דף הבית » ממליצים מקומיים וטיפים » טרקים במיאמי: חקור את הנופים היפים של מיאמי

טרקים במיאמי: חקור את הנופים היפים של מיאמי

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים במיאמי: חקור את הנופים היפים של מיאמי

מבוא

מיאמי, הידועה בחופים המדהימים וחיי הלילה התוססים שלה, מציעה גם הזדמנויות מדהימות לחובבי טרקים. בעוד שהעיר מזוהה לעתים קרובות עם האטרקציות העירוניות שלה, מיאמי והאזורים הסובבים אותה מתהדרים במגוון נופים טבעיים המושלמים לטיולים רגליים ולסיורים. במאמר זה, נתעמק בעולם הטרקים במיאמי ונגלה כמה מהמסלולים ונקודות ההליכה הטובות ביותר באזור.

השוואה מהירה

שביל קושי מֶרְחָק עיקרי הדברים
הפארק הלאומי אוורגליידס קל עד בינוני משתנה חיות בר ייחודיות, מערכות אקולוגיות ביצות
הפארק הלאומי ביסקיין קַל משתנה חיים ימיים, שוניות אלמוגים
הפארק הלאומי נהר אולטה קל עד בינוני משתנה קיאקים, אופני הרים

1. הפארק הלאומי אוורגליידס

אחת האטרקציות הטבעיות האייקוניות ביותר במיאמי היא הפארק הלאומי אוורגליידס. השממה העצומה הזו היא ביתם של חיות בר ייחודיות ומערכות אקולוגיות ביצות. ישנם מספר מסלולי הליכה זמינים, החל מדרגת קושי קלה עד בינונית. שביל Anhinga הוא בחירה פופולרית, המציע טיילת באורך 0.8 מייל המאפשרת למבקרים לצפות בתנינים, צבים ומיני ציפורים שונים מקרוב. לטרק ארוך יותר, שביל הלולאה של עמק הכרישים מספק לולאה של 15 מייל בלב האוורגליידס, ומציג את נופיו המגוונים.

2. הפארק הלאומי ביסקיין

ממוקם במרחק נסיעה קצר ממיאמי, הפארק הלאומי ביסקיין מציע חווית טרקים מסוג אחר. הפארק הלאומי הזה מתמקד בעיקר בחיים ימיים ובשוניות אלמוגים, מה שהופך אותו לגן עדן לשנורקלים וצוללנים. עם זאת, ישנם גם מסלולי הליכה זמינים באליוט קי ובוקה צ'יטה קי. מסלולים אלו קלים יחסית ומספקים הזדמנויות לחקור את המערכות האקולוגיות הייחודיות של האי, לצפות בחיות בר וליהנות מנופים עוצרי נשימה של מי הטורקיז.

3. פארק נהר אולטה

אם אתם מחפשים הרפתקת טרקים קרוב יותר לעיר, פארק נהר אולטה הוא הבחירה המושלמת. ממוקם בצפון מיאמי, פארק זה מציע מגוון פעילויות חוצות, לרבות טיולי הליכה, קיאקים ואופני הרים. הפארק כולל מספר שבילים המתפתלים בין יערות עבותים ולאורך נהר אולטה הנופי. The Bear Cut Preserve Trail הוא אופציה פופולרית, המציעה לולאה של 1.5 מייל עם נופים יפים של מפרץ ביסקיין.

סיכום

מיאמי אולי מפורסמת בזכות החופים וחיי הלילה שלה, אבל העיר וסביבתה מציעים גם הזדמנויות מדהימות לחובבי טרקים. מהשממה העצומה של הפארק הלאומי אוורגליידס ועד לפלאים הימיים של הפארק הלאומי ביסקיין, ונווה המדבר העירוני של הפארק הלאומי אולטה ריבר, יש שביל לכל רמה של מטיילים. אז, נעל את נעלי ההליכה שלך, תפס את התרמיל שלך, וצא להרפתקת טרקים בלתי נשכחת במיאמי כדי לחקור את הנופים היפים שיש לעיר התוססת הזו להציע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן