דף הבית » תאוות חיות בר » טרקים במזרח בולגריה

טרקים במזרח בולגריה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים במזרח בולגריה

חשיפת פלאי הטבע

מזרח בולגריה, על נופיה המגוונים וההיסטוריה העשירה, מציעה גן עדן לחובבי טבע וחובבי טבע. מהרים מלכותיים ועד עמקים ציוריים, אזור זה הוא פנינה נסתרת שמחכה לחקור. טרקים במזרח בולגריה מאפשרים לכם לטבול ביופי עוצר הנשימה של האזור הכפרי הבולגרי תוך גילוי התרבות וההיסטוריה הייחודית שלו.

1. הרי רילה

הרי רילה, הממוקמים בדרום מערב בולגריה, הם יעד חובה לטיילים. ביתו של הפסגה הגבוהה ביותר בבלקן, הר מוסלה, טווח זה מציע נופים פנורמיים מדהימים ושבילים מאתגרים. שבעת אגמי רילה, קבוצה של אגמים קרחונים, הם גולת הכותרת נוספת של האזור. המים הצלולים והפסגות שמסביב יוצרים נוף מהפנט שישאיר אתכם ביראת כבוד.

2. הרי הבלקן

הרי הבלקן, הידועים גם בשם Stara Planina, משתרעים על פני מרכז בולגריה ומספקים מגוון רחב של הזדמנויות טרקים. הפארק הלאומי המרכזי של הבלקן הוא יעד פופולרי למטיילים, המציע שבילים מסומנים היטב ונופים עוצרי נשימה. הפארק הוא ביתם של מיני צמחים ובעלי חיים נדירים, כולל היעל הבלקני והלינקס האירו-אסיאתי. סיור באזור זה ייתן לכם הצצה אל המגוון הביולוגי העשיר של בולגריה.

גילוי פנינים היסטוריות ותרבותיות

מזרח בולגריה היא לא רק מקלט לחובבי טבע אלא גם אוצר של ציוני דרך היסטוריים ותרבותיים. בעודכם מטיילים באזור, תוכלו לפגוש חורבות עתיקות, מנזרים מימי הביניים וכפרים מקסימים המשקפים את המורשת העשירה של בולגריה.

1. וליקו טרנובו

Veliko Tarnovo, הבירה לשעבר של האימפריה הבולגרית השנייה, היא עיר שחובה לבקר בה במהלך הרפתקת הטרקים שלכם. וליקו טרנובו, השוכנת על שלוש גבעות המשקיפות על נהר היאנטרה, ידועה במבצר מימי הביניים השמור היטב שלה, צארבץ. חקור את הרחובות המרוצפים באבן, בקרו בכנסיות העתיקות ותטבלו באווירה התוססת של העיר.

2. רוכב מאדארה

רוכב מאדארה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הוא תבליט סלע מרשים שנחצב במצוק ליד הכפר מאדארה. יצירת אמנות עתיקה זו, שראשיתה במאה ה-8, מתארת פרש ומאמינים שהיא מסמלת את כוחם וסמכותם של השליטים הבולגריים. האתר מוקף בטבע יפהפה, מה שהופך אותו לתחנה מושלמת במהלך מסע הטרקים שלכם.

בסך הכל, טרקים במזרח בולגריה מציעים שילוב ייחודי של יופי טבעי, ציוני דרך היסטוריים וחוויות תרבותיות. בין אם אתה מטייל מושבע או הרפתקן מזדמן, לאזור הזה יש מה להציע לכולם. אז, ארזו את נעלי ההליכה, תפסו את התרמיל שלכם, וצאו למסע בלתי נשכח דרך הנופים המדהימים והפנינים הנסתרות של מזרח בולגריה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן