, חצי אי בקרואטיה, היא פנינה נסתרת לחובבי טרקים. אזור זה מציע נוף מגוון, כולל גבעות מתגלגלות, כרמים, צוקי חוף ועיירות מימי הביניים המקסימות. טרקים דרך איסטריה מאפשרים לכם לטבול בהיסטוריה ובתרבות העשירה של האזור.

3.1. שביל פרנזנה

שביל פרנזנה עוקב אחר תוואי קו רכבת ישן שחיבר את איסטריה עם טריאסטה באיטליה. שביל נופי זה לוקח אותך דרך כפרים ציוריים, כרמים ומטעי זיתים. לאורך הדרך, תוכלו לחקור מנהרות היסטוריות וווידוקטים, וליהנות מנופים פנורמיים של הים האדריאטי.

3.2. פארק הטבע אוצ'קה

פארק הטבע Učka הוא אזור הררי הממוקם ליד חצי האי איסטריה. פארק זה מציע מגוון מסלולי טרקים המתאימים לכל רמות המטיילים. כשאתם מטיילים בפארק, יתוגמלו עם נופים מדהימים של מפרץ קוורנר, האיים קרס ולושין, והאזור הכפרי של איסטריה.

סיכום

היציאה להרפתקת טרקים בסלובניה וקרואטיה היא חוויה יוצאת דופן באמת. מהפסגות המלכותיות של הפארק הלאומי טריגלב ועד לאגמים הקסומים של הפארק הלאומי אגמי פליטביצה והנופים המגוונים של איסטריה, מדינות אלו מציעות שפע של יופי טבעי ומורשת תרבותית. בין אם אתה מטייל מנוסה או מתחיל, ישנם מסלולי טרקים המתאימים לכל הרמות. אז, ארזו את נעלי ההליכה, קחו את התרמיל שלכם והתכוננו לחקור את הנופים עוצרי הנשימה של סלובניה וקרואטיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן