דף הבית » תאוות חיות בר » טרקים בבוליביה – חקור את הנופים המדהימים | בלוג נסיעות

טרקים בבוליביה – חקור את הנופים המדהימים | בלוג נסיעות

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים בבוליביה – חקור את הנופים המדהימים | בלוג נסיעות

מבוא

בוליביה, מדינה ללא חוף בדרום אמריקה, היא גן עדן לחובבי הרפתקאות וחובבי טבע. עם הנופים המגוונים שלה, כולל הרי האנדים המלכותיים, משטחי המלח העצומים ויערות הגשם השופעים, בוליביה מציעה כמה מחוויות הטרקים המדהימות ביותר בעולם. בין אם אתה מטייל מנוסה או מתחיל, לבוליביה יש מה להציע לכולם. במאמר זה, נחקור כמה מיעדי הטרקים הטובים ביותר בבוליביה שישאירו אתכם בהתפעלות מהיופי הטבעי שלה.

1. סלאר דה אויוני

סלאר דה אויוני, מישור המלח הגדול בעולם, הוא יעד חובה לכל מטייל בבוליביה. המרחב העצום של המלח הלבן נמתח ככל שהעין יכולה לראות, ויוצר נוף סוריאליסטי וזר. טיול רגלי על פני שטחי המלח הוא חוויה ייחודית, במיוחד בעונת הגשמים כאשר שכבת מים דקה מכסה את פני השטח, ויוצרת אפקט דמוי מראה. הזמן הטוב ביותר לבקר בסלאר דה אויוני הוא בין מאי לאוקטובר כאשר מזג האוויר יבש ומשטחי המלח נגישים.

בזמן הטרקים בסלאר דה אויוני, תוכלו לבקר גם באיסלה אינקהואסי הסמוכה, אי סלעי מכוסה בקקטוסים ענקיים. הנופים הפנורמיים ממרומי האי פשוט עוצרי נשימה. אל תשכח ללכוד את ההשתקפויות המדהימות ולשחק עם צילום בפרספקטיבה על משטחי המלח, וליצור צילומים בלתי נשכחים וראויים לאינסטגרם.

2. קורדיירה ריאל

Cordillera Real, חלק מהרי האנדים, מציע כמה ממסלולי הטרקים המאתגרים והמתגמלים ביותר בבוליביה. עם הפסגות המושלגות, האגמים הקרחונים והעמקים הציוריים, רכס הרים זה הוא גן עדן למטפסי הרים וחובבי טבע. הטרק הפופולרי ביותר בקורדילרה ריאל הוא טרק צ'ורו, טיול בן מספר ימים שלוקח אתכם מהמישורים הגבוהים אל אזור יונגאס השופע. בדרך תעברו דרך מערכות אקולוגיות מגוונות, תיתקלו בקהילות מקומיות ותראו נופים מדהימים של ההרים שמסביב.

עבור מטיילים מנוסים, טרק Huayna Potosi הוא הרפתקה מרגשת. הטיפוס המאתגר הזה לוקח אותך לפסגת Huayna Potosi, פסגה בגובה 6,088 מטר. הטרק דורש מיומנויות טכניות והתאקלמות לגובה, אבל תחושת ההישג והנופים הפנורמיים מלמעלה הם באמת בלתי נשכחים.

3. הפארק הלאומי מדידי

ממוקם ביערות הגשם של האמזונס, הפארק הלאומי מדידי הוא נקודה חמה למגוון ביולוגי ומקלט לאוהבי טבע. טרקים דרך השממה הבתולית הזו מאפשרת לך לטבול את עצמך במראות ובקולות של הג'ונגל, לזהות חיות בר אקזוטיות וללמוד על החי והצומח העשירים של האזור. הפארק מציע מגוון אפשרויות לטרקים, מטיולי יום קצרים ועד משלחות ארוכות. תוכלו לחקור את יער הגשם העבות, לנווט בנהרות, ואפילו לבלות לילה במחנה ג'ונגל, מוקף בסימפוניה של הטבע.

במהלך הטרק שלכם בפארק הלאומי מדידי, תוכלו להיתקל במינים שונים של קופים, ציפורים צבעוניות, יגוארים חמקמקים ודולפיני נהר שובבים. המדריכים המקומיים בעלי הידע ישתפו את המומחיות שלהם ויספקו תובנות לגבי המערכת האקולוגית הייחודית של יער הגשם באמזונס.

סיכום

הנופים המגוונים ונפלאות הטבע של בוליביה הופכים אותה ליעד אידיאלי עבור חובבי טרקים. בין אם תבחרו לחקור את משטחי המלח הסוריאליסטיים של סלאר דה אויוני, לכבוש את הפסגות המאתגרות של קורדיירה ריאל, או לצאת אל יערות הגשם השופעים של הפארק הלאומי מדידי, בוליביה תשאיר אתכם מהופנטים ביופייה המדהים. אז ארזו את נעלי ההליכה, תפסו את המצלמה וצאו להרפתקת טרקים בלתי נשכחת בבוליביה!

למידע נוסף והשראה, עיין בסרטון YouTube זה המציג את הנופים עוצרי הנשימה של בוליביה.

לפרטים נוספים על יעדי הטרקים של בוליביה, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה נמצא כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן