דף הבית » כפרי כפרי » טרקים בבוליביה: חקר פלאי הטבע | בלוג ישראלי

טרקים בבוליביה: חקר פלאי הטבע | בלוג ישראלי

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בבוליביה: חקר פלאי הטבע | בלוג ישראלי

מבוא

בוליביה, מדינה ללא חוף בדרום אמריקה, היא פנינה נסתרת לחובבי הרפתקאות וחובבי טבע. עם הנופים המגוונים שלה, החל מהרי האנדים המתנשאים ליער הגשם האמזונס העצום, בוליביה מציעה שפע של הזדמנויות לטרקים שישאירו אתכם ביראת כבוד. צאו למסע כדי לחקור את פלאי הטבע של בוליביה דרך מסלולי הטרקים עוצרי הנשימה שלה.

1. שביל האינקה המפורסם

אחד ממסלולי הטרקים המפורסמים ביותר בבוליביה הוא שביל האינקה. שביל עתיק זה לוקח אותך בלב הרי האנדים, ומציע נופים מדהימים של פסגות מושלגות, עמקים ציוריים וחורבות אינקה עתיקות. השביל מגיע לשיאו במאצ'ו פיצ'ו המלכותי, אתר מורשת עולמי של אונסק"ו ואחד משבעת פלאי תבל החדשים. טבלו את עצמכם בהיסטוריה ובתרבות העשירה של האינקה בזמן שאתם מטיילים במסלול האיקוני הזה.

למידע נוסף על שביל האינקה, עיין בסרטון YouTube זה.

2. טרק Salar de Uyuni

יעד נוסף שחובה לבקר בו לחובבי טרקים הוא סלאר דה אויוני, מישור המלח הגדול בעולם. הנוף הזולת הזה נמתח ככל שהעין יכולה לראות, ויוצר חוויה מהפנטת וסוריאליסטית. טיילו על פני מרחב המלח העצום, התפעלו מתצורות הסלע הייחודיות, ותראו את ההשתקפויות המדהימות של השמיים על פני השטח דמויי המראה של השטוחים. טרק Salar de Uyuni הוא הרפתקה בלתי נשכחת באמת.

להצצה ויזואלית של Salar de Uyuni, צפה בסרטון YouTube זה.

3. The Yungas Road: Death Road Adventure

אם אתם מחפשים פרץ אדרנלין, דרך יונגאס, הידועה גם כדרך המוות, היא אתגר הטרקים האולטימטיבי. הדרך הבוגדנית הזו מתפתלת בהרי האנדים הבוליביים, ומציעה נופים עוצרי נשימה וטיפות עוצרות לב. למרות שהשם אולי נשמע מאיים, דרך המוות הפכה ליעד פופולרי עבור חובבי אופני הרים וטרקים. צאו להרפתקה המרגשת הזו וכבשו את הפחדים שלכם בזמן שאתם מנווטים בשבילים הצרים ובצוקים התלולים.

3.1 אמצעי זהירות

לפני היציאה להרפתקת דרך המוות, חיוני לתת עדיפות לבטיחות. ודא שאתה מצויד היטב בציוד מתאים, כולל קסדה וביגוד מגן. כמו כן, מומלץ להצטרף לסיור מודרך עם אנשי מקצוע מנוסים שיוכלו לספק הדרכה ותמיכה לאורך כל המסע.

3.2 לחוות את הריגוש

לחוויה מלהיבה על דרך המוות, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב המתעד את הרגעים מעוררי האדרנלין.

סיכום

בוליביה מציעה אוצר של פלאי טבע שמחכים לחקור באמצעות הרפתקאות טרקים. משביל האינקה העתיק ועד לסלאר דה אויוני הסוריאליסטי ודרך המוות המרגשת, לבוליביה יש מה להציע לכל שוחר הרפתקאות. טבלו את עצמכם בנופים המדהימים, התרבות העשירה וחיות הבר המגוונות שהופכים את בוליביה ליעד ייחודי באמת עבור חובבי טרקים.

למידע נוסף על פלאי הטבע של בוליביה, בקר בוויקיפדיה נמצא כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן