דף הבית » ממליצים מקומיים וטיפים » טרקים בדרום אנגליה

טרקים בדרום אנגליה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בדרום אנגליה

גלה את היופי הטבעי

כשזה מגיע לטרקים ולחקור נופים עוצרי נשימה, דרום אנגליה מציע שפע של הזדמנויות. מגבעות מתגלגלות וחורשות עתיקות ועד קווי חוף דרמטיים וכפרים מקסימים, אזור זה הוא גן עדן לחובבי טבע. בין אם אתם מטיילים ותיקים או מתחילים המחפשים הרפתקה חדשה, לדרום אנגליה יש מה להציע לכולם.

שבילים ומסלולים

דרום אנגליה מתגאה ברשת ענפה של שבילים ומסלולים מתוחזקים היטב הנותנים מענה לכל רמות הכושר והניסיון. דרך South Downs, המשתרעת על פני 100 מיילים מווינצ'סטר לאיסטבורן, היא בחירה פופולרית עבור מטיילים. שביל זה מציע נופים מדהימים של הגבעות המתגלגלות, הכפרים הציוריים וציוני דרך איקוניים כגון צוקי שבע האחיות.

למי שמחפש חווית חוף, חוף היורה בדורסט הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו המציע נופים עוצרי נשימה של צוקים נישאים, מפרצונים נסתרים וחופים עתירי מאובנים. נתיב החוף הדרום-מערבי, העובר לאורך כל קו החוף של קורנוול, דבון, דורסט וסומרסט, הוא עוד אפשרות פנטסטית לטרקים על החוף.

נופי נוף

אחד משיאי הטרקים בדרום אנגליה הוא ההזדמנות לטבול בנופים טבעיים מדהימים. הפארק הלאומי ניו פורסט, הממוקם בהמפשייר, הוא מקלט לאוהבי טבע. עם חורשות עתיקות, אזורי חום פתוחים וסוסי פוני משוטטים, הוא מספק מפלט שליו מחיי העיר השוקקים.

אזור האגמים, למרות שידוע בעיקר באגמים וההרים הציוריים שלו, מציע גם הזדמנויות טרקים פנטסטיות. האזור הוא ביתם של הפסגה הגבוהה ביותר באנגליה, Scafell Pike, כמו גם מסלולים מאתגרים ומתגמלים רבים אחרים.

השוואה מהירה

שביל אורך קושי עיקרי הדברים
דרך דרום דאונס 100 מייל לְמַתֵן גבעות מתגלגלות, כפרים ציוריים, צוקי שבע האחיות
חוף היורה 96 מייל לְמַתֵן צוקים נישאים, מפרצונים נסתרים, חופים עתירי מאובנים
שביל החוף הדרום מערבי 630 מייל מאתגר נופי חוף מדהימים, עיירות חוף מקסימות
הפארק הלאומי ניו פורסט שׁוֹנִים קל עד בינוני חורשות עתיקות, שטחים פתוחים, סוסי פוני משוטטים
מחוז אגם שׁוֹנִים קל עד מאתגר אגמים ציוריים, הרים, סקפל פייק

תכנון הרפתקאות הטרקים שלך

לפני שתצאו להרפתקת הטרקים שלכם בדרום אנגליה, חיוני לתכנן ולהתכונן בהתאם. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מהחוויה שלך:

  • חקרו את המסלולים ובחרו את אלו המתאימים לרמת הכושר ולהעדפותיכם.
  • בדוק את תחזית מזג האוויר וארוז ביגוד וציוד מתאימים.
  • שאו מספיק מים וחטיפים כדי לשמור על עצמכם לחות ואנרגיה.
  • הודע למישהו על תוכניות הטיולים שלך ועל זמן החזרה הצפוי.
  • כבד את הסביבה ופעל לפי הקוד הכפרי.

סיכום

טרקים בדרום אנגליה מציעים הזדמנות פנטסטית לחקור את היופי הטבעי של האזור ולטבול בנופים ציוריים. בין אם תבחרו לטייל לאורך הגבעות המתגלגלות של סאות' דאונס וואי, לחקור את קו החוף הדרמטי של חוף היורה, או לשוטט בין היערות העתיקים של ה-New Forest, מובטחת לכם חוויה בלתי נשכחת. אז, נעלו את נעלי ההליכה, ארזו את התרמיל והתכוננו לצאת להרפתקה בדרום אנגליה המדהים!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן