דף הבית » ממליצים מקומיים וטיפים » טרקים בבורמה – חקר היופי של מיאנמר

טרקים בבורמה – חקר היופי של מיאנמר

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בבורמה – חקר היופי של מיאנמר

מבוא

מיאנמר, שנקראה בעבר בורמה, היא מדינה בדרום מזרח אסיה המציעה חווית טרקים ייחודית ובלתי נשכחת. עם הנופים המגוונים, המקדשים העתיקים והתרבות התוססת שלה, מיאנמר היא פנינה נסתרת לחובבי הרפתקאות. טרקים בבורמה מאפשרים לכם לטבול ביופי הטבעי המדהים ובמורשת התרבותית העשירה של המדינה הקסומה הזו.

השוואה מהירה

יעד לטרקים רמת קושי מֶשֶׁך עיקרי הדברים
קאלאו לאגם אינלה קל עד בינוני 2-3 ימים נופי נוף, כפרי שבטים, אגם אינלה
Hsipaw לְמַתֵן 2-4 ימים מדינת שאן, מטעי תה, מפלים
Putao מאתגר 7-14 ימים הרים מושלגים, כפרים נידחים, חיות בר
הר ויקטוריה מאתגר 5-7 ימים הר ויקטוריה, מדינת הסנטר, תרבות שבטית

1. קאלאו לאגם אינלה

טרקים מקלאו לאגם אינלה הוא אחד המסלולים הפופולריים ביותר במיאנמר. טרק זה לוקח אותך דרך נופים ציוריים, עמקים ירוקים וכפרי שבטים מקסימים. המסע נמשך בדרך כלל 2-3 ימים, עם לינת לילה בכפרים מקומיים לאורך הדרך. גולת הכותרת של הטרק הזה היא הגעה לאגם אינלה, אגם מים מתוקים מדהים הידוע בגנים הצפים שלו ובטכניקות הדיג הייחודיות שלו.

2. Hsipaw

Hsipaw, הממוקמת במדינת שאן, מציעה חווית טרקים מתונה. האזור מפורסם במטעי התה שלו, הגבעות הציוריות והמפלים היפים שלו. טרקים בהסיפאו מאפשרים לכם לחקור את האזור הכפרי, ליצור אינטראקציה עם קהילות מקומיות ולחזות באורח החיים המסורתי. משך הטיול בהסיפאו נע בין יומיים ל-4 ימים, תלוי במסלול הנבחר.

3. Putao

אם אתם מעוניינים להרפתקה מאתגרת, טרקים בפוטאו הם הבחירה המושלמת. ממוקם בצפון הרחוק של מיאנמר, Putao הוא אזור מרוחק ובלי נגיעה עם הרים מושלגים, יערות עבותים וחיות בר מגוונות. טרקים בפוטאו יכולים להימשך בין 7 ל-14 ימים, לקחת אותך דרך כפרים נידחים, לחצות נהרות, ולהציע נופים עוצרי נשימה של הנופים שמסביב.

4. הר ויקטוריה

למי שמחפש חווית טרקים מאתגרת באמת, הר ויקטוריה במדינת צ'ין הוא אופציה מצוינת. טרק זה לוקח אתכם לפסגת הר ויקטוריה, הפסגה הגבוהה ביותר במדינת צ'ין, המציעה נוף פנורמי של ההרים והעמקים שמסביב. הטרק נמשך בדרך כלל 5 עד 7 ימים, ומאפשר לכם לחקור את התרבות השבטית והמסורת הייחודית של אנשי הסנטר.

בסך הכל, טרקים בבורמה מספקים הזדמנות לגלות את האוצרות הנסתרים של מיאנמר. מהנופים הנופיים ועד למורשת התרבותית העשירה, כל יעד לטרקים מציע חוויה ייחודית. בין אם תבחרו בשבילים הקלים של קאלאו לאגם אינלה או במסלולים המאתגרים של Putao והר ויקטוריה, תתוגמלו עם זיכרונות בלתי נשכחים והבנה עמוקה יותר של המדינה הכובשת הזו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן