דף הבית » מארוול הרים » טרקים בכרתים – חקר היופי של יוון | בלוג ישראלי

טרקים בכרתים – חקר היופי של יוון | בלוג ישראלי

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בכרתים – חקר היופי של יוון | בלוג ישראלי

מבוא

כרתים, הגדול והמאוכלס ביותר באיי יוון, היא גן עדן לחובבי טבע וחובבי הרפתקאות. עם הנופים המגוונים, ההיסטוריה העשירה והאקלים הים תיכוני החם שלה, כרתים מציעה חווית טרקים ייחודית שתשאיר אתכם ביראת כבוד. בין אם אתם מטיילים ותיקים או מתחילים, ישנם מסלולים המתאימים לכל רמות הכושר והניסיון. שרוך את נעלי ההליכה שלך והתכונן לצאת למסע בלתי נשכח דרך הנופים המדהימים של כרתים.

1. ערוץ שומרון

אחד הטרקים המפורסמים ועוצרי הנשימה בכרתים הוא ערוץ השומרון. ממוקם בפארק הלאומי ההרים הלבנים, ערוץ זה באורך 16 קילומטרים הוא שמורת ביוספרית של אונסק"ו ויעד חובה לחובבי טבע. בעודכם מטיילים בערוץ, תהיו מוקפים בצוקים נישאים, צמחייה עבותה וצליל המים הצלולים של נחל השומרון. השביל מסתיים בכפר אגיה רומלי, בו תוכלו להירגע וליהנות משחייה מרעננת בים הלובי.

2. ערוץ אימברוס

אם אתם מחפשים טרק קצת יותר קל מבלי להתפשר על יופיו של הנוף, ערוץ אימברוס הוא הבחירה המושלמת. ערוץ זה באורך 11 קילומטרים ממוקם באזור ספאקיה בכרתים ומציע נופים מדהימים של ההרים שמסביב ושל הים הלובי. השביל לוקח אותך במעברים צרים, על פני חורבות עתיקות, ועל פני גשרי עץ ציוריים. ערוץ אימברוס פחות צפוף מערוץ שומרון, מה שמאפשר לכם לטבול בשלוות הטבע.

3. לפקה אורי

Lefka Ori, הידוע גם בשם ההרים הלבנים, הוא רכס הרים במערב כרתים המציע מגוון מסלולי טרקים לכל רמות המטיילים. עם הפסגות המושלגות, הגאיות העמוקים וכרי הדשא האלפיניים, ה-Lefka Ori הוא גן עדן לחובבי טבע. אחד הטרקים הפופולריים באזור זה הוא העלייה להר ג'ינג'ילוס, שמציע נופים פנורמיים עוצרי נשימה של הנוף שמסביב. בין אם תבחרו בטרק מאתגר של מספר ימים או טיול יום קצר יותר, ה-Lefka Ori ישאיר אתכם בהתפעלות מהיופי הטבעי שלו.

סיכום

כרתים היא אוצר של פלאי טבע שמחכים לחקור. מהערוצי המחוספסים ועד ההרים המלכותיים, האי היווני הזה מציע מגוון רחב של הזדמנויות טרקים להרפתקנים מכל הרמות. בין אם תבחרו לטייל בערוץ השומרון המפורסם, לחקור את ערוץ אימברוס, או לכבוש את פסגות ה-Lefka Ori, תתוגמלו בנופים עוצרי נשימה ותחושת הישג. אז, ארזו מזוודות, נעלו את נעלי ההליכה והתכוננו לצאת להרפתקת טרקים בלתי נשכחת בכרתים.

למידע נוסף על כרתים ומסלולי הטרקים שלה, בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן