דף הבית » כרוניקות החוף » טרקים במזרח קנדה

טרקים במזרח קנדה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים במזרח קנדה

מבוא

מזרח קנדה הוא אזור הידוע ביופיו הטבעי המדהים, הנופים המגוונים וחיות הבר השופעות שלו. מקווי חוף טרשיים ועד יערות עבותים, חלק זה של המדינה מציע הזדמנויות אינסופיות לחובבי חוצות לצאת להרפתקאות טרקים מרגשות. בין אם אתם מטיילים ותיקים או מתחילים המחפשים לחקור את החוץ, במזרח קנדה יש משהו לכולם.

1. ניופאונדלנד ולברדור

ניופאונדלנד ולברדור, הממוקמת בקצה המזרחי ביותר של קנדה, היא גן עדן למטיילים. האזור הוא ביתו של שביל החוף המזרחי המפורסם, מסלול טיול חוף באורך 336 קילומטרים המציע נופים עוצרי נשימה של צוקים טרשיים, כפרי דייגים ציוריים ונופי ים מדהימים. המסלול מחולק ל-26 מקטעים, שלכל אחד מהם קסם ייחודי משלו ונפלאות טבע שאפשר לגלות.

2. האי קייפ ברטון

האי קייפ ברטון, הממוקם במחוז נובה סקוטיה, הוא יעד חובה לחובבי טבע. האי הוא ביתו של שביל קאבוט הנודע, נסיעה נופית באורך 298 קילומטרים שמציעה גם הזדמנויות טרקים פנטסטיות. טיול רגלי לאורך השביל מאפשר לך לטבול את עצמך בנופים המדהימים של האי, כולל יערות עבותים, קווי חוף דרמטיים והרים מלכותיים.

3. הפארק הלאומי פאנדי

הפארק הלאומי פאנדי, הממוקם במחוז ניו ברונסוויק, הוא אוצר עבור חובבי טבע. הפארק מפורסם בזכות הגאות הדרמטית שלו, שהם מהגבוהים בעולם. טיול רגלי בין שבילי הפארק מאפשר לך לחזות בשינויי הגאות והשפל ולחקור את המערכות האקולוגיות המגוונות שלו, כולל יערות שופעים, מפלי מים נוצצים וצוקי חוף טרשיים.

4. חצי האי גאספה

חצי האי גאספה, הממוקם במחוז קוויבק, הוא פנינה נסתרת לחובבי טרקים. האזור הוא ביתו של סלע פרסה האייקוני, תצורת אבן גיר ענקית העולה מהים. האזור מציע מגוון מסלולי הליכה, לרבות הפארק הלאומי פורילון, בו תוכלו לחזות בנופי חוף מדהימים, לפגוש חיות בר וליהנות מנופים פנורמיים של מפרץ סנט לורנס.

השוואה מהירה

יַעַד אטרקציה מרכזית אורך השביל קושי
ניו פאונדלנד ולברדור שביל החוף המזרחי 336 ק"מ בינוני עד קשה
האי קייפ ברטון שביל קאבוט 298 ק"מ לְמַתֵן
הפארק הלאומי פאנדי שינויים בגאות שׁוֹנִים קל עד בינוני
חצי האי גאספה פרסה רוק שׁוֹנִים קל עד בינוני

סיכום

טרקים במזרח קנדה מציעים הזדמנות ייחודית לחקור את הנופים המדהימים של האזור ונפלאות הטבע. מהצוקים המחוספסים של ניופאונדלנד ולברדור ועד שביל קאבוט הציורי באי קייפ ברטון, לא חסר שבילים עוצרי נשימה לגלות. בין אם אתם מעדיפים טיולים אתגריים או הליכה נינוחה, במזרח קנדה יש משהו לכל חובב טרקים. אז, קחו את נעלי ההליכה שלכם, ארזו את התרמיל שלכם והתכוננו לצאת להרפתקה בלתי נשכחת במזרח קנדה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן