דף הבית » כרוניקות החוף » טרקים באיסלנד בספטמבר

טרקים באיסלנד בספטמבר

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טרקים באיסלנד בספטמבר

מבוא

ספטמבר הוא זמן נפלא לבקר באיסלנד עבור חובבי טרקים. מזג האוויר מתון, הקהל קטן יותר, והנופים עדיין תוססים עם צבעי הקיץ. בין אם אתם מטיילים מנוסים או מתחילים, איסלנד מציעה מגוון רחב של אפשרויות טרקים הנותנות מענה לכל רמות הכושר והניסיון.

למה לבחור בספטמבר?

ספטמבר נחשב לאחד החודשים הטובים ביותר לטרקים באיסלנד בגלל מספר סיבות. ראשית, מזג האוויר יציב יחסית, עם טמפרטורות ממוצעות שנעות בין 8°C ל-12°C (46°F עד 54°F). אמנם זה יכול להיות קריר, במיוחד בגבהים גבוהים יותר, אבל הוא בדרך כלל נוח לפעילויות חוצות. שנית, המוני הקיץ החלו להתפזר, מה שמאפשר לכם ליהנות מהמסלולים ומפלאי הטבע ביתר שלווה. לבסוף, ספטמבר מציע הזדמנות ייחודית לחזות בצבעי הסתיו המדהימים כשהנופים עוברים מירוק לגוונים זהובים.

מסלולי טרקים ודגשים

1. שביל Laugavegur

שביל Laugavegur הוא אחד ממסלולי הטרקים הפופולריים ביותר באיסלנד, המשתרע על פני כ-55 קילומטרים (34 מייל) מלנדמנלאוגר לתורסמורק. בספטמבר, השביל מציע נופים עוצרי נשימה של הרי ריוליט צבעוניים, מעיינות חמים גיאותרמיים ונהרות קרחונים. תהיה לך גם הזדמנות לראות את הר הגעש והקרחון המפואר Fimmvörðuháls.

2. הפארק הלאומי סקפטאפל

הפארק הלאומי סקפטאפל, הממוקם בחלקה הדרומי של איסלנד, הוא גן עדן לחובבי טבע ומטיילים. בספטמבר, תוכלו לחקור שבילים שונים המובילים למפלים מדהימים, לקרחונים ולנקודות תצפית פנורמיות. מפל Svartifoss, מוקף בעמודי בזלת שחורים, הוא אטרקציה שחובה לראות בפארק.

3. שמורת טבע הורנסטרנדיר

אם אתם מחפשים חווית טרקים נידחת ונטולת נגיעה יותר, שמורת הטבע הורנסטרנדיר במערב הפיורדים היא היעד המושלם. אזור מבודד זה מציע צוקים מחוספסים, פיורדים דרמטיים וחיות בר בשפע. ספטמבר הוא זמן מצוין לביקור שכן השועלים הארקטיים פעילים, והנופים צבועים בצבעי סתיו.

עצות הכנה ובטיחות

לפני שיוצאים להרפתקה לטרקים באיסלנד, חיוני להיות מוכנים ומודעים היטב. להלן מספר טיפים שיבטיחו חוויה בטוחה ומהנה:

1. בדוק את מזג האוויר

עקוב אחר תחזית מזג האוויר באופן קבוע והיה מוכן לשינויים פתאומיים. התלבש בשכבות והבא ביגוד עמיד למים כדי להגן על עצמך מפני גשם ורוח.

2. ארוז ציוד מתאים

השקיעו בנעלי הליכה יציבות, תרמיל נוח ואוהל איכותי אם אתם מתכננים קמפינג. אל תשכח דברים חיוניים כגון מפה, מצפן, ערכת עזרה ראשונה ומספיק מזון ומים.

3. פעל לפי הנחיות הבטיחות

היצמדו לשבילים מסומנים, כבדו את הטבע והימנעו מלהפריע לחיות הבר. הודע למישהו על תוכניות הטיולים שלך ועל זמן החזרה משוער. כמו כן, מומלץ לשכור מדריך מקומי או להצטרף לסיור מודרך לתוספת בטיחות וידע.

השוואה מהירה

מסלול טרקים עיקרי הדברים קושי
שביל לאוגבגור הרי ריוליט, מעיינות חמים, קרחונים לְמַתֵן
הפארק הלאומי סקפטאפל מפלים, קרחונים, נקודות תצפית פנורמיות קל למתן
שמורת טבע הורנסטרנדיר צוקים מחוספסים, פיורדים, חיות בר מאתגר

סיכום

טרקים באיסלנד בחודש ספטמבר מציעים הזדמנות ייחודית לטבול בנופים המדהימים של המדינה ובפלאי הטבע. בין אם תבחרו בשביל לאוגוגור האייקוני, בפארק הלאומי סקפטאפל הציורי, או בשמורת הטבע הנידחת הורנסטרנדיר, תתוגמלו עם חוויות בלתי נשכחות ונופים עוצרי נשימה. זכור לתכנן ולהתכונן כראוי, לעקוב אחר הנחיות הבטיחות, ולכבד את הסביבה כדי להפיק את המרב מהרפתקת הטרקים שלך באיסלנד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן