דף הבית » כרוניקות החוף » טרקים בבריטניה – מסע דרך ארץ הפלאות של הטבע

טרקים בבריטניה – מסע דרך ארץ הפלאות של הטבע

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בבריטניה – מסע דרך ארץ הפלאות של הטבע

מבוא

האם אתה חובב הרפתקאות המבקש לחקור נופים מדהימים ולצאת למסלולים מרתקים? אל תסתכל רחוק יותר מבריטניה! מהרים מחוספסים ועד קווי חוף ציוריים, בריטניה מציעה שפע של הזדמנויות טרקים לחובבי טבע וחובבי טבע. שרוך את המגפיים, ארז את התרמיל שלך והתכונן להרפתקת טרקים בלתי נשכחת בבריטניה.

1. הרמה הסקוטית

כשזה מגיע לטרקים בבריטניה, הרמה הסקוטית היא ביקור חובה מוחלט. עם הנופים הדרמטיים, הטירות העתיקות והלוקים הבתוליים, אזור זה מציע מגוון מגוון של מסלולי טרקים המתאימים לכל רמות המטיילים. בין אם תבחרו לכבוש את ה-West Highland Way המפורסם או לחקור את השממה הנידחת של הפארק הלאומי קיירנגורמס, הרי הרמה הסקוטית תשאיר אתכם בהתפעלות מהיופי הטבעי שלה.

1.1 West Highland Way

ה-West Highland Way הוא שביל אגדי למרחקים ארוכים המשתרע כ-96 מיילים ממילנגבי, ליד גלזגו, לפורט וויליאם. הטרק האיקוני הזה לוקח אותך דרך נופים עוצרי נשימה, כולל לוך לומונד המדהים, רנוך מור ובן נוויס המלכותי. לטבול את עצמך בשממה הסקוטית, לפגוש כפרים מקסימים בדרך ולחוות את הכנסת האורחים החמה של המקומיים.

1.2 הפארק הלאומי קיירנגורמס

למי שמחפש חווית טרקים מרוחקת ומאתגרת יותר, הפארק הלאומי קיירנגורמס הוא היעד המושלם. בתור הפארק הלאומי הגדול ביותר בבריטניה, הוא מציע מרחב עצום של שממה לא מאולף, הרים טרשיים ויערות עתיקים. חקור את שביל Lairig Ghru המפורסם, פסגה על הפסגות האייקוניות של Cairn Gorm ובן Macdui, ותראה את חיות הבר המגוונות שקוראות לפארק הזה בית.

2. אזור האגמים

ממוקם בצפון מערב אנגליה, אזור האגמים הוא אתר מורשת עולמי של אונסק"ו הידוע באגמים המדהימים שלו, הגבעות המתגלגלות והכפרים המקסימים שלו. אזור ציורי זה מציע אינספור הזדמנויות לטרקים, המשרתים הן למתחילים והן למטיילים מנוסים. שרוך את המגפיים וגלה את יופיו של הפארק הלאומי של מחוז האגמים.

2.1 סקפל פייק

Scafell Pike, בגובה 978 מטר, היא הפסגה הגבוהה ביותר באנגליה ויעד פופולרי לטרקים. צאו לעלייה האתגרית אל הפסגה ותתגמלו בנופים פנורמיים עוצרי נשימה של ההרים והאגמים שמסביב. המסע לפסגה הוא הרפתקה בפני עצמה, העובר בשטח סלעי, חורשות עתיקות ומפלים שוצפים.

2.2 Catbells

אם אתם מחפשים טרק קצר יותר ופחות מפרך, Catbells היא בחירה מצוינת. ממוקם על חופי דרוונטווטר, המפל האייקוני הזה מציע נופים מדהימים של העמקים והאגמים שמסביב. השביל מסומן היטב ומתאים למטיילים בכל הגילאים, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור משפחות ומתחילים.

3. חוף היורה

לחוויית טרקים ייחודית לאורך קו החוף, פנו לחוף היורה בדרום אנגליה. אתר מורשת עולמי זה של אונסק"ו משתרע על פני 95 מיילים, ומציג מיליוני שנים של היסטוריה גיאולוגית ותצורות סלע מדהימות. חקור את הצוקים המחוספסים, המפרצונים המבודדים והחופים עתירי המאובנים בזמן שאתה חוצה את שביל החוף המדהים הזה.

3.1 דלת דורדל

Durdle Door, קשת אבן גיר טבעית, היא אחת מציוני הדרך האיקוניים ביותר לאורך חוף היורה. התחל את הטרק שלך ב-Lulworth Cove ועקוב אחר נתיב החוף הדרום-מערבי כדי להגיע לאתר עוצר נשימה זה. התפעלו ממי הטורקיז, צעדו לאורך קצוות הצוקים ותלכוד זיכרונות בלתי נשכחים מהפלא הגיאולוגי הייחודי הזה.

3.2 הארי רוקס הישן

ממוקם ליד Swanage בדורסט, אולד הארי רוקס הוא עוד גולת הכותרת של חוף היורה. תצורות הגיר המתנשאות הללו מציעות נופים מדהימים של התעלה האנגלית והאי וייט. צאו לטרק חוף ממפרץ סטודלנד ותראו את היופי של אולד הארי רוקס מקרוב.

יציאה להרפתקת טרקים בבריטניה מאפשרת לך לטבול בנפלאות הטבע של המדינה, בהיסטוריה העשירה ובנופים המגוונים של המדינה. בין אם תבחרו לכבוש את הרמה הסקוטית, לחקור את אזור האגמים, או לטרק לאורך חוף היורה, כל יעד מציע חוויה ייחודית שתשאיר אתכם ביראת כבוד.

להשראה ומידע נוסף על טרקים בבריטניה, עיין ברשימת ההשמעה הזו של YouTube . בנוסף, אם אתה רוצה להעמיק בהיסטוריה ובתרבות של בריטניה, בקר בוויקיפדיה נמצא כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן